banner984
banner980
banner983
09 Ekim 2019 Çarşamba 20:17
Bedelli Kahraman’dan  operasyon desteği!

Askerliğini bedelli olarak yapan AKP İl Gençlik Kolları Başkanı Emre Kahraman, yarın akşam 12 ilçenin tamamında belirlenen camilerde akşam ile yatsı namazları arası 41’er adet Fetih suresi ile Yasin-i Şerif okunup, dua edileceğini açıkladı. Barış Pınarı Operasyonuna destek amaçlı bu etkinliğe tüm genç kardeşlerimiz ve vatandaşlarımızın davetli olduğu bildirildi.

Son Güncelleme: 10.10.2019 08:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
N.S. 2019-10-15 21:04:22

Vatan görevine çağırsalar ilk kaçanlardan biri o olur.

Avatar
Başiskele li 2019-10-11 20:06:08

Yediğin küfür suriyeye yol oldu sus otur millet seni görünce günaha giriyor.

Avatar
Yarımcalı 2019-10-10 21:32:22

Ulan dini siyasete karıştırmayın başkan ne güzel bir çağrıda bulunmuş hepiniz burdan klavyeden yazacağınıza gidin dua edin destek verin bu kadarda olmaz arkadaş bir kerede iyi ne güzel yapmış deyin zaman birlik günü

Avatar
41keremaşalah 2019-10-10 20:52:47

Askerde bu yiğide Rambo Emre derdik. Hiç unutmam bir keresinde operasyona çıktık. Biz silahlarımızla teröristlere ateş ediyoruz. Rambo Emre siperden kalktı. Gitti teröristleri kulaklarından tutup rehin aldı. Bir keresinde de teröristlerin silahından çıkan mermileri disleriyle yakalayıp leblebi gibi yemişti.

Avatar
Delidolu 2019-10-10 13:51:16

“Kendi çocuklarını değil de başkalarının çocuklarını savaşa gönderen bir siyasetçiden daha aşağılık bir mahlûk yoktur dünyada!”

“Savaş meselesinde kendine ve kendi ülkenin insanlarına şu soruyu sor: Savaştan sonra bacaksız, kolsuz ya da gözleri olmayan bir politikacı gördün mü ülkende? Hayır! Böyle bir şey göremezsin çünkü haysiyetsiz politikacılar başkalarını ölüm bölgesine gönderirken kendileri her zaman güvenli limanda kalırlar!”
Her cahil ve itaatkâr toplumun yolculuğu her zaman aynı yerde sona erer: Çölde!
“Aptal kalabalıklar, sahtekâr politikacıların en büyük servetidir!”

Avatar
İzmitliyim buluuum 2019-10-10 12:08:38

Yazdığım yorumlarimi göremedim neden paylasmadiniz

Avatar
İzmitliyim buluuum 2019-10-10 11:58:34

Bedelli yapmış çıkıp operasyona destek veriyor bide asker selamı veriyor bizim gibi 18 ay doğuda yap sonra konuş

Avatar
Kdr 2019-10-10 11:51:53

Askerliğini bedelli yapmış şimdide operasyona destek çıkıyor bizimgibi 18 ay yapta sonra destek çık

Avatar
Naci 2019-10-10 11:19:06

bu tip karakterler yüzünden AKP eriyor.

Avatar
Serkan 2019-10-10 10:44:48

Benim 3 tane oğlum güney doğuda askerlik yaptı bunun gibi 21 gün yapmadılar bu zatin haberini yazmayın

Avatar
Gurbetteki izmutli 2019-10-10 10:18:09

Baslik şahane "bedelli kahraman"..tukureyum senin kahramanliguna..

Avatar
İZMİTLİ 2019-10-10 10:12:30

Reis bizi Suriyeye Götür. Verrrrrrrrrrrrrr Mehteriiiiiii Verrrrrrrrrrrr Emre Reyizzzz :)))))

Avatar
Gölcüklüüüü 2019-10-10 09:28:02

OOOOOOOO BORDO BEDELLİ EMREEE REYİSSS

Avatar
YUVACIKLI 2019-10-10 08:52:56

ha bu uşağun facebok sayfasinda yorumlari yapmak lazımki boyle yüzu olmasın yazacak emre kahraman facebook yorumlarinda bak sizun yalanci kahramanluğunizi yeduğum kolpalari

Avatar
İZMİTLİ 2019-10-10 08:39:58

VAYYYY ADAMMMMMMM :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Avatar
İzmi̇tli̇ 2019-10-10 08:15:20

İşte bunların mezhebi bu kadar geniş kendisi AKP sayesinde karun gibi zengin olur yatarak 21 gün parayla yaparlar. GAribin Fakirin işsiz kalmış gençleride 3000 - 4000 tl ile Askere yollayıp gaz verirler

Avatar
Kefeniyle gelen arkadaş değil mi bu 2019-10-10 06:05:38

Kefenimizle geldik
Nereye
Mitinge

Avatar
Özgür 2019-10-10 00:14:58

Kefeni giy önden seni alalım..kolpaa

Avatar
İlyas Hızlı 2019-10-09 23:43:37

Askerliğini bedelli yapanlar, vatanına milletine daha fazla bağlı oluyorlar :)

Avatar
İzmitli 41 2019-10-09 23:14:32

Piuuu Emre Reisin heybetinden dağlar titriyor. Ordumuza desteğini de verdi. Allah başkanımı başımızdan eksik etmesin inşAllah. Komando EMRE lı

Avatar
Gürcü 2019-10-09 22:29:28

Yesinler onun kahramanlığını

Avatar
izmit 2019-10-09 22:19:24

Bu kardeşimiz bir boşlukta bulunmuş siyasete urban olmuş. Koçum sen askerlik bilir misin. Keşke sen çıkmasaydın ön plana ama yapacak bir şey yok yapsaydın askerliğini baba parası ile kaçmasaydın.

Avatar
rıza 2019-10-09 22:08:19

ya bunlar ciddi ciddi dalga geçiyorlar :)

Avatar
korzefli 2019-10-09 21:16:29

Önden sen gitseydin KOLPOCİNO............................?

Avatar
Vatandss 2019-10-09 20:56:04

Şovmen delikanlı gibi askerlik yapmayanlar ne yüzle demeç veriyor

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482