banner981
banner980
banner983
22 Haziran 2019 Cumartesi 14:13
“Allah sizi ıslah etsin”

İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet dün gerçekleştirdiği basın toplantısının ardından kendisine yöneltilen eleştirilere yanıt verdi. Hürriyet’in sosyal medya üzerinden yaptığı kısa açıklamasında şu ifadeler yer aldı: “İsrafı bitirmek, şeffaf yönetmek, insanların vergilerinin nereye harcandığının hesabını sormak, talanı ve rantı ifşa etmek en büyük hizmettir. Tabiki anlayana...İsraf ve talan düzenini yaratanların, milletin sırtından geçinip yetim hakkı yiyenlerin rahatsız olmaları çok normal. Allah sizi ıslah etsin.

Bu kadar bağıran çok olduğuna göre

Taşı doğru yere atmışız”

Son Güncelleme: 22.06.2019 15:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fatih 2019-06-26 10:02:18

Basın açıklamasını tam anlayarak dinleyen kaç kişi var acaba hemen aman belediyeyi peşkeş çekmişler diyor. Ulan alınanlara bir bakın 60 ADET mandalina, 60 ADET sandviç, gofret..adet diyor kg bile değil. bunları çocuklar yedi ÇOCUKLAR. Bizim şehrimizin çocukları. İster o vakıflara siz çocuklarınızı yollamayın ama komşunuzun dostunuzun çocukları gidiyor,

Avatar
İbo 2019-06-24 18:19:36

TUFAN isimli zaat, sende ne kuyruk acısı varmış beee:):):)

Avatar
Tufan @Izmitli 2019-06-23 13:59:48

aktrol yolun açılış izni ruhsatı yok ve ruhsatsız yolu bizzat tayyip erdoğan açtı bilerek. sen önce tayyip erdoğana söylesene ama söyleyemezsin söylersen hukuksuzluğu kanun tanımazlığı söylediğin için tayyip erdoğan seni çıktığın yere sokar hahahaaa

Avatar
Tufan @Adnan 2019-06-23 13:55:11

Elhamdulillah müslümanım Türkiyem Müslüman ülke. Sizin gibi çıkarı için Allah'la Kur'anla Peygamberle insanları kandırmıyorum 82 milyon Müslüman Milletimi soymuyorum, Milletime terörist demiyorum, senin gibi ırkçılık yapmıyorum akp provakatörü yürrrüüüüüü başka kapıya

Avatar
Tufan @Kemal 2019-06-23 13:52:07

hırsızlıklarınız yolsuzluklarınız ortaya çıktıkça kuduruyonuz, kudurun

Avatar
Haci 2019-06-23 09:48:33

Baskanim bu millet bu hirsizliklari ortaya cikartin haramilerden hesap sorun diye baskan yapti.Geregini yapin.

Avatar
Izmitli 2019-06-23 09:26:23

Fatma hanimin belediye baskanligi; santral yokusunu milletvekilligi doneminde defalarca meclis gundemine getirmesine ragmen, kendi belediye baskanligi doneminde yasanan buyuk kaza olayinda zahmet edipde bir incelemeye gelmemesi, bu olay onun nasil bir baskan oldugunu ortaya koymustur, sadece konusmak... simdi bulsun cozumunu, kendi belediye sinirlari icerisindeki bir problem icin sessiz kalmasin, ama sadece konusmasin, icrat yapsin, cozum bulsun,

Misafir Avatar
Tufan 2019-06-23 13:59:48 @Izmitli

aktrol yolun açılış izni ruhsatı yok ve ruhsatsız yolu bizzat tayyip erdoğan açtı bilerek. sen önce tayyip erdoğana söylesene ama söyleyemezsin söylersen hukuksuzluğu kanun tanımazlığı söylediğin için tayyip erdoğan seni çıktığın yere sokar hahahaaa

Beğenmedim! (1)
Avatar
Adnan 2019-06-23 01:05:04

senin ve sizin inancinizmi var adammi kandırasun ne duvasu yapaysun

Avatar
Adnan 2019-06-23 00:48:57

sizler kendinizi cokmus durus sannediyorsunuz chplileride gorduk na belediyelerde

Misafir Avatar
Tufan 2019-06-23 13:55:11 @Adnan

Elhamdulillah müslümanım Türkiyem Müslüman ülke. Sizin gibi çıkarı için Allah'la Kur'anla Peygamberle insanları kandırmıyorum 82 milyon Müslüman Milletimi soymuyorum, Milletime terörist demiyorum, senin gibi ırkçılık yapmıyorum akp provakatörü yürrrüüüüüü başka kapıya

Beğenmedim! (1)
Avatar
Adalet 2019-06-23 00:42:21

Fatma Kaplan Hürriyet ne yapıyor görün sizde bilin ki belediyeyi tıskırıncaya kadar yemişler diyor 4 ayda 2019 bütçesinin yarısını yemişler diyor. Ensar ve tügva ya trilyonlarca lira yardım edilmiş bunu bilin diyor belge belge açıkladı. Bilin izmit bilsin diyor. Bakın nasıl saldırıyorlar iftira diyenler var ama belgeler le konuşuyor Fatma Hanim.
Yani Izmitlinin hakkının nasıl Ensar Vakfına peşkeş çekildiğini söylüyor. Bir nevi Yargı dağıtır. Helal olsun Başkanımıza .şeytan taşlamaya devam

Avatar
Kemal 2019-06-23 00:34:24

Fatma başkan tamamen kendi reklamını yapmakta amacı sadece ismini Türkiye medyasında da yer alması için elinden geleni yapmaktadır.Proje üret başkan bişey yapmalı bişey başkan lafla peynir gemisi yürümüyor icraat yap burası meclis değil atıp tutmakla gündemde kalamazssın üretim yap üretim :)))

Misafir Avatar
Tufan 2019-06-23 13:52:07 @Kemal

hırsızlıklarınız yolsuzluklarınız ortaya çıktıkça kuduruyonuz, kudurun

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ersoy Kandemir 2019-06-23 00:05:58

Savcılığa başvurulduğunda ıslah olacaklarına garanti veriyorum!

Avatar
İzmitli 2019-06-22 23:13:43

bunlarda Allah korkusu olsa insanların yüzüne bakmaya utanırlar

Avatar
Tufan @İbo 2019-06-22 18:20:35

vay reisi Allah yerine koydun kafir. Kadir olan Allah'tır. Elhamdulillah biz müslümanlar yalnız Allah'tan isteriz medet umarız. Sizin gibi dünya çıkarı için kula (tayyip erdoğana değil) ALLAH'A TAPARIZ.

Avatar
Tufan @Din hortumculugu bitsin 2019-06-22 18:15:24

tayyip erdoğan ve arkasında hain tarikat-cemaatlar boşuna bağırmıyor mama kesildi İstanbul halkı dur dedi tayyip Milli İradeyi kabul etmedi seçimleri iptal etti. Yarın İstanbul halkı Milli iradeyi kabul etmeyen Milli İradeye kafa tutanın kulaklarını kopartacak

Avatar
Din hortumculugu bitsin 2019-06-22 17:44:02

Siyasi dindarlar tarikat cemaat diyerek vergilerimizi çalıyorlar, halkımı helal etmiyorum. Suçlu olanlarda ceza ceksın. Feto tüm paraları bankaları ve şirketleri ile hortumları sırayla diğer cemaatler hortumlamak istiyor.

Misafir Avatar
Tufan 2019-06-22 18:15:24 @Din hortumculugu bitsin

tayyip erdoğan ve arkasında hain tarikat-cemaatlar boşuna bağırmıyor mama kesildi İstanbul halkı dur dedi tayyip Milli İradeyi kabul etmedi seçimleri iptal etti. Yarın İstanbul halkı Milli iradeyi kabul etmeyen Milli İradeye kafa tutanın kulaklarını kopartacak

Beğenmedim! (0)
Avatar
İbo 2019-06-22 17:32:48

Bir zamanlar ALLAH demeyi yasaklayalar şimdi ALLAH tan medet umar olmuş. Vay be REİS sen nelere kadirsin

Misafir Avatar
Tufan 2019-06-22 18:20:35 @İbo

vay reisi Allah yerine koydun kafir. Kadir olan Allah'tır. Elhamdulillah biz müslümanlar yalnız Allah'tan isteriz medet umarız. Sizin gibi dünya çıkarı için kula (tayyip erdoğana değil) ALLAH'A TAPARIZ.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Tufan @izmitli 2019-06-22 17:21:41

mamanız kesildi aktrol İzmiti İzmit halkını artık soyamayacaksınız hırsızlar

Avatar
izmitli 2019-06-22 16:39:02

tamam güzel demişsinde başkan nasıl sokucaksın bu açıklamaladan sonra 16 senedir iş bekleyen izmit çocuğunu işe kime iş verebileceksin bu insanların hakkıdır çok amatörceydi keşke basına dağıtsaydınız

Misafir Avatar
Tufan 2019-06-22 17:21:41 @izmitli

mamanız kesildi aktrol İzmiti İzmit halkını artık soyamayacaksınız hırsızlar

Beğenmedim! (1)
Avatar
Tufan @Cumhuriyet 2019-06-22 15:39:47

AMİn AMİN AMİN EL KAHHAR CELLECELALUHU

Avatar
Ozgur 2019-06-22 15:36:14

Hic ugrasmayin hurriyetin arkasinda izmit var yedirmeyiz

Avatar
somsali 2019-06-22 15:31:52

basın açıklaması diye anlatılan konuların tümüne isteyen erişebiliyor. kendi partilerinden bir sürü meclis üyesi o belediyede ne yapmış. seçim bitt,i kazandı. başarısızlıklarına kılıf mı arıyor şimdiden. olana yapacak bir şey yok , kendi ne yapacak onunla uğraşsın.

Avatar
Izmit 2019-06-22 15:04:32

Anlasilan belediye baskanligini yapmaktan cok avukatlik yapmak istiyorsun. Izmitli seni gozunde fazla buyutmus, 3 aydir izmite ne faydan dokunuyor, avukatliga birakta biraz izmite calis

Avatar
Cumhuriyet 2019-06-22 14:45:44

Bunların Allahı var mı bunların bir iman anlayışı bir ahlak anlayışı var mı yok.Bunların Islah edilecek bir tarafıda yok.Onun içindir ki Allahın gazabı bunların üzerine olsun...

Misafir Avatar
Tufan 2019-06-22 15:39:47 @Cumhuriyet

AMİn AMİN AMİN EL KAHHAR CELLECELALUHU

Beğenmedim! (0)

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482