banner1046
banner1117
19 Mayıs 2020 Salı 00:10
AKP’li yöneticiden çirkin paylaşım

Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği, Cüzzamla Savaş Derneği ve Vakfı ve Kardelen projesi ile yaşam, sağlık ve eğitim gibi birçok alanda hem yerel hem uluslararası arenada son derece önemli başarılara imza atan, binlerce insana umut ışığı olan Prof. Dr. Türkan Saylan’ın 11’inci ölüm yıl dönümünde AKP İzmit İlçe Yöneticisi Önder Karakaş çirkin bir paylaşımda bulundu. Karakaş sosyal medyadan yaptığı paylaşımda : “#TürkanSaylan Namaz Kılacağınıza Bale Yapın Daha Faydalı Diyordu. Ölüm Yıldönümü Sebebiyle 1 Bacağımı Kaldırıp 3 Tur Dönüp Ruhuna Yolladım Umarım Faydalı olmuştur !..” dedi.

Son Güncelleme: 19.05.2020 08:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali 2020-05-20 00:03:11

Bunların hicbirseye saygısı olmadığı gibi ölmüş birinede saygısının olmasını beklemek boş bir düşünce olurdu zaten! Müslüman olduğunu zannedenler insan olamamışlar! Çağdaşlığa cumhuriyete Atatürk'e nasıl saldiririrm diye düşünürken ölmüş birine bile hakaret etmeketen çekinmezler!

Avatar
Batuhan 2020-05-19 11:25:13

Türkan Hoca binlerce kişiyi kurtardı, sen bu ömründe ne halt ettin. Yağcılıktan başka.

Avatar
Derinceli 2020-05-19 11:18:17

Keşke iki bacağını da kaldırsaydın işte o zaman bi işe yarardı...

Avatar
Cumhur Türkoğlu 2020-05-19 07:35:26

Tipine baktım yorum yapmamaya karar verdim çünkü gerek yok. Zaten görüntü kendisini anlatıyor.

Avatar
Hadi Le 2020-05-19 02:17:30

Neresi çirkin?

Avatar
erhan tekin 2020-05-19 01:30:04

onder arkadasim ticaretle ugrasan adamsin bos polemiklere girme guzel arkadasim benim
dost aci soyler

Avatar
Mehmet 2020-05-19 01:07:10

Bence çirkin ve yanlış değil. Türkan Saylan'ın öğüt ettiği şekilde bir anma merasimi gerçekleştirmiş... Bence çokta iyi etmiş. Ne yani asıl siz hadsizlik edip Türkan Saylan'ın bu önerisine/öğüdüne çirkin mi diyorsunuz?

Avatar
Vatandaş 2020-05-19 00:45:11

Şaşırmıyoruz artık! Zamanında bunların hocaları bu insanlara operasyon yaparken de keyfinden dört köşeydi bunlar.

Avatar
kartal41 2020-05-19 00:33:34

sizin duanıza ihtiyacı yok sen 3 döndügün duayı kendi gecmişine yolla sakal bırakmış sözde müslüman önce ölen kişinin arkasından konuşulmaz onun yaptıgı hizmetleri keşke yarısını siz yapabilseniz onun tek başına yaptıgı işi

banner1212

banner1048

banner354

banner599

banner820