banner920
banner887
01 Nisan 2019 Pazartesi 17:03
“Bizden görünüp bize ihanet eden hainler varmış!”
banner919
Adalet ve Kalkınma Partisi İzmit Belediye Başkan adayı Sibel Gönül, seçimi CHP’nin adayı Fatma Kaplan Hürriyet’in kazanmasının ardından güzel bir paylaşıma imza atmış, rakibini tebrik ederek başarılar dilemişti. Gönül, “Sn. Fatma Kaplan Hürriyet Hanımefendi’yi kutluyor, 31 Mart yerel seçimlerinin ülkemize ve şehrimize hayırlı olmasını diliyorum. Mimar Azize Sibel Gönül, 23-24 Dönem Kocaeli Milletvekili” ifadelerini kullanmıştı.

Bu paylaşımın altında yapılan bir yorum çok dikkat çekti. Yorum; Adalet ve Kalkınma Partisi İzmit Belediye Meclis üyesi listesinin 3. sırasında yer alan ve meclis üyesi seçilen eski Fazilet Partisi meclis üyesi, eski İl Genel Meclis üyesi, AKP kurucu İl Yönetim Kurulu üyesi ve eski İl Başkan Yardımcısı Fikret Hocaoğlu’na aitti. Hocaoğlu’nun Gönül’ün seçilmesi durumunda başkan vekili yapılmasına kesin gözüyle bakılıyordu. Ancak olmadı. İşte o isim, Gönül’ün paylaşımının altında “Gerçekten gönüllerin sultanı oldun başkanım. Ama bizden gözüküp bize ihanet eden hainler varmış, bu kadar olacaklarını tahmin edemedik” yorumunu düştü.

Hocaoğlu’nun, “Bizden gibi görünüp ihanet eden” hainler dediği AKP’lilerin kimler olduğu merak ediliyor.



Son Güncelleme: 01.04.2019 22:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cemil 2019-04-02 08:33:51

Pasa üçyol kanlibag kızına sahip cikti

Avatar
Hak icin 2019-04-01 23:03:57

Bütün hesaplarınız bozuldu değil mi. Kazanınca bura senin ora benim diye hergun ulucla pazarlığa oturdunuz. Kapınızdan roman sözde temsilcisi nevzat ayrılmadı. Hergun binbir çeşit istekle geldi yanınıza yedirdiniz içirdiniz. Oy uğruna herkese eyvAllah dediniz. Millet değil kendinizi düşündünüz. Eğer millet düşünseydin sizde milletvekili iken Fatma kaplan gibi duyulur ve vatandaşın sorunuyla ilgilenirdiniz. Esnafı mahalleleri izmitli 30 günde taniyabileceginizi mi düşündünüz. Ampul logosuyla ceket atsam kazanırım mi dediniz. Artık bitti saltanatınız hak için Fatma hürriyet geldi

Avatar
Ersoy Kandemir @izmitli 2019-04-01 23:03:43

Niyesini mertçe yazarsan söz konuşmayacağım:)

Avatar
Ümit 2019-04-01 22:41:04

Ampul TURKIYE de sönmüş
Siz daha neyi tartışıyorsunuz.
Bahar gelmiş....

Avatar
Baki Kalan 2019-04-01 22:07:00

Ben sana hocaoğlu olamazsın demedim ki! Bık bakalım ne olamazsın dedim? Bükemediğin bileği öpeceksin efendi! Ağır ol molla desinler. Bunun gibi bir sürü sana insanlığı anlatacak atasözü var, az araştır.

Avatar
Kemal Lafısokar 2019-04-01 21:51:47

sizden görünüp size ihanet edenleri tanımadıysan sen APK'li olamamışsın arkadaş Bu sizin partide sık görülen Vak'adır Miğde den bağlı partililer satışta en çabuk davrananlardır.

Avatar
Umut ve başarı 2019-04-01 21:44:20

CHP ve iyi partilileri ayartip yanınıza çekerken de böyle hain olduklarını mi düşündünüz. Ya da gelenlere hiç bir zaman guvenemeyeceginiz anlamına mı geliyor bunlar. Sibel gönulu AKP destekledi koyun olduğundan ve biat ettiğinden. Aklın mantığın vicdanın olduğu kişiler ise sandıkta cevaplarını Sibel Gönül’ün yüzüne vurdu. Suçlu aramayın. Asil suçlu 15 senelik siyaset hayatını salla başı al maaşıyla geçiren sonra da kendini vatandaşa sevdirmeye çalışan Sibel de. Beraber yiyecektiniz fatma kaplan kimseye boyun eğmeden tüm engellemelere rağmen oyununuzu bozdu. Ne romanlarla pazarlık masasına oturdu. Ne de arkadan vatandaş a para dağıttı. Seçimin sonucu adalettir. Ve bu çok büyük bir umut ve başarıdır

Avatar
izmitli 2019-04-01 20:36:34

ersoy bi sus artik hatta kaybol işine gucune bak

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2019-04-01 23:03:43 @izmitli

Niyesini mertçe yazarsan söz konuşmayacağım:)

Beğenmedim! (0)
Avatar
Partili 2019-04-01 18:30:57

Büyükşehire verilip izmite verilmeyen onbin oyun açıklaması bu mu? Hain aramayı bırakın külahı koyup düşünün. Gerçi bunu yapsanız zaten kazanmış olurduk. Saygılar...

Avatar
Ali 2019-04-01 17:55:43

Yahu buyuksehirde sibeli sevtirmiyecegiz diyen serefsizleri bilmiyormudunuz bu takimdan acaba koordlnotor genel sekreter yardimcisi daire baskani o bu yapilirsa o zaman kiyamet kopar bilesiniz mecliste akpye baskanlikta fatmaya basanlar birde buyuksehirde makam alirsa o zaman tahir baskanda bunlarla diye degerlendicegiz serefsiz nankorler ruhlarini sattiklari gibi reisin adayi sibel hanimida satti

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-04-01 17:29:19

Asıl hain sizlersiniz ula size oy vermek zorunda mı ya da bana,isteyen istediğine oy verir vermesine de siz ne ahlak yoksunu insanlarsınız ki size oy vermedi diye HALKA HAİN DEMEYE cüret edersiniz,size küfrettiğimi bildiririm.

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328