banner1046
banner1117
banner1189
13 Eylül 2020 Pazar 16:21
AKP’li Yeliz: “FETÖ’nün babası İsrail annesi CHP”

AKP Darıca İlçe Kongresi devam ediyor. Kongrede konuşan Yeliz lakaplı AKP İstanbul Milletvekili Ahmet Hamdi Çamlı şu ifadeleri kullandı: “Düşman belli dost belli iş birlikçi hain belli. Adamlar açık açık diyor siz bizim düşmanımızsınız diyor. Erbakan’ın ‘Gebereceksin’ dediği beyaz adam ‘Biz Tayyip Erdoğan’ı nasıl İstanbul seçimlerinde kaybettiririz’ diyor ve muhalefete destek vermeye karar veriyor. Hiç kimsenin kılı kıpırdamıyor.

“TERÖRİSTLERİ ÖPMEYE GİTTİ”

Bizim mahallede horolop şorolop diye tabir var her gün bir Parti’de her yerde olabilecek biri. Seçimlerin başında takke taktı sonra teröristlerin Amerika’nın ülkemizdeki köpeklerinin yanından arabayla geçip teröristleri öpmeye gitti. Böyle bir adam o işte. Şimdi John Biden’ın ‘Erdoğan’a İstanbul’u kaybettirdik’ demesine hala bir şey demedi. Çıkıp konuşsana Trabzon Çocuğu ‘Beni sen kazandırmadın’ desene. Diyemez.

“FETÖ’NÜN BABASI İSRAİL ANNESİ CHP”

Türkiye’nin en büyük şer hareketi, dünyanın hiçbir yerinde kendi ülkesine, kendi milletine, bütün ümmete bu kadar zararı dokunan CHP bu ülkenin başına beladır. Apaçık ortada kardeşim FETÖ’nün babası İsrail annesi Cumhuriyet Halk Partisi, PKK bakıcısı Cumhuriyet Halk Partisi. Güneydoğu’da çıkan pislikler bunların yüzünden.

“MATMAZEL MERAL KAHVALTI MAHVALTI YAPMA PEŞİNDE”

Bu milletin kürtleriyle biz birlikte mücadele ettik. Bunlar şimdi matmazel Meral’le birlikte sözcüsü ağır abiyle birlikte o tarafa kahvaltı mahvaltı yapma planı peşinde. Allah kimseyi milletten ve Allah’tan başkasına boyun eğdirmesin.”

Son Güncelleme: 13.09.2020 19:38
Anahtar Kelimeler:
YelizAKPAkp Darıca
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Paşalı 2020-09-20 17:27:57

Lan dürzü sen kendi Babanı ve anneni bil yeter.Boş adam.

Avatar
Olcay 2020-09-20 14:21:25

Fetonun anası da babası da sizsiniz birde sizin gibi cahil çapsız ne konuştuğunu kendi bile anlamayan insanları üst makamlara getiren ve bunlara oy verenler bence oy kullanmak için bile bir sınav yapılmalı ama siz soruları da calarsiniz

Avatar
yılmaz 2020-09-15 09:06:06

akp nin dışardan düşman aramasına gerek yok,bu ve bunun gibiler akp nin sonunu getirecek

Avatar
hacı 2020-09-14 09:45:21

Şu adamın suratına bakın nur yok kibirliklik var milletle alay etmek var.Merak etmeyin bu aziz milletimiz başta tayyip erdoğan olmak üzere bunları sandığa gömecek.Buda böyle biline.

Avatar
ks 2020-09-14 09:00:29

Ciddiye almayın. Gereksiz biri

Avatar
V.celık 2020-09-14 08:57:53

SENİ HİÇ UNUTMAYACAĞIZ YELİZ.
Unutursak kurusun vicdanımız.

Avatar
Cem yıldırım 2020-09-13 23:20:00

AKP bu kadar zarar verilir mi? Her konuştuğunuza inanıldığınımı sanıyorsunuz

Avatar
Mahir 2020-09-13 23:08:16

bunu kim sokmuş bu şehre

Avatar
Hak 2020-09-13 22:35:10

Sizin gibi insani erdemleri olmayan zihniyetlerin iktidarda olması,ülkemizin neden uçurumun eşiğine geldiğinin açıkça kanıtıdır.Ülkemize yazık ettiniz,insanları ayrıştıdınız,fakirleştirdiniz,işsiz bıraktınız bunun vebalini nasıl ödeyeceksiniz.

Avatar
Fatma 2020-09-13 22:26:33

Milletvekili bile olsa söyledikleri suçtur

Avatar
Mehmet Askeroğlu 2020-09-13 21:08:43

Sizin Partili başkanın ifadesine göre'de ''Ne istediler'de vermedik'' diyen Aynı yollarda el ele yürüyen'de siz peki bu nasıl oluyor. Sen bizi koyun'mu sanıyorsun

Avatar
onur 2020-09-13 20:47:28

puahahhaha:)

Avatar
Cemal 2020-09-13 18:50:26

Bu memleketi parsel parsel chp mi sattı diyorsun ? Askerin, polisin , yargının ve devletin nerdeyse tüm kurumlarına FETO ‘yu chp mi soktu diyorsun ? Okyonus ötesine sevgi ve saygılarını chp mi gönderiyordu diyorsun? 15 temmuzu chp mi planladı diyorsun ? Sıradan bir imama ülkeyi chp mi emanet etti diyorsun? Pkk lılar sınırda davul zurnayla chp mi karşıladı diyorsun ? Seçimleri kazanmak için elektrik trafo merkezlerine kedileri chp mi soktu diyorsun ? Altını 470, doları 7.5, euroyu 8.82 chp mi yaptı dyorsun ? Pandemiyide chp yaptırmış olmasın , her kötülüğün anası oymuş , babasıda israil miş diyorsun? Peki bunlar olurken , bu ülkenin cumhurbaşkanı , başbakanı, yargısı, polisi,askeri , chp ye neden müdahale etmedi sence? Madem kötülüklerin anası chp . Babası israil, bunlara müdahele edecekler ne yapmışlar ? Sen hayal ve palavra dünyasında yaşıyor olabilirmisin acaba ? Bir psikoloğa gitsen iyi olmaz mı acaba ? Allah senin gibilere zihin açıklığı gerçekleri görme fırsatı versin inşAllah,,,

Avatar
Pc 2020-09-13 18:21:22

Senin baban kim acaba..

Avatar
Eski ak partili 2020-09-13 17:57:34

Sen kimsin lan tipsiz tipinde hayır yok

Avatar
Kolan 2020-09-13 16:56:57

Aha bak hele şu yelize yine çıkmış piyasaya yağ bittimi yeliz hanım feto seni bekliyor sümüklu mendilinı eteğinı öp fetocu yeliz

Avatar
Hakan 2020-09-13 16:55:05

Kızzzz yelizzzzz yalan atma ?

Avatar
Arkadaş 2020-09-13 16:42:26

Bu insansı şoför ve geçerli üni diploması yok dikkat edin troller gibi konuşmuş akp nin sonunu bunlar getirdi

Avatar