banner1046
banner1038
banner1066
25 Şubat 2020 Salı 14:55
Bakın ne önerdi?


Bugün MHP İl binasında basın açıklaması düzenleyen MHP İl Başkanı Aydın Ünlü şu sözleri kaydetti: “Yerel siyasete geldiğimizde mutlu şehir sloganıyla yola çıkmış Büyükşehir başkanımızın Kandıra’da yapacağı tarım hamlesini destekliyoruz. Artık Kocaeli’de köprünün ismi şu olsun bu olsun diye yüklenenleri değil, Kocaeli’ye katma değer katacak projeler beklemekteyiz. Ülkemiz hassas bir süreçten geçmektedir. Yenidoğan’daki köprünün adıyla ilgili spekülasyonları izlemekteyiz. Bu köprü seçim arefesinde olan bir partinin siyasi malzemesi olmasın. Bu anlamda Yenidoğan’daki köprünün adı Yenidoğan Köprüsü olsun. Bu problem de ortadan kalksın.”

Son Güncelleme: 25.02.2020 16:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hayri Kelbaş 2020-03-01 07:45:35

Ankaralı Turgut köprüsü olsun

Avatar
Ali 2020-02-25 22:31:12

30 bin TL ye silah ruhsatı alınır köprüsü olsun

Avatar
Semih @İzmi̇tli̇ 2020-02-25 20:54:52

u len sizin de chp den başka eleştirecek bahane bulacak bir konunuz yok mu ? kasırga çıksa chp dersiniz, çakma bal yapıcılar....

Avatar
Ersoy Kandemir 2020-02-25 19:55:33

İhi

Avatar
İzmi̇tli̇ 2020-02-25 17:53:06

u len chp...hep bildiğimiz chp...bal yapmayan arı..sürekli eleştiri...sürekli çekişme sürekli kavga bahane...

Misafir Avatar
Semih 2020-02-25 20:54:52 @İzmi̇tli̇

u len sizin de chp den başka eleştirecek bahane bulacak bir konunuz yok mu ? kasırga çıksa chp dersiniz, çakma bal yapıcılar....

Beğenmedim! (1)
Avatar
Kaan 2020-02-25 17:32:12

Pırıl pırıl bir zeka!!!

Avatar
Hasan 2020-02-25 17:03:43

Avanta köprüsü...nasıl ?

Avatar
adil 2020-02-25 16:43:27