banner1163
banner1164
banner1165
09 Aralık 2019 Pazartesi 14:27
Atatürk düşmanı dergi, Hürriyet’i  “çizdi” o AKP’li paylaştı!

İnternet üzerinden yayın yapan ve sıklıkla Atatürk’e, İnönü’ye, CHP’ye ve cumhuriyet değerlerine hakaret eden karikatürler çizen Misvak Dergisi bu kez de İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet’i hedef aldı.

AKP İzmit Belediye Meclisi Üyesi Şener İnce’nin sosyal medyada Fatma Kaplan Hürriyet’in camiye ayakkabıyla girdiğini iddia ettiği görüntüleri paylaşmasının ardından olay ülke gündemine de yansımıştı. Gerici dergi de bu konuyu ele alarak Hürriyet ile dalga geçti.

İşte o karikatürler:

“BİZ SİZİN CEMAZİYÜLEVVELİNİZİ BİLİRİZ”

AKP’lilerden de destek telefonu aldığını söyleyen Hürriyet’e AKP İl Örgütü’nde tepkiler sürüyor.

AKP Gençlik Kolları Sosyal Politikalardan Sorumlu İl Başkan Yardımcısı Serdar Arıcan da, Misvak Dergisi’nin İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet’i çizdiği karikatürleri paylaşarak, Hürriyet’e tepki gösterdi.

Son Güncelleme: 09.12.2019 22:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Atatürk Sevdalısı 2019-12-11 10:38:37

bizim semtin çocuğu aslında çok iyi biri akpli olması dışın da hiç bi yanlışını görmedim öyle ki ondan sonra akpli olanlar hemen işe girdi bu çocuk 10 yıl sonra işe girdi . defalarca konuştum bırak akp yi gel bize diye ama her defasında tayyipi çok sevdiğini ne olursa olsun onun partisinde görev almak istediğini söyledi. ona yazık oluyor aslında orda.

Avatar
Chpli Genç 2019-12-11 10:34:16

Bu şahsı referandum döneminde tanıdım yürüyüş yolun da stand açıyorlardı bizde kendi ilçe örgütümüzün önünde stant kurmuştuk. Akp nin İçin de en çok kim liyakat sahibi derseniz bu şahsı gösteririm. 3 ay boyunca bir fiil her gün stant kurdular ve hep oradaydı. Profilini de inceledim sadece 1 paylaşım yapmış siz bence diğer akplilere de bi bakın derim.

Avatar
Misvak 2019-12-10 11:27:22

Valla çok güzel karikatürler, cuk oturmuş,bazılarını da acıtmış besbelli ağızları köpürmüş, istifra ediyorlar, hah hah haaa.

Avatar
doğan 2019-12-10 10:18:52

Soysuzların sonu geliyor...

Avatar
YEŞİLOVA @İzmi̇tli̇ 2019-12-10 08:54:57

Acısını unutup böyle paylaşımlar yapabiliyorsa vah onun haline.

Avatar
İzmitin Çocuğu 2019-12-10 08:30:52

Bu şahsı iyi tanırım. Hiç bir liyakata sahip olmayan bu adam Büyükşehirde çalışıyor. İzmitin çocuğu unv mezunu ama işsiz. Karşına gelse iki kelimeyi bir araya getiremeyecek adam sosyal medyada atıp tutuyor.

Avatar
Yakamozum 2019-12-10 00:27:28

Atamız öyle bir bozkurtmuşki yıllar geçti itler haylan havlıyor korkudan

Avatar
Haydar 2019-12-10 00:00:57

neden siz insanları ayiriyorsunuz su dusmani bu dusmani diye mejburmuyum ulan ben sevdinizi sevmeye

Avatar
Haydar 2019-12-10 00:00:39

neden siz insanları ayiriyorsunuz su dusmani bu dusmani diye mejburmuyum ulan ben sevdinizi sevmeye

Avatar
Fatih 2019-12-09 21:39:26

Londrada geçen hafta acılan cami de açılış törenin de ayakkabı ile oturdular.kilise gibi cami içinde kadın erkek karışık koltuklarda...ayakkabıyla...Londradaki camide normal mi bunlar.

Avatar
Eski ak partili 2019-12-09 19:00:43

Ulan yavşak dergi Atatürk kün bokunu ye yavşak puşt lavuk inbe kılkuyruk yurdu kurtarmasaydı hangi ülkenin piçi olacaktın

Avatar
İzmi̇tli̇ 2019-12-09 15:45:57

Bakkal Ali Yılmaz da paylaşmış. Fatma Başkanda suç bunların Nevzat Doğan'ın pisliklerini pazar sürmedi Bakkal Ali YILMAZ belediyeye çay şeker satışlarını Rantları

Misafir Avatar
YEŞİLOVA 2019-12-10 08:54:57 @İzmi̇tli̇

Acısını unutup böyle paylaşımlar yapabiliyorsa vah onun haline.

Beğenmedim! (0)

banner1176

banner1177

banner1180

banner1048

banner354

banner1173

banner1174

banner1175

banner1179

banner1152

banner599

banner820