banner881
banner887
banner883
10 Ekim 2018 Çarşamba 16:21
Başkan adaylığının güçlü isimlerinden Balıkçı:  Körfez’de  20 bin farkı  kapatacağız!
banner728

Cumhuriyet Halk Partisi’nde adaylar sessizliğini koruyor. Partide hala pek çok isim belediye başkan adaylığında bulunmadı. Başvuruların başlamasının ardından 10 gün geçmesine rağmen en iddialı isimler bile ortaya çıkamıyor. CHP’deki bu karamsarlığı Körfez Belediye Meclis Üyesi Tayfun Balıkçı bozdu. Gazetemize açıklamalarda bulunan Tayfun Balıkçı, yerel seçimlerde Körfez’de iddialı olduklarını söyledi. Balıkçı şöyle konuştu; “Belediye başkan adaylığı elbette her zaman aklımızdaydı. Ancak bu iş ‘ben istiyorum’ demekle olmaz. Arkanızda bir kitle desteği de olmalı. Ben şu anda sivil toplum kuruluşlarıyla temas halindeyim. Partili ve parti dışından kanaat önderleriyle görüşüyorum. Yaklaşık 20 bin oy fark var Körfez’de. Bu farkı nasıl kapatacağız öncelikle bunun hesabını yapıyorum.

KARŞILIĞIMIZI GÖRÜYORUZ

Aday olmak, seçimlere girmek işin kolay kısmı. Biz seçimi nasıl kazanacağız, onun planlamasını yapıyoruz. Bu 20 bin farkı kapatacağız. Bundan gayet eminim. Çok farklı kesimlerden ilgi görüyoruz. Belediye meclis üyeliğimiz boyunca ilçemizin sorunlarına temas ettik. Sadece eleştiren değil, önerilerimizle ilçeye yön veren bir anlayışı benimsedik. Bunun bir karşılığı olduğunu görüyoruz. Sokağa çıktığımızda, esnafımızla, vatandaşımızla temas ettiğimizde bunun karşılığını alıyoruz. Henüz resmi başvurumuzu yapmadık. Bir birliktelik sağlanacağını düşünüyoruz. Partimizin en iddialı olduğu ilçelerden biri olarak Körfez öne çıkacaktır ve bütün aday adayları seçimlerde birbirine kenetlenecektir.”

Son Güncelleme: 11.10.2018 00:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Metin alp 2018-10-12 20:43:04

CHP seçimi kazanması için akpartinin adayı ismail Baran olması lazım, eğer ak partinin adayı Yunus pehlivan olursa ak partinin oyunda müthiş artış olur tayfun abi...

Avatar
Mehmet şahin 2018-10-12 01:30:54

Kocaeli’de yıllardır hiçbir ilçede başarı elde edilemiyor.Bunun sebeplerini CHP genel merkezi il ve ilçe kurulları irdelemeli.Bu şekilde seçimlere gidilirse yine başarı elde edilemez.Tayfun Balıkçı partisinin oyunu artırır ama seçimi kazanamaz.

Avatar
veli 2018-10-11 13:58:07

Arkadaşımızın cesareti olumlu ve kutluyorum. Aday olmak için ne tür bir vizyon çiziyor ona bakmak lazım. Farka kapatmak yetmez elbette, ama fark atmak gerekli. Cevdet beyin adaylığı olursa bu fark kapanır mı bilmem ama bir çok adaydan daha fazla oy alacağı kesin. Salih şirin beyefendi de aday olabilir. Ki bir çok adaydan daha fazla oy alır. Şirin arkadaşımız ile Tayfun bey arasında bir fark yok. Ben bu belediye başkanlığı için sayın Kaçarı öneriyorum. Sebep? nasılsa kaybedeceğiz hiç değilse delikanlı birisi kaybetsin. (küfür yok haaa..)

Avatar
Cemal Sorar 2018-10-11 10:53:01

Bir siyasetci Aradaki ''20 bin farkı tersine çevireceğiz yerine kapatacağız'' diyorsa yeteri kadar azimliı ve kendisine güvenen birisi olmadığını gösterir, İkinciliğe peşinen razı olmanın siyasette yeri yoktur, bence eğer adaylığını koyarsa en güvenilir en güçlü aday Bozkurt Uslu'dur. aday olursa oyumu ona veririm

Avatar
Yusuf 2018-10-10 22:35:46

Hayırlı olsun

Avatar
yarımcalı 2018-10-10 18:53:33

Tayfun bey ilçemizde en kaliteli ve en beyefendi şahsiyettir. Kendisi Körfez ilçesine kabul ettirmiş bir kişidir. Kesinlikle aday olması gerekir. Körfezli rumuzu ile yorum yazan arkadaş, sen kendi partilini eleştirecek kadar saygısız bir kişisin. Adam eğer sana bu lafı söylemişse doğru söylemiş. Körfez seçim kazanmak kolaymı sanki. Biraz etrafınıza bakın. İnsanlar sizin bu yüzünüzden dolayı CHP ye oy vermiyor. Kendi adayınızı bile yerden yere vuruyorsunuz. Yazıklar olsun size.

Avatar
körfezli 2018-10-10 18:14:58

onun içinmi ben paramı sokakta bulmadım buraya kılıçtaroğlunuda getirsen seçim alınmaz dedin senin kendine güvenin yok kendine güveni olmayan adam nasıl seçim alacak tayfun abi sen hazıra alışmışsın önüne konmadan bişi yapmazsın

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328