banner920
banner887
banner883
30 Ocak 2019 Çarşamba 15:02
Baran o iş için  CHP’lileri mi kullanacak?
banner919

Körfez Belediye Başkanı İsmail Baran geçen yerel seçimlerde hiç kimsenin şans vermediği aday adaylarından biriyken aday gösterilmiş ve belediye başkanı olmuştu.

Yunus Pehlivan döneminde Körfez Belediyesi’nin yan kuruluşu olan YARPAŞ’ı batırmasıyla gündeme gelen İsmail Baran, göreve gelmesinin ardından YARPAŞ’ı pasivize edip, KÖRPAŞ’la devam etmişti.

Baran aslında o günlerde belediyeyi yönetemeyeceğinin sinyallerini vermişti. Gelinen beş yıllık süreçte yaşananlar ise bunu doğrular nitelikte. Başkan Baran geçen süre zarfında ilçesinde ne varsa satmasıyla nam saldı. Bunun yanı sıra Nuh Çimento, Tüpraş gibi dev sanayi kuruluşlarının ve de limanların korkulu rüyası oldu.

Geçtiğimiz günlerde iki büyük sanayi fabrikasına emlak vergisini yılın başında alabilmek için akıl almaz yöntemlere başvuran Baran hala bu fikrinden vazgeçmiş değil.

Fabrikaya zabıta ekiplerini gönderen, eksik arayan fakat aradığını bulamayan Baran şimdi de CHP’li meclis üyelerini de işin içine katarak bir formül arayışına girmiş. İddialara göre Baran CHP’li ve AKP’li meclis üyelerinin bir önerge hazırlayarak ilçesindeki fabrikanın imar planlarını iptal ettirmenin yollarını arıyormuş.

Bunun için kentin üst noktalarıyla da irtibata geçtiği söylenen Baran freni patlamış kamyon gibi gözünü karartmış gidiyormuş.

Ne diyelim, Körfez iki ay daha Baran’ın atraksiyonlarını izlemeye devam edecek.

Son Güncelleme: 31.01.2019 08:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KiK 2019-02-02 09:34:56

Kamu ihalelerinden yolsuzluk tan tutunda paravan şirketler kurarak,nasıl kasasını doldurduğunu ben iyi biliyorum sorumluluğunda ki müdürlerden bazıları müteahhit firmaları adeta haraca bağlamışlardı özel kalem müdürü adeta mafya babası gibi racon kesiyordu park bahçe ihaleleri kime peşkeş çekiliyor belirlenen muammen bedelden en az 2 milyonu baran ve yeğenine veriliyordu.daha neler neler devlet denen mekanizma pasif, Akp denen siyasal ikdidar ne adalet bıraktı nede liyakat.

Avatar
Çiflik 2019-01-31 09:12:46

Baran başkanlığı boyunca Ak partililer hariç,
Ak partiye düsman olan herkesi sevdi.
Belediyede yaptiğı amir, mudur ve başkan yardımciları atanaları bakıldıgında durum net bir şekilde gözükmektedir.
17/25 aralık operasyonlarında ak partili kadınları siz hırsızsınız!önce ayakkabı kutularının hesabını verin diyen nurdan zorlueri sağ kolu yaparak partiye ve partililere payrak açmıştır ismail baran.
Birde hesap işleri müdürü oraya nasıl atandı?
Acaba özel
kalem mudürü yeğenin maası söylenenlere göre usulsuz ve kanunsuz bir şekilde en yuksek dereceden mi ödeniyor?
Eğer boyleyse siz nasıl bu tüyü bitmemişlerin hakkıni odeyeceksiniz?
Hıç kimsecikler bu ve bunun gibi birçok haksizlığı yapanlardan hesap sormayacakmı?

Avatar
EL TURKO 2019-01-31 03:13:31

HARAM ZEHİR OLSUNN ALLAH CIKARSINN

Avatar
Biraz tevazu 2019-01-30 23:09:23

Bir insan düşünün yeğeniyle birlikte personellerini işiyle,ekmeğiyle korkutan!
O kadar ki gayet insani olan bir taziye ziyaretinden ötürü yine kendi ekibinden,kendilerinin aldiği personeli azarlayan!
Alelacele makam verdikleri insanlarla ters düşen!
Kendi atadıkları Başkan yardımcılarına imza attıramayan!
Kanunsuz ve resmi olmayan atamalar yapan!
Öyle ki akillara zarar emlak istimlak mudur vekilligine getirdiği Nurdan ulaş zorlueri tam 5 yıldır asaleten müdür yapmak için uğraştığı kadar körfeze hizmet etseydi keske!
Sonuç itibariyle Reis bütün bunları fark etmiş olacak ki bir daha bu fırsatı vermedi ona.yalniz son iki ayina çok dikkat edilmeli!!!

Avatar
Körfezli 2019-01-30 21:58:50

Baran 2 ay sonra gidicekte ne olcak onun çırağı şimdi aday.Baran ihaleleri şener söğüte veriyordu.Şimdide söğüt barana verir.Kazanırsa baranı arar hale düşeriz.HIRSIZIN ÇIRAĞI HIRSIZ ADAY OLDU...

Avatar
Merkez 2019-01-30 19:33:40

Baran’a kızmayın arkadaşlar ne bekliyodunuz suç onda değil reise kim bu adam için kefil olmuşsa Allah bin türlü b versin

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-01-30 16:58:01

Eeee ne demişler ne ekersen onu biçersin!

Avatar
60 gun 2019-01-30 15:58:56

60 gün çok uzun bir sure daha ne tahribatlar!
Daha ne atamalar!
Daha ne rahatsizlıklar verecek kim bilir!
Peki bunlar doğru ise neden kimse dur demiyor?
Bana gore tek derdi partinin kan kaybetmesi 5 yıldır yaptiği gibi.
Bunuda suan ilçe baskani ve belediye başkan adayı iyi irdelemeli.
Hele hele muhalefet dahada iyi irdelemeli!

banner846

banner820

banner354

banner482

banner926

banner599

banner921

banner328