banner830
15 Nisan 2019 Pazartesi 15:01
Belsa’ya vatandaşlarla yürüyor!
banner728

İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, meclis üyeleri ile birlikte mazbatasını aldı. Kocaeli Adliyesi’nden mazbatasını alan Hürriyet, partililer ve vatandaşlar ile birlikte Yürüyüş Yolu’ndan Belsa Plazaya doğru yürüdü. Gülümse İzmit Hürriyet geldi sloganı atan partililer, coşkulu bir şekilde Hürriyet’i makama götürdü.

Son Güncelleme: 15.04.2019 15:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Şakrak Bülbül 2019-04-16 11:43:24

Şov YAPMAYI ÇOK SEVER CEHAPE,başka bi şey beceremez....23 nisan çocukları gibiler,eşeği kaybetmişler tekrar bulmuşlar....Ayyy, çatlayacaklar valla.

Avatar
Vatandaş 2019-04-15 23:22:42

Darısı İstanbulun başına..

Avatar
Mustafa Çam @İbo 2019-04-15 19:16:44

Kan İbo, başkan olmak için +1 oy yetiyormuş. Sizinkiler öyle dediydi :))) Lan ne hazımsızlık, maden suyu fıçısına düşseniz iflah olmazsınız. Çok gülüyorum size, çookkkk :))))

Avatar
İbo 2019-04-15 18:00:23

Görende zannederki yüzde 90 oyla seçim kazandı.5 parti bi araya gelip zar zor bi ilçe belediyesini kazandınız. Aslında chp kazanmadı ak parti kaybetti

Misafir Avatar
Mustafa Çam 2019-04-15 19:16:44 @İbo

Kan İbo, başkan olmak için +1 oy yetiyormuş. Sizinkiler öyle dediydi :))) Lan ne hazımsızlık, maden suyu fıçısına düşseniz iflah olmazsınız. Çok gülüyorum size, çookkkk :))))

Beğenmedim! (1)
Avatar
rte 2019-04-15 15:59:01

bir reis sevdalısı olarak syn hürriyet hanımı destekliyorum bravo başkan

Avatar
Umut 2019-04-15 15:15:22

İzmit seninle gurur duyuyor hürriyet geldi umut doğdu

Avatar
ilk 2019-04-15 15:11:42

yürü başkan hayırlı olsun. ilk kez chp ye sayende oy verdim.

Avatar
Hosgeldin 2019-04-15 15:09:01

Belsa önünde dalgalandir o mazbatayi görsün herkes. Cesaretini azmini sabrını başarını. Millete kendini sevdiren başkan. Kapris belediyeciliği bitti derman belediyeciliği hosgeldin.

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328