banner960
banner981
11 Temmuz 2019 Perşembe 09:48
AKP’li  yöneticiden  muhacirlere  hakaret!
banner944

Adalet ve Kalkınma Partisi (AKP) Başiskele İlçe Yöneticisi, Sivil Toplum ve Halkla İlişkilerden Sorumlu Başkan Yardımcısı Süleyman Özkaraaslan skandal bir paylaşıma imza attı. Özkaraaslan paylaşımında Bulgaristan ve Yunanistan göçmeni muhacirleri hedef aldı. “1989’da gelen Bulgarları, 1950’de gelen Selanik dönmelerini, 100 bin kaçak Ermeni’yi Suriyelilerle birlikte gönderelim. Var mısınız çomarlar” diyen Özkaraaslan’ın paylaşımı tartışma yarattı. Yunan göçmenlerine ‘dönme’ diyen, muhacirleri Suriyelilerle bir tutan Özkaraaslan’la ilgili partisi bir işlem yapacak mı merak konusu. Diğer yandan Süleyman Özkaraaslan'ın bu sözlerine muhacir derneklerinin ne tepki vereceği merak ediliyor.

Son Güncelleme: 11.07.2019 17:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cafer 2019-07-24 12:47:54

Bu Süleyman beynindekini kusmuş.yoksa beyin hörgücündekini evirip çevirip kusmayan binler var.

Avatar
Fikret 2019-07-17 16:19:39

Çok enteresan ,Ana-vatanda ne kadar Atatürk düşmanı var ,hepsi AKP üyesi.Bir defa kafanıza sokunuz.Cumhuriyeti kuranlar ,RUMELİLER.

Avatar
zeki 2019-07-15 12:10:51

bu haberin üzerine ençokta fahri uslu gidiyor ben biliyorumki bu adamın fahri usluyla iyi bir dost olduğunu hatta ailece görüştüklerini demekki fahrinin ağa bebesı öyle istedi yada artık mağazalardan bedava giyinemediği için zoruna gidiyor ağababasıda boşta kaldı saldırıyorlar partiyi nasıl ele geçiririz ah buradan ne çok yazılacak şey var

Avatar
melih 2019-07-15 10:30:43

sende haklısın 72 milyonun diyeti

Avatar
selim 2019-07-15 09:46:21

bu admı nekadar tanıyorsunuz sayın gazeteci bir hbarı hemen değerlendiriyorsun yanlı bir şey paylaşamazmı parti liderleri ne kelimeler sarf ediyır kaldıki ilçe yaönetici bu herifi iyi tanırım dostlarının yüze
atmışıda muhacırdidir bakıyorum bu olayın üzerine gidenlere hepsi basıskele belediyesinde bedevadan geçinenler git mağazaya giyin parasını falan mütahit ödesin eee tabi şimdi avantaları kesildi ve bu paylaşımı üçüncü şahıs birinci paylaşıyor ikinci üçüncü ey muhacir dostlar bu hirsız hainlere alet olmayın adam yanlış yaptım dedi ve özür diledi

Avatar
Reis 2019-07-13 11:33:03

Senden ala Çomar mı var büyük Çomar

Avatar
Nuh @Tufan 2019-07-12 11:35:43

Her lafa maydanoz olmak zorundamısın? Senin RTE düşmanlığın teneşir tahtasında biter lakin hasedinden çatlayacaksın o zamana kadar!

Avatar
broo 2019-07-11 19:50:32

700 senelik osmanlı geçmişinde yüzlerce ırk beraber yaşamış ve karışmıştır..kimin nereden geldiği nereye gittiği 19.yüzyıla kadar kayıt altına alınamamıştır.o yüzden cahil cahil konuşma deden papaz çıkar kalırsın.Sakarya savaşında silahları ile kaçan tırsıkların soyundan çıkabilme ihtimalin olabilir bence ona baktır sen.

Avatar
mete @Bilal Karslı 2019-07-11 18:08:05

Sen akla karayı karıştırıyorsun.Bu suriyelilerin devleti var.Bize savaş için geçici olarak geldiler.Yeterince misafir oldular artık gitme vakti.Bulgaristan yunanistan ve balkanlardan gelenler türk konya karamandan gidenler.Zulüm gördükleri için anavatanlarına geldiler.Cuymhuriyette gelenler ise mübadeleyle yani rumlarla değiş tokuş edilerek geldiler.Aynı gürcülerin abazaların çerkez ve lazların geldiği gibi...Saçma sapan eşleştirmeler yaparak akılları bulandırma ...

Avatar
Vedat 2019-07-11 17:38:59

Bu karacahil karaktersizin memleketi belli.Hep oradan çıkıyor böyle terbiyesizler

Avatar
Ayhan 2019-07-11 17:19:28

ADAMA ŞÖYLE DERLER LAZ GÜRCÜ KOCAELİDE NE ARIYOR DERSELER HİÇ GÜCENME.SEN BUNLARI SÖYLERSEN

Avatar
Bilal Karslı 2019-07-11 17:05:24

Fanatizme gerek yok. Türkiye imparatorluk bakiyesi bir devlettir. Her dil, din, irktan insan yasardi Osmanli da.Ozet olarak kendilerini Suriyelilerden üstun goren muhacir kardeşlerimiz haddi asiyorlar. Balkan muhacirlerini kendilerinden farkli gorenler be kadar haksizsa, Suriyelilere hor bakanlarda o kadar haksizdir. Gecmiste Bosna, Sorya, Selanik, FilibePrisyine ne kadar bizim idiyse, Bağdat, Musul, Kerkük, Halep, Şam da o kadar bizim idi. O insanla bizim insanımızdır. Suriyelilerinde Balkanlarlılar kadar bu ülkede yasama hakki var.

Misafir Avatar
mete 2019-07-11 18:08:05 @Bilal Karslı

Sen akla karayı karıştırıyorsun.Bu suriyelilerin devleti var.Bize savaş için geçici olarak geldiler.Yeterince misafir oldular artık gitme vakti.Bulgaristan yunanistan ve balkanlardan gelenler türk konya karamandan gidenler.Zulüm gördükleri için anavatanlarına geldiler.Cuymhuriyette gelenler ise mübadeleyle yani rumlarla değiş tokuş edilerek geldiler.Aynı gürcülerin abazaların çerkez ve lazların geldiği gibi...Saçma sapan eşleştirmeler yaparak akılları bulandırma ...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Selahattin 2019-07-11 17:04:37

Ulan keko sen kaç paralık adamsın nerden geldin izmite önce onu söyle muhacırlara çomar diyorsun en başta çomar sensin AKP ye yalakalık yaparak bir yerlere gelmişsin önce haddini bileceksin

Avatar
engin. ... 2019-07-11 17:00:37

Bu parti böyle dengesizler yüzünden kaybediyor ve bunlar Parti'de durduğu sürecede kaybedecek gidişat onu gösteriyor. Biz ayrımcılık yapmadık yapsaydık o koltuğu zor görürdün görürdünüz.insanları birbirine düşürmek istiyen bu insanı yetkililer oturduğu koltuktan düşürmeli yoksa böyleleri yüzünden genel düşüş olacak izmit gitti sıradaki bare başiskele olmasın.tabi bu yazdıklarım partisini düşünenler için. Yazık çok yazık.

Avatar
KORKMAZ 2019-07-11 16:29:41

SEN NERELİSİN ACABA

Avatar
Tufan 2019-07-11 15:44:59

ülkeyi soyan Milleti fakirleştiren tayyip erdoğan milleti 32 etnik parçaya bölmek taktiği tayyip bunu 17 senedir yapıyor akpli beslemeleride bölücülüğe devam ediyor. baş nereye kuyruk oraya hesaaabı

Misafir Avatar
Nuh 2019-07-12 11:35:43 @Tufan

Her lafa maydanoz olmak zorundamısın? Senin RTE düşmanlığın teneşir tahtasında biter lakin hasedinden çatlayacaksın o zamana kadar!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Izmitli 2019-07-11 15:34:18

Kamil isomli yorumcu sen tam bir kamilsin gercekten tarihe bir bak bakalim ne cikicak muhacirler hakkinda bide beni suriyelilerle bir tutma bence onlar insan degil bizim sirtimizdan bizim emegimizden kesilenleri calan asalaklar

Avatar
muhacir 2019-07-11 15:30:12

bunu söyleyen ya rizelidir ya trabzonlu onların ne işi var kocaelide onlarda memleketine

Avatar
Cumhuriyet 2019-07-11 15:02:23

Dönme dediklerin Fatih Sultan Mehmet in Balkanları Türkleştirme politikası ile Anadoludan Balkanlara yerleştirilen Yörük Türkleridir.Yani efendi bir şeyi yazarken yada şakasını yaparken tarihi gerçekleri de bilmek lazım.Ben 18 senedir döneğin ve dönmenin ne olduğunu çok iyi gördüm daha bu Yüce Milletin adını söyleyemeyen bir liderin yada reisin var siz kimsiniz peki?Sen kimsin peki?Diyorum hep derim 18 sene de dönekliğiniz yanında bu tür söylemleriniz ile pkk nın yapamadığını yapıp millet böldünüz kimin ne cehenneme gitmesi gerektiği açık ortada aslında

Avatar
Muhacir 2019-07-11 14:13:15

Bu konuşan cahiller memleketi kurtaran M.Kemal Atatürk'ü bilmiyorlar mı?

Avatar
Kadın 2019-07-11 14:04:30

Siz hic muahcirlerin suc isledigini gordunuz mu? Deli gibi calisiyorlar bu memlekete vergilerini de oduyorlar çünkü TÜRK onlar.....vatanlarına hizmet edip saygı gösteriyorlar ahlaklariyla yasiyorlar...Suriyeliler???????? Anteplilere hataylilara bi sorun....yada yol da kenar dilenirken gormuyo musunuz?

Avatar
şaban @İzmitli 2019-07-11 13:45:22

ya gürcüdür ya mohdi (ermeni) lazdır...Türk olmadığı kesin...

Avatar
Onur 2019-07-11 13:04:35

Bir deli kuyuya taş attı çıkarmaya uğraşın adam yıllarca gazeteyi besliyor haber yap dedi oda yaptı

Avatar
ŞENOL ÇELİK 2019-07-11 12:47:49

BEN VARIM,BULGARİSTANDAN GELEN BULGAR,YUNANİSTAN DAN GELEN YUNAN BULABİLİRSEN GERİ GÖNDERELİM.
KARA CAHİLLİĞİN BİR NUMARALI ÖRNEĞİSİN,O İNSANLARIN ZAMANINDA GÖREVLİ OLARAK O TOPRAKLARA GÖNDERİLMİŞ İNSANLAR OLDUĞUNU BİLMEYECEK KADAR KARA CAHİL BİRİSİN,YAZIKLAR OLSUN Kİ BU MEMLEKETTE BİR YERLERE GELMİŞSİN AMA HİÇ HAK ETMİYORSUN.

Avatar
selim @Kaşıntı hat safhada belli......... 2019-07-11 12:41:20

kaşıntı hadsafhada kimsen gel sen onu dikkulakların yüzüne söyle o bahsettiğin savaşlardan kaçtığın gibi isminide yaz yada gel dikkulakların yüzüne söyle ama sende öyle g..... nerde

Avatar
Osman 2019-07-11 12:23:15

Muhacırlar Türk oğlu Türk’tür en büyük muhacır peygamber efendimiz sallalahü aleyhi ve sellem dir ana vatanımıza karşılıksız bütün mal mülkünü tren parasına satıp gelmişlerdir kimi kimin vatanından gönderiyorsun böyle tarih bilmez cahiller varken ak partiye alırsanız kaale alınacak biri değil

Avatar
Kaşıntı hat safhada belli......... 2019-07-11 12:09:52

Ulan dikkulak
Siz ve soyunuz servetiyede dağda kanallarda ormanda saklanırken muhacirler Rumeli topraklarini müdafaa etmekle meşguldü..türlü zulümlere (mali canı kanı uğruna)göğüs gerip ömürlerini bu yolda feda ettiler , sizin gibi 5.mezhepten olmadilar.... Burda sana öyle şeyler yazarım ki o algı oluşturduğunuz servetiye cephesi

Misafir Avatar
selim 2019-07-11 12:41:20 @Kaşıntı hat safhada belli.........

kaşıntı hadsafhada kimsen gel sen onu dikkulakların yüzüne söyle o bahsettiğin savaşlardan kaçtığın gibi isminide yaz yada gel dikkulakların yüzüne söyle ama sende öyle g..... nerde

Beğenmedim! (3)
Avatar
İzmitli 2019-07-11 12:09:23

Yuzsuzluk böyle birsey. Anasinin nikahindaki köyünden gel İzmit e yerleş. Akp yürü ya kulum desin. Yuvacık ta Karun ol. Sonra izmit in kökünü oluşturan muhacirlere laf sõyle. O saltanat da bir gün biter arkana baka baka dönersin geldiğin köye.

Avatar
Adamın dibi 2019-07-11 12:02:47

Delikanlıysan çıkarsın özür dilersin. Yoksa bu kadar muhacir bunu yanına bırakmaz

Avatar
Ders Notları 2019-07-11 11:53:07

1989 da Bulgar devlet başkanı TODOR JİVKOV 400.000 Türk ve Pomak'ı sınır dışı edip Türkiyeye gönderdi.Ermenistan'dan gelip Türkiyede kaçak yaşayan 100.000 Ermeni var,sayısı belli değil Orta Asya Türk Cumhuriyetlerinden ve GÜRCİSTAN'DAN GELEN GÜRCÜLER VAR.Sana sığınan sen el kaldıramazsın,bizim tarihimiz bu tür vakalarla dolu,senden aman dileyene senin insanlık göstermen lazım...İnsan Hakları Evrensel Beyannamesine uygun davranmamız lazım.İnsanlar arasında IRK,MEZHEP,DİN,DİL ayrımı yapılamaz.Daha 100 yıl önce SURİYE ve IRAK bizim eyaletimizdi.Aynı ülkenin vatandaşıydık...TARİHİNE SAHİP ÇIK Türk Milleti,ayrımcılık yapma.

Avatar
AK PARTİLİ ( Muhacir ) 2019-07-11 11:45:15

Kişisel nefretini sosyal medya mecrahından paylaşacak kadar özgüveni yüksek olan bu şahsiyetin AK PARTİ'den uzaklaştırılmasını saygılarımla arz ederim...

Avatar
Yeniköy 2019-07-11 11:37:54

Apti ben yenikoyluyum biz böyle birşey yapmayiz haddini bil ayrıca biz gürcü macir laz laz ayrımı yapsaydik AKP'ye oy çıkmazdı diline sahip çık

Avatar
FIÇICI 2019-07-11 11:09:39

Onlarin soyunu arasdir kamil bilader.
Onlar osmanlinin oralari almasiyla bu topraklardan oralara yerlestiriler TÜRK lerdir osmanlının yikilisiyla orda ki turklere zulümlerin baslamasiyla ana vatana donen turklerdir TÜRK olmalaridir özelliği KÂMİL

Avatar
apti 2019-07-11 11:01:55

önce bu yazıyı servis yapanı söyliyeyim Yeniköy ekibi o ekibi sevmediği için yıpratma politikası

Avatar
MUHACİR @KAMİL 2019-07-11 10:48:22

amil denilen şahsiyet gelen muhacirler ozan antlaşması ile gelmişlerdir ve geldikleri yerlerdeki varlıklarına karşılık olarak Türkiye'den gönderilen Osmanlı vatandaşı Yunan ve Ermeni lerin malları hatta köyleri verilmiştir. 1989 da gelen Bulgar göçmenlerine ise hiç bir şey verilmemiş o insanlar çalışarak mal edinmişlerdir. Bir konu hakkında bilgi sahibi ol ondan fikir sahibi ol tabi fikir sahibi olacak beynin varsa...

Avatar
İzmitli 2019-07-11 10:35:36

Bu Kişi Kesinlikle Pontusludur

Misafir Avatar
şaban 2019-07-11 13:45:22 @İzmitli

ya gürcüdür ya mohdi (ermeni) lazdır...Türk olmadığı kesin...

Beğenmedim! (3)
Avatar
objektif 2019-07-11 10:24:04

haddini bil hödük, asıl sen geldigin dağa defol git, yanınada suriyelileri alabilirsin

Avatar
KAMİL 2019-07-11 10:17:33

Suriyeliler haricindekiler insan evladıda Suriyeliler insan evladı deyilmi muacirlere birde toprak verildi hangi göçmenlere bu güne kadar onlardan başkasına yer yurt verild izah edin bakalın onların özelliği ney

Misafir Avatar
MUHACİR 2019-07-11 10:48:22 @KAMİL

amil denilen şahsiyet gelen muhacirler ozan antlaşması ile gelmişlerdir ve geldikleri yerlerdeki varlıklarına karşılık olarak Türkiye'den gönderilen Osmanlı vatandaşı Yunan ve Ermeni lerin malları hatta köyleri verilmiştir. 1989 da gelen Bulgar göçmenlerine ise hiç bir şey verilmemiş o insanlar çalışarak mal edinmişlerdir. Bir konu hakkında bilgi sahibi ol ondan fikir sahibi ol tabi fikir sahibi olacak beynin varsa...

Beğenmedim! (3)

banner354

banner846

banner820

banner482

banner599

banner328

banner921