banner920
banner887
01 Nisan 2019 Pazartesi 09:09
Belsa’yı Hürriyet, meclisi AKP kazandı
banner919

2014 yerel seçimlerinde 13-0 yapan AKP, dün gerçekleştirilen seçimde ise Kocaeli’nin kalbi olan İzmit’i kaybetti. Skor 12-1 üstünlükle sonuçlansa da AKP, bu kez sevinç gösterisi dahi yapamadı. “Kutlama yapılmıyor” haberleri sonrası sadece havai fişek atarak göstermelik bir kutlama yapan AKP, belediye başkanlığını kaybetse de belediye meclisinde kazanan taraf oldu. Kesin olmayan sonuçlara göre CHP meclis üyesi listesi 96 bin 213 oy alarak yüzde 44.69’da kaldı, AKP’nin listesi ise 99 bin 42 oy alarak yüzde 46 oy oranıyla birinci oldu. Bu sonuca göre AKP'nin Sibel Gönül ismine tepkili olduğu görülüyor. 

Son Güncelleme: 01.04.2019 10:28
Anahtar Kelimeler:
İzmitKocaeliHürriyet
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mülayim Çoksert @Derinceli 2019-04-02 10:52:47

AKP HAKKARİYİ ALAMADI.Van ,Diyarbakır,Batman,Siirt,Mardin,Iğdır,Kars doğuda değilmi, hdp'nin onlar da.

Avatar
Derinceli 2019-04-01 20:07:24

Kartepeli şırnak hakkariyi akp aldı.hdp doğuda akp ye çalıştı.

Misafir Avatar
Mülayim Çoksert 2019-04-02 10:52:47 @Derinceli

AKP HAKKARİYİ ALAMADI.Van ,Diyarbakır,Batman,Siirt,Mardin,Iğdır,Kars doğuda değilmi, hdp'nin onlar da.

Beğenmedim! (0)
Avatar
yılmaz 2019-04-01 15:52:38

Fatmanın koftirik meclısı hele bukadar oy almış ona şükretsin

Avatar
Kartepeli 2019-04-01 15:13:10

çook sevinmeyin o sırtınızı dayadığınız hdp size öyle bir şamar atacakki başınız ağrısı hiç dinmiyecek birde aldık diyerek

Avatar
Vildan 2019-04-01 13:01:26

Fatma Hanım a hizmet yaptırmayacaksınız yani..? Hizmet yapacak insanı engellemek ahlak kurallarına aykırı. Bu ne kin bu ne öfke.. Herşeyden önce insana saygı gelmeli.

Avatar
Çocuklar Sevinsin 12-01 @Mert Çengelci 2019-04-01 12:07:20

Sen Arslan Pençesi yedin mi hiç?

Avatar
Okuyucu 2019-04-01 11:56:47

Belsaya ya girecek ya girecekTİ ve GİRDİ. ŞİMDİ ONLAR DÜŞÜNSÜN.
YÜCE YARADAN YAR VE YARDIMCISI OLSUN FATMA BAŞKANIMIZIN...

Avatar
Irem 2019-04-01 11:13:26

Burası benim belediyen diyerek içeri alınmayanlar dün çok eğlendik bu sabah da bir başka güzel uyandik

Avatar
Çoşkun @Çocuklar Duymasın 2019-04-01 10:13:06

Millet yararına olacak işleri akpli meclis üyeleri engellerse Milletin akpye tokadı çok daha ağır olacak. Artık herşey Milletin gözüönünde İzmitlilerin gözü önünde şeffaf olacak. akpli meclis üyeleri sıkıyosa engellesin, görsün bu Millet kim İzmit düşmanı kim İzmit sevdalısı.

Avatar
Mert Çengelci @Çocuklar Duymasın 2019-04-01 10:10:20

Çocuklar değil, herkes duysun aslan parçası. Bağrta bağırta aldık Belsa'yı!!!

Misafir Avatar
Çocuklar Sevinsin 12-01 2019-04-01 12:07:20 @Mert Çengelci

Sen Arslan Pençesi yedin mi hiç?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Çocuklar Duymasın 2019-04-01 09:51:57

Bahar ama hangi bahar? Belki de kış gelecek Belsa'ya...Davul chp'nin boynunda tokmak akp'nin elinde...Belediye meclisinden karar geçirmeden hangi icraatı yapacaksınız?...Amerikada böyle durumlara Topal Ördek deniyor.....Çocuklar sevinsin, hakkıdır !

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-04-01 10:13:06 @Çocuklar Duymasın

Millet yararına olacak işleri akpli meclis üyeleri engellerse Milletin akpye tokadı çok daha ağır olacak. Artık herşey Milletin gözüönünde İzmitlilerin gözü önünde şeffaf olacak. akpli meclis üyeleri sıkıyosa engellesin, görsün bu Millet kim İzmit düşmanı kim İzmit sevdalısı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mert Çengelci 2019-04-01 10:10:20 @Çocuklar Duymasın

Çocuklar değil, herkes duysun aslan parçası. Bağrta bağırta aldık Belsa'yı!!!

Beğenmedim! (0)

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328