banner887
banner896
banner898
22 Nisan 2019 Pazartesi 11:48
Bahçeli’nin, Kılıçdaroğlu açıklaması, istifa getirdi
banner728
Ankara’da şehidimizin son yolculuğuna uğurlanışı sırasında CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’na yönelik çirkin saldırı, Türkiye gündeminin birinci sırasına oturdu. Henüz saldırıya ilişkin Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’dan “Geçmiş olsun” mesajı gelmezken AKP’nin ittifak ortağı MHP’nin genel başkanı Devlet Bahçeli, “Sen ne yaptın da yumruk attıracak hale getirdin” ifadesiyle tartışmaları daha da alevlendirdi, pek çok kesimden tepki çekti.

Öyle ki Bahçeli’ye en anlamlı tepki partisine üye olan Kocaelili esnaf Onur Erdem’den geldi. Erdem, 2003 yılından bu yana üyesi olduğu MHP’den e-devlet vasıtası ile üyeliğini silerek ekran görüntüsünü paylaştı ve üzerine sitem dolu bir not düştü. 3 yıldır Bahçeli’nin siyasi politikalarını ne anlayabildiğini ne de savunabildiğini dile getiren Erdem, Kılıçdaroğlu’na yönelik saldırı sonrası Bahçeli’nin yaptığı açıklamanın bardağı taşıran son damla olduğunu kaydetti.

Erdem, “Benim istifam elbette ki Sn. Genel Başkan’ın da dediği gibi ‘Yel kayadan toz alır’ felsefesi ile bakacak olursak ‘yok’ hükmündedir. Lakin Nemrut’u da burnundan giren bir sinek öldürmüştür” dedi.

CHP’li Kadem Seymen’in, “Sayın Onur Erdem, bu kentin ve güzel ülkemizin birliği için gösterdiğiniz duyarlı duruştan ötürü size teşekkür ediyorum. Bu ülkede adını ve soyadını hakkıyla taşıyan güzel insanların olması gelecek açısından umutlarımızı artırıyor, farklı düşüncelerimiz olabilir ama asla haksızlığı savunmamalıyız” notunu düşerek yayımladığı Onur Erdem’e ait paylaşımda şu ifadeler yer aldı:

“Ekte de görüleceği üzere 2003 yılından beri Milliyetçi Hareket Partisi (MHP)' nin üyesiyim.

Bu tarih, kağıt üzerine atılan bir imzanın Devlet kademesinde kayıt altına alınmasından ibaretti. Ondan öncesi de vardı.

Son üç yıldır Sn. Genel Başkan Devlet Bahçeli’nin yaptığı siyasi politikaları ne anlayabildim, ne savunabildim.

Hele ki bugün Sn. Kemal Kılıçdaroğlu’na yapılan saldırıdan sonra "Sen ne yaptın da yumruk attıracak hale getirdin" mealindeki beyanı bardağı taşıran son damla olmuştur benim için.

Bugün itibari ile Milliyetçi Hareket Partisi (MHP)’nden istifa ettiğimi bu platformdan beni tanıyanlara beyan ederim.

Benim istifam elbette ki Sn. Genel Başkan’ın da dediği gibi ‘Yel kayadan toz alır’ felsefesi ile bakacak olursak ‘yok’ hükmündedir. Lakin Nemrut’u da burnundan giren bir sinek öldürmüştür.”





Son Güncelleme: 22.04.2019 14:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mehmet Yılmaz. @M.ALİ Ağca 2019-04-23 11:20:52

Evet Doğru bildiniz Saygı gösterdim itaat ettim ancak körü körüne Biat etmedim Bohçalı gibi Türkcülük idealinden sapıp AKP gibi Milliyetçilikten uzak Ümmetçi Kabileci bir partnin dümen suyuna girseydi terk ederdim üstelik silahım vardı çünkü 1979 80 yıllarında yedek subaydım

Avatar
M.ALİ Ağca @Mehmet Yılmaz 2019-04-23 10:34:43

Başbuğa itaat etti mi etmedin mi? doğru söyle, o zamanlar sağ sol çatışmasında olan herkeste silah vardı.Hergün 10-15 ölü vardı.

Misafir Avatar
Mehmet Yılmaz. 2019-04-23 11:20:52 @M.ALİ Ağca

Evet Doğru bildiniz Saygı gösterdim itaat ettim ancak körü körüne Biat etmedim Bohçalı gibi Türkcülük idealinden sapıp AKP gibi Milliyetçilikten uzak Ümmetçi Kabileci bir partnin dümen suyuna girseydi terk ederdim üstelik silahım vardı çünkü 1979 80 yıllarında yedek subaydım

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mehmet Yılmaz @oktay 2019-04-23 10:17:31

1973 den beri MHP'li ve Ülkücüyüm Başbuğ zamanını'da çok iyi bilirim o zamanlar partide ve ocakta herkes demokrat bir şekilde fikrini söyler ve saygı görürdü ne zamandan beri Ülkücüler koyun oldu ben duymadım onlarla fazla düşüp kalkınca AkPak siyaserini benimsemişsin senin tevellütün kaç önce ondan haber ver

Misafir Avatar
M.ALİ Ağca 2019-04-23 10:34:43 @Mehmet Yılmaz

Başbuğa itaat etti mi etmedin mi? doğru söyle, o zamanlar sağ sol çatışmasında olan herkeste silah vardı.Hergün 10-15 ölü vardı.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sokakta... 2019-04-23 04:01:11

Bir Seymen daha konuşmaya başladı.. Bitmediniz Seymenler,Sirmenler,Tokerler,Erenkayalar..yeter bigidin yaaa..Reklâm peşine koşmayın..

Avatar
seko 2019-04-22 23:25:43

Bahçelinin konuşmalarını acaba Noter'de 2 şahitle onaylattırıyorlarmı acaba!.Malum 70 yaş üstü ve bunama belirtileri..

Avatar
Tankut 2019-04-22 18:57:36

Adın gibi onurlu bir davranış.

Avatar
Eski ak partili 2019-04-22 18:50:10

bu bunakta gebermedi gitti kazık çakacak

Avatar
Baris 2019-04-22 18:35:47

Bahcelinin bu şekilde konuşmalarına öyle sanıyorum ki Alpaslan Türkeş.in kemikleri sizliyordur başbuğ asla ve asla tasvip etmezdi hatta bahçeli ye tahammül dahi etmezdi esas milliyetçi oydu mhp de

Avatar
Ali 2019-04-22 17:29:38

Helal olsun

Avatar
Murat 2019-04-22 16:37:03

Onurlu durus sergileyen ahlakli insanlara ihtiyaç var. Halkimiz kimin ne yapmaya calistigini görüyor. Iş yerinde bütün çevre bu konuyu kötüledi. Artik konu siyasi bir konu olmaktan da çikti

Avatar
oktay 2019-04-22 16:31:26

Lidere biat nedir bilmeyenlerden ülkücu olmaz,mhp li hic olmaz.Anca gidersin.

Misafir Avatar
Mehmet Yılmaz 2019-04-23 10:17:31 @oktay

1973 den beri MHP'li ve Ülkücüyüm Başbuğ zamanını'da çok iyi bilirim o zamanlar partide ve ocakta herkes demokrat bir şekilde fikrini söyler ve saygı görürdü ne zamandan beri Ülkücüler koyun oldu ben duymadım onlarla fazla düşüp kalkınca AkPak siyaserini benimsemişsin senin tevellütün kaç önce ondan haber ver

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yazık 2019-04-22 15:35:07

Bahçelinin suyu çoktan kaynadı.Mhp içindeki milliyetçiler şu adamı deviremedi gitti.Bunun kendine hayrı yok ki vatana millete olsun.Partiyi böldürdü kendi hırsları ve koltuk sevdası için.Bölünmeseydi şimdi en az iki katı güçteydi mhp...Ağzından çıkanı duyacak kadar bile canı kalmamış, yuları teslim etmiş Erdoğana...Hiç kimse noldu da birden 180 derece döndü diye sormuyor mu bu adam için ? Yapılan dedikodular hiç hayr değil...

Avatar
serkan 2019-04-22 15:22:45

yalakalarda senin kadar cesaretli olsalar

Avatar
izmitli 2019-04-22 15:08:09

yaptığınız bu habere ne demeli şimdi? yandaş medya...ne farkınız var a haberden ?

Avatar
Arkadaş 2019-04-22 12:41:39

Kendi makam ve istikbalini korumak adına büyük gerginliklerden nemalanan beyni sulanmış bir adamın himayesinde olmayı reddeden bu abimizi yürekten kutluyorum.Bahçeli denilen adam geçmişi şaibeler ile doludur ve hala da şaibelere imza atmaktadır,Erdoğanın kucağından izlediği siyaset kendisini artık acınası hale getirmiştir,bunun yanında yaşlılığın getirdiği beyin fonksiyonlarının da zayıflaması ile Sarayın habis dilli ihtiyar huysuzu ve soytarısı olmuştur..

Avatar
Erkan Sayanoğlu 2019-04-22 12:30:14

İyi ki seninle komşuyum.İyi ki seninle arkadaşım.Allah senden razı olsun.

banner892

banner893

banner894

banner820

banner482

banner889

banner890

banner891

banner895

banner879

banner328