banner1046
11 Temmuz 2020 Cumartesi 15:19
Ayasofya kararı için teşekkür etsinler

MHP Kocaeli İl Başkanı Aydın Ünlü bugün il binasında Ayasofya’nın ibadete açılması ile ilgili basın açıklaması düzenledi. Ünlü yaptığı açıklamada şu sözleri kaydetti: “Ayasofya Camisi Türk milletinin Mukaddes bir emaneti, mazisi, İstanbul Fethi’ne kadar uzanan bir mabedidir. Fetih sembolü olmakla birlikte 567 yıllık bir geçmişin inanç ve itibar oluğu olan Ayasofya’nın 24 Kasım 1934 müzeye dönüşmesiyle alev alan tartışmalar bugüne kadar uzanan bir seyir izlemiştir.

“EMNUN, MESUT, MUTMAİNİZ”

Nihayetinde Danıştay 10. Dairesi muazzam bir karara imza atarak Ayasofya Cami’sini müzeye dönüştüren bakanlar kurulu kararını iptal etmiştir. Cumhurbaşkanlığı kararıyla Ayasofya Diyanet İşleri’ne devredilmiş ve ibadete açılmasına hiçbir engel kalmamıştır. Biz de Danıştay 10. Dairesinin kararından ötürü gayet memnun, mesut ve mutmainiz. Ayasofya Camii’nin ibadete açılması konusu tarifsiz konumuzdur. Müslüman Türk milletinin istekleri karşılık bulmuş, tertemiz alınların secdeyle buluşması sağlanmıştır.

“İRADE MİLLETİN, KARAR HUKUKUN”

Nitekim bugün tarihi bir gün olarak tezahür etmiştir. İnanç haklarımızı, egemenlik kazanımlarımızı taciz etmek amacıyla kuyruğa giren odaklar kaybetmiştir. İrade milletin, karar hukukundur. Ayasofya’nın ibadete açılması noktasında açık irade beyanıyla tarafını gösteren cumhurbaşkanımıza ve elbette Danıştay’a teşekkür ediyoruz. Ayasofya camisinin hayırlı olmasını, kılınacak namazların kabul olmasını diliyorum.

“TÜRK SİYASETİNİN TEŞEKKÜR ETMESİNİ İSTİYORUZ”

Ayasofya’da çan sesi değil ezan sesi yankılanacak diyen liderimiz Devlet Bahçeli’ye, sayın cumhurbaşkanımıza saygılarımı sunuyorum. 86 yıllık hayalimizi gerçekleştiren, emeği geçen herkese Müslüman Türk milleti adına teşekkür ediyor saygılarımızı sunuyoruz. Türkiye Cumhuriyeti gücünü dünyaya göstermek adına 86 yıllık hayalimizi gerçekleştiren bu liderlere de Türk siyasetinin bizim yaptığımız gibi teşekkür etmesini istiyoruz. Siyaset farklı bir şey.

“DÜNYAYA AÇIK BİR MESAJDIR”

Ayasofya’nın ibadete açılması Türkiye Cumuriyeti’nin dünyaya verdiği bir mesajdır. 24 Temmuz 1923’te imzalanan Lozan’ın yıl dönümünde orada namaz kılmamız dünyaya açık bir mesajdır bizim yapmamız gereken liderimize sahip çıkmaktır. Siyaset farklı bir şeydir, 86 yıllık hayalin gerçekleşmesi farklı bir şeydir.”

Son Güncelleme: 11.07.2020 19:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fatma 2020-07-12 12:55:52

Ayasofya’yı ibadete açma isteği tuzaktır,tuzağa düşmeyin,götürüsü çoktur,henüz o kadar şstijametimizi kaybetmedik derken de alkışlayanlar arasındaydınız.Önemli olan doğrular karşısında dik durabilmektir.İstanbul iki kez Fatih ve Atatürk tarafından fethedilmiştir,Maalesef mhp Atatürk’e yapılan iftira ve hakaretler karşısında sessiz kalan ve birlikte yürüyen bir parti oldu.

Avatar
Hasan Mezarcı @Bünyamin 2020-07-12 12:26:53

27 nisan 2007 E-Muhtıra sana bir şey hatırlatıyor mu,hani "Sözde değil Özde laiklik" diyen biri vardı......18 yıl içinde nice zorluklara göğüs gerdiler,devlet içindeki nice çetelerle mücadele ettiler başta FETÖ,PKK ve Derin Devletin Fedailerini temizleme, ayıklama Operasyonları,ASKERİN
BRİFİNGLERİNE ÇAĞRILAN YARGI MENSUPLARI.Andıçlanan gasteciler, ...Şimdi ortam uygun oldu ,DARBE RİSKİ SIFIRLANDI,mahkeme kararı sonucu Mutlu Sona erdik fakat sen MUTSUZ OLDUN BELLİ..

Avatar
Kahramankandıralı @Bünyamin 2020-07-12 12:06:10

Sen sıkışınca TUVALETE BİLE YETİŞEMEDİN! Bez GETİR Cafer bez Getir!

Avatar
Chp+Hdpkk+ Çürük İp 2020-07-12 11:55:15

Muhalefetten tık yok, yoksa gücendilermi, zorlarına mı gitti? Kih kih kiih....

Avatar
Netanyahu @Bünyamin 2020-07-12 11:53:33

Senin Liderin neden yapamadı, ottirol? Sıkışınca istifa et, kaç! Zu hah hah haaaa.

Avatar
Bünyamin @Ali gur 2020-07-11 21:33:03

18 sene yapma sıkışınca yap. yemezler. yalan dolan, kandırma üçkağıt

Misafir Avatar
Hasan Mezarcı 2020-07-12 12:26:53 @Bünyamin

27 nisan 2007 E-Muhtıra sana bir şey hatırlatıyor mu,hani "Sözde değil Özde laiklik" diyen biri vardı......18 yıl içinde nice zorluklara göğüs gerdiler,devlet içindeki nice çetelerle mücadele ettiler başta FETÖ,PKK ve Derin Devletin Fedailerini temizleme, ayıklama Operasyonları,ASKERİN
BRİFİNGLERİNE ÇAĞRILAN YARGI MENSUPLARI.Andıçlanan gasteciler, ...Şimdi ortam uygun oldu ,DARBE RİSKİ SIFIRLANDI,mahkeme kararı sonucu Mutlu Sona erdik fakat sen MUTSUZ OLDUN BELLİ..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kahramankandıralı 2020-07-12 12:06:10 @Bünyamin

Sen sıkışınca TUVALETE BİLE YETİŞEMEDİN! Bez GETİR Cafer bez Getir!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bünyamin @Ergün 2020-07-11 21:31:48

aktrool 18 sene sonra .. ne iş.... sıkıştıysan tuvalete gidecen hahahaa

Misafir Avatar
Netanyahu 2020-07-12 11:53:33 @Bünyamin

Senin Liderin neden yapamadı, ottirol? Sıkışınca istifa et, kaç! Zu hah hah haaaa.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ali gur 2020-07-11 20:25:16

Ayasofya ve Sultanahmet. Biri bizans mimarisinin digeri Turk Islam mimarisinin en guzel ornegi. Hayirli ugurlu olsun

Misafir Avatar
Bünyamin 2020-07-11 21:33:03 @Ali gur

18 sene yapma sıkışınca yap. yemezler. yalan dolan, kandırma üçkağıt

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ergün 2020-07-11 19:40:27

Teşekkür ederiz olması gereken di ben akp li değilim ama bu olması gerekliydi

Misafir Avatar
Bünyamin 2020-07-11 21:31:48 @Ergün

aktrool 18 sene sonra .. ne iş.... sıkıştıysan tuvalete gidecen hahahaa

Beğenmedim! (2)
Avatar
Kuzey 2020-07-11 16:59:30

Siz Akp nin gölgesi altında yaşamaya devam edin Meclis’te bile Hdp nin altında vekil sayınız var

banner1048

banner354

banner1152

banner599

banner820