banner1019
banner980
20 Temmuz 2019 Cumartesi 21:42
Aydın Ünlü’den İYİ Parti’ye: “Pensilvanya çukurunda kurulmuş parti”

MHP İl Başkanı Aydın Ünlü’nün, İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet’in yemeğine katılanlar için yaptığı eleştirilere ağır bir dille yanıt veren İYİ Parti Şanbaz Yıldız’a MHP kanadından cevap gecikmedi. MHP İl Başkanı Aydın Ünlü, ve Ülkü Ocakları İl Başkanı Yunus Emre Kurt, Şanbaz Yıldız’a ağır ithamlarda bulundular.

ÇUKUR SİYASETÇİSİ

Aydın Ünlü konuya ilişkin yaptığı açıklamada: “Milliyetçi Ülkücü Harekete ihanet ettikten sonra halen daha Eski MHP‘li olmanın siyasi rantını yiyen zevatı ciddiye bile almamak lazım. Geçmişte Mahalle Başkanı Bile Yapmadığım cümlesi mahalle Başkanlarına hakaret içeren bir cümledir. Pensilvanya Çukurunda Kurulmuş Bir Partinin Çukur Siyasetçisi yedi yıldır İl Başkanıyım ve ben sana görev vermedim. Zira ihanet ile anılacağın çok açıktı İyi ki de sana geçmişte görev vermemişim, isabet olmuş.

SAÇI BOYALI

Başbuğun Partisine ihanet etmiş birinin geçmişteki sıfatı da kendisi ile birlikte yok hükmündedir.  Sen önce şu kılığına bak ? Yağmurlu Havalar geliyor dikkat et, İki üç günde saç mı boyanır? Andını unutmuş saçı boyalı. Bu zahmete insan nasıl dayanır? Bendini böldürmüş saçı boyalı “ dedi.

İPSİZ VE HADSİZ

Ülkü Ocakları il başkanı ise: “Ülkücüye had bildirmek ipsizlerin haddi değildir.Defolup giden gittiği yerin yenisi olanlara Ülkücü hareketten uzak durmalarını tavsiye ediyorum. Başbuğumuzu kirli ağzına alanlar, Başbuğumuzun Ülkücülüğün yeri ve Partisi MHP'dir sözünü unutmuş gözükmektedirler. Ülkücülük, Şeref ve haysiyet mücadelesidir. Ülkücü, haysiyet mücadelesini MHP'de sürdürür.Ülkücü olmayanın Ülkücü harekete dair söyleyecekleri sözler hükümsüzdür. Tüm Kocaeli kamuoyu bilsin ki Davamıza ve Liderimize sadakati olan hiçbir Ülküdaşımıza laf ettirmeyiz” ifadelerini kullandı.

Son Güncelleme: 21.07.2019 09:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
erkantekin. 2019-07-21 22:22:10

YAZIKLAR OLSUN SIZE.UTANMANIZ YOKMU BIRDE RAHMETLI BASBUG UN ADINI AGZINA ALNA.ULKUCULUKTENDE BAHSETME.KUL HAKKI YEMEYE DOYMADINIZ AC GOZLULER.

Avatar
Selime 2019-07-21 14:53:15

Yazıklar olsun be!Unuttun mu sığındığın iktidara akpkk dediklerini!Nasıl bir varliksinki sen.Biraz kendine gel kendine!Senin gibilere yanaşma deniyor biliyormusun?Elinkiyle gerdege girilmez Kendin üret

Avatar
Eski ak partili 2019-07-21 13:59:09

Bak sen şu kele ağzından çıkanı kulağın duyuyormu mendebur çok ötüyorsun sesini kısmasınlar ağlama sonra köftenur

Avatar
Deniz 2019-07-21 12:54:05

Hayatımın en ama en berbat zamanı ülkü ocağına gittiğim zamandır.Birkaç ay gittim hayatımda bukadar boş biyer görmedim.Kavga edip kavgada arkamda ocak var demek için gelen liseliler ve lise terk işsiz boş adamların sabah akşam çay içtiği herkesin bişey başkanı olduğu yer :) Şükür vatanını milletini seven bir insanım.Milliyetçi siz dindar akp geri kalan insanlar hep hain pkklı fetöcü gavur zaten.Bu dil bu seçimde kaybettirdi akpye diğer seçimde çığ gibi büyüyecek.Mhp bu ülke siyasetine hiç yön vermedi hiç birşey katmadı kazanmadı bahçeli bidaha ki seçimi görür mü bilmem mhpnin bitişi olacak zaten sonraki seçim.

Avatar
tarkan 2019-07-21 12:27:58

Bu aydın Ünlünün sizce bir dünya görüşü varmıdır acaba iç dünyasına girip bakmak gerek. cafe, silah ruhsatı ye babam yeeeeeeee

Avatar
İzmitli 2019-07-21 11:57:07

bu gereksizi gördüğüm zaman midem bulanıyor

Avatar
Kocaeli 2019-07-21 10:10:28

Loş adam boş adam lüzümsüz adam kendini bi s ? Yerine koyan adam

Avatar
Bozkurt Türkoğlu 2019-07-21 09:48:21

Evlat 1970 yılında sen daha babanda sallanırken ben Ülkü Ocaklarına kaydolmuştum ama Bohçalı ve senin gibi dönek yalakaların yüzünden Partimden'de Ülkümden'de soğudum sayenizdew MHP seçimlerde barajı aşamayacak hale geldi AKP'den ayrıldığınız anda siyasi tarih çukuruna gömüleceksiniz haberin olsun o zaman ne Kafe kalacak ne Eşme'de kaçak villa.

Avatar
Bozkurt Türkoğlu 2019-07-21 09:42:44

Pensilvanya çukurunda kuruldu diye iftira attığı parti yerine asıl Pensilvanya çukurunu kuran partinin ortağı olduğunu söyle sanan inanalım. Yoksa senin gibi milleti aldatmaya çalışan sahtekar siyasetçileri bu millet çok gördü artık yemiyor sen otur Kamu alanında sana tahsis edilen kafenin eşmede yaptığın kaçak villanın sefasını sür.

Avatar
İzmitli 2019-07-21 08:33:51

bu kişide hiç yüz yokmu hala utanmadan insanlara yakıştırma yapıyor aynaya baksa kimin pelsilvanyayla birlikte olduğunu görecek

Avatar
yalniz kurt 2019-07-21 04:04:50

Aydin efendi bu parti zamaninda buyuksehir dahil hicbir belediyede secim zamani aday bulamazken her defasinda kimin kapisi calindi her zamanki gibi sanbaz abinin ve bu adam secilemeyecegini bile bile evinin rizkini sokaklarda harcamis biri sen siyasi zubukluk yapma bos yere ssnin kalibren belli capin belli olmussun borozanci basi yazik basbugun mhpsine sizin gibi davadan bi haber insanlar yuzunden bu parti bunyesinden iki parti yaratti ama sunu unutma sen ve senin gibiler bu kutlu davanin hesabini ahirette soracak

Avatar
ülkücü 2019-07-21 02:06:33

valla sizde kandil çukurunda yoğrulmuş kafe siyasetcisisiniz be zavallı aydın

Avatar
Torna @Arif Akcan 2019-07-21 01:56:43

Akit yakalandın çık dışarı

Avatar
Uğur Nalçakan 2019-07-21 00:54:19

iyi partnn kuruluundan buyana iyi partili biri olarak bu saçı byalı suratı batokslu bey efendi geldi partininin içine etti yanındaki mafya matik yardımcıları ile birlikte bizleri canımızdan bezdirdi söyliyemediklerimizi sen söyledin aydın vakan Allah senden razı olsun

Avatar
Arif Akcan 2019-07-21 00:44:38

Ağzna sağık aydın bey bu zat saçını boyasa neyse brde batkslu fotoşplu az söylemişşn

Misafir Avatar
Torna 2019-07-21 01:56:43 @Arif Akcan

Akit yakalandın çık dışarı

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cumhuriyet 2019-07-21 00:36:00

Soytarı soytarı sana çukur diyecem de çukurun bile bir irtifası vardır sen çukurdan da aşağılıksın.Pensilvanya deme.Pensilvanya ya bağlı siyasiler için verilen soru önergelerini reddeden partinin mensubusun.Ah soytarı ah

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-07-20 21:55:20

Dün diyordunuz ki bu bayan fetöcü parti de kuramaz başkanı da olamaz,şimdi size soruyorum dediklerinizi ispat edemediniz aha da parti aha da başkan da size sorum şu bu AKPnin eski bir bakanının fetöcü olduğunu idda etsem ve bunun ortaya çıkmaması için yapmadığı film fıtldağın olmadığını milyarlarca Tl parasının olduğunu ve bunun ihale yolsuzlukları,kamyoncuk ve tarihi eser sevdası da dahil birçok bu devleti zaafiyete atan hareketten olduğunu söylesem inanırmısınız bilmem emme teröristi televizyonlarda konuştu Öcalan denilen şahıs size net söylüyorum Mhp olarak kendi kafanıza sıktırdı o Akp de hala ayılamadınız,silkinin kendinize gelin,rahmetli Başbuğu unutuyorsunuz dediklerini unutuyor hatta zarar veriyorsunuz!

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482