banner1046
banner1038
16 Mayıs 2020 Cumartesi 15:05
AKP’lilerin yol isyanı!

İzmit Erenler Mahallesi Taş Ocağı Sokak’ta bir inşaatın temel kazma çalışması sırasında yol çöktü. Santral Yokuşu ile bölgenin tek bağlantı noktasında meydana gelen bu olay nedeniyle bir aydan fazla zamandır sokağa giriş yapılamıyor. Araç girişinin kapalı olduğu yol, çevre önlemleri yeterince alınmadığı için çocuklar başta olmak üzere, ailelerin de korkulu rüyası haline geldi.

GÜNEY, SOYDABAŞ VE DUYMAZ GİTTİ

AKP İzmit İlçe Başkanı Av.Ali Güney, İzmit Belediyesi AK Parti Grup Başkanvekili Mustafa Soydabaş ve MHP Meclis Üyesi Engin Duymaz ile birlikte göçüğün yaşandığı yolda inceleme yaptı. Bölge halkından gelen şikayetleri dinledi. İzmit Belediyesi’ne bu konuda defalarca talepte bulunmalarına rağmen sonuç alamadıklarını belirten mahalleli, çözüm istedi. Başkan Güney, yolun bir aydır kapalı olmasının kabul edilemez olduğunu belirterek şöyle dedi:

İZMİT’TE İŞLER ANLATILDIĞI GİBİ DEĞİL

“Bunu kabul etmek mümkün değil. Her gün gazetelere demeçler veriliyor. İzmit’in ürettiğinden, her sorunun anında çözüldüğünden, halkın yanında olduklarından bahsediliyor ama gerçekte olan maalesef İzmit Erenler Mahallesi’nde bu yolun bir aydır yapılmayı beklemesidir. İzmit’te sorumluluk gerektiren bir sorun ortaya çıktığında çözümsüz şekilde ortada bırakılıyor. Bu sokağa ambulans giremiyor, itfaiye giremiyor. İnsanlar güvenle yürüyemiyor. Buraya Meclis Üyelerimizle birlikte geldik. Koronavirüs nedeniyle meclis toplanamıyor ama gerekli takibi yapacağız. Bu yolun sorumlusu İzmit Belediyesi olduğuna göre gereğini de acilen yapmalıdır”.

Son Güncelleme: 16.05.2020 20:17
Anahtar Kelimeler:
Akp YolAKP İzmit
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Emre'ye cevap veren 2020-05-18 19:07:44

Emre keşke sende derince ilçe başkanınız gibi gerçekten ad soyadını vererek yorumda bulunsan da küfür ve hakaretlerini böyle birşeylerin arkasına gizlenerek etmemiş olsan, tabi buna cesaretin varsa, ali başkan gerçekleri suratınıza biraz hızlı vuruyor sizin de canınız yanıyor o yüzden böyle yorumlar yapıyorsunuz hak veriyorum size de ama alışın adam bu işi iyi yapıyor..

Avatar
gerçekleri konuşan @Tamam Alicim 2020-05-18 19:03:51

Adam isunun işlerini bırakalı 2 yıl olmuş halen adam pislik atmak için bu muhabbeti yapıyorsunuz ya ama siz de haklısınız ali başkan da size verilecek malzeme yok ki, sizin siyasetçileriniz gibi değil, bagajı olmayan bir başkan, o yüzden çevir çevir aynı şeyleri konuşun kardeşim, ama şu bir gerçek mesele ali başkan değil 1 aydır yapılmayan yol ona ne diyeceksiniz???

Avatar
aydın @Tamam Alicim 2020-05-17 11:04:43

sizde de komedyenler bitmiyor maşAllah biri gidiyor biri geliyor hepiniz mi komiksiniz

Avatar
aydın @Emre 2020-05-17 11:03:16

bir de şiirle örnek vermeye çalışmış, belediye savunacağım diye şakşakcılığın dikalasını yapıp bir de başkasına ok atıyorsun.

Avatar
İzmitli 2020-05-17 09:48:07

zavallılar nelerle bunlara görev verenin..

Avatar
Emre 2020-05-17 05:50:16

Zamanında 18 yoldur yönetenler adam gibi yapsaydı yol çökmezdi , bu yorumları yazanlar mahalle sakinleri değil ali güneyin şakşakçıları , görüyorsun çalışma var . Boş yapmayın . Can yücel şiirini hatırlatırım . Bana şiirlerinde küfür etme diyorlar usulsüz , .......

Misafir Avatar
aydın 2020-05-17 11:03:16 @Emre

bir de şiirle örnek vermeye çalışmış, belediye savunacağım diye şakşakcılığın dikalasını yapıp bir de başkasına ok atıyorsun.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tamam Alicim 2020-05-17 02:12:54

Yarın halledelim cicim. İsu'nun alacaklarındsn dolayı açtığın icra davalarından zaman bulup bu işlerle ilgilenmen ne manidar ama. Sizi komplocular, iyi olsaydınız Sibel gelseydi. Ağlamayın...

Misafir Avatar
gerçekleri konuşan 2020-05-18 19:03:51 @Tamam Alicim

Adam isunun işlerini bırakalı 2 yıl olmuş halen adam pislik atmak için bu muhabbeti yapıyorsunuz ya ama siz de haklısınız ali başkan da size verilecek malzeme yok ki, sizin siyasetçileriniz gibi değil, bagajı olmayan bir başkan, o yüzden çevir çevir aynı şeyleri konuşun kardeşim, ama şu bir gerçek mesele ali başkan değil 1 aydır yapılmayan yol ona ne diyeceksiniz???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydın 2020-05-17 11:04:43 @Tamam Alicim

sizde de komedyenler bitmiyor maşAllah biri gidiyor biri geliyor hepiniz mi komiksiniz

Beğenmedim! (0)
Avatar
İzmitli 2020-05-17 01:06:02

İzmiti artık rahat bırakın işiniz gücünüz izmit kocaeli köyleri teksene yola bakın gelin tatarahmet çakmaklar köyü kandıra 17 yıl oldu yamadan başka birşey yok ulaşım sıkıntımız devam ediyor bir köylü olarak 16. 17 yıl hizmet bekliyoruz.

Avatar
Taşocağı sokakta oturan 2020-05-16 19:52:59

Sağduyulu yaklaşıp bizim sokağımızı haber yaptığınız için size teşekkür ederim, İzmit belediyesi umarım bu haberden sonra görevini yapar, ali başkana da teşekkür ediyoruz.

Avatar
Hacı 2020-05-16 19:30:28

Gülümse izmit

Avatar
Mahalleli 2020-05-16 18:16:10

Biz mahalle olarak siyaset değil hizmet istiyoruz hizmet, 1 aydır bu yol böyle hadi çıksın biride yalanlasın böyle olmadığını ama nerede? Kaç sefer dilekçe verdik geri dönen yok, komşular ulaşmış adamlara 1 saat sonra gelip incelemişler sesimizi duyuruyorlar Allah razı olsun ali güneyden ve yanındakilerden sesimizi duyuruyorlar, bende fatma hanıma oy vermiştim ama dersimi çok iyi aldım, bir daha mı tövbe elim asla gitmez!

Avatar
Erenler sakini 2020-05-16 17:52:04

Cemal Bey, haberi dikkatli okursanız 1 gün demiyorlar, yol 1 aydır kapalı ben bu işin partisine bakmam arkadaş, biz o mahallede oturuyoruz, 1 aydır evimize normal yoldan giremiyoruz, yol kapalı, çökmüş vaziyette ya biri mahallemizden o çöken yerden aşağıya düşse kim verecek hesabını, kaç sefer belediyeye gittik kale alan yok, izmit belediyesi çalışsın artık, siz de hala davulun sesi uzaktan hoş gelir misali oturduğunuz yerden çalışmayan hizmet etmeyen izmit belediyesini savunun yeter artık

Avatar
ersoy @Cemal 2020-05-16 17:45:50

Elinize sağlık çok güzel özetlemişsiniz

Avatar
Halil temizel 2020-05-16 17:16:17

Bizde çok isyan ettik yolumuz çok dar diye nafile bekleyiş içindeyiz. Umutlar başka yerlerde

Avatar
Cemal 2020-05-16 16:02:27

GÜNEY SOYDABAŞ GİBI TECRÜBELI BİRİ BU HABERE NASIL ORTAK OLDU ANLAMADIM ANLAŞILAN SEN İZMITI KAYBETMEYİ HALA SİNDIREMEDIN ORADA YAPILANLAR ORTAYA DÖKÜLMÜŞ B ÇALIŞMA.VAR HANGI BELEDIYE YIKILAN YERI BIR GÜNDE YAPIYO GÜZEL SEÇENEKLERLE GELDE SENI KALE ALALİM A K P BILE SENİN PIMİNI ÇEKTİ

Misafir Avatar
ersoy 2020-05-16 17:45:50 @Cemal

Elinize sağlık çok güzel özetlemişsiniz

Beğenmedim! (3)

banner1048

banner354

banner820

banner599

banner1050