banner1046
banner1117
25 Haziran 2020 Perşembe 21:37
AKP’li vekile Kocaelili kadınlardan ses çıkmadı!

AKP Grup başkanvekili ve Tokat Milletvekili Özlem Zengin dün TBMM’de yaptığı konuşmasıyla sosyal medyaya adeta bomba gibi düştü. Kadın cinayetlerini gündeme getiren vekile verdiği cevaplar oldukça tartışma yaratan Zengin şu sözleri kaydetti: “Siz kadınları bizden daha çok mu tutuyorsunuz? HDP kadınları bizden daha fazla savunacak en son partidir.

“KADININ ADI YOKTU”

Bu ülkede AK Parti gelene kadar kadın kelimesinin adı yoktu Türkiye’de. Partimizin daha evvel yaptığı kadın kongresinde şunu söylemiştim. Eğer Türkçe’de kelimelerin dişisi, erili olsaydı bir kadın kelimesi olurdu. AK Parti’yi inşa eden kadınlardır. O yüzden ben, kadın, erkek arkadaşlarımız ve Sayın Cumhurbaşkanımız biz yaptığımız çalışmalarda kadınların hayatını kolaylaştırmak için gayret ediyoruz."

Zengin’in sözlerinin ardından sosyal medyada #Kadın hashtagi birinci sıraya oturdu. Vatandaşlar Zengin’e oldukça tepki gösterirken, AKP’nin kurulmadan önce görev yapan polis kadınların fotoğraflarını paylaşarak cevap verdi.

Zengin’e “Bu ülkede AK Parti gelene kadar kadın kelimesinin adı yoktu Türkiye’de” sözleri nedeniyle Kocaeli’deki kadın başkanlardan hiçbir ses gelmemesi oldukça dikkat çekti. CHP Kocaeli İl Kadın Kolları Başkanı Songül Kaya, İYİ Parti İzmit İlçe Başkanı Pelin Coştur Filiz’den, Zengin’in sözleri nedeniyle tepki beklenirken iki taraf da sessiz kalmayı tercih etti.

Son Güncelleme: 26.06.2020 08:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ayhaN @Eski ak partili 2020-06-26 10:57:02

ekran görüntüsü alındı can parem

Avatar
ayhaN 2020-06-26 10:55:05

demekki doğru söylemiş

Avatar
cemil yapar @Kartal41 2020-06-26 10:45:17

"söylene bakarım insan mı" diye çok anlamlı gerçekten. Acaba laf söyleyebilen konuşabilen insan dışında ki canlılar kimdi bende görmek bilmek isterim.

Avatar
cemil yapar @Eski ak partili 2020-06-26 10:40:50

İnsandan doğmuşsun da sonra doğar doğmaz ormana attılar herhalde seni, nasıl bir yabaniliktir bu. Neyse en azından yazıyı bulmuşsun. Medeniyette bir ara uğrar herhalde sana. Hayır tüm kadınları aşağılıyorsun şu an onu bile fark edemiyorsun...

Avatar
Ümmü Gülsüm 2020-06-26 08:47:29

Bunlar takiyyeci Allahtan korkmaz milleti aşağılayıp tepeden bakan kibir abideleri olmuşlar.

Avatar
Eski ak partili 2020-06-26 08:25:29

Bu garı tam bi uyuz hey dua edin Reis ölmesin vay halinize yandı keten helva seni ne yapacaklarını çok iyi biliyorlar haramzadeler

Misafir Avatar
ayhaN 2020-06-26 10:57:02 @Eski ak partili

ekran görüntüsü alındı can parem

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cemil yapar 2020-06-26 10:40:50 @Eski ak partili

İnsandan doğmuşsun da sonra doğar doğmaz ormana attılar herhalde seni, nasıl bir yabaniliktir bu. Neyse en azından yazıyı bulmuşsun. Medeniyette bir ara uğrar herhalde sana. Hayır tüm kadınları aşağılıyorsun şu an onu bile fark edemiyorsun...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kadın 2020-06-26 01:18:52

AKP gelene kadar tesettür Allah'ın emrine uygun bir şekilde yapılıyordu. Herşeyde olduğu AKP ile beraber AKP dinine göre kapalı kadınlar heryerde boy göstermeye eleştirdikleri açık kadınlardan daha beter makyaj pahalı giysi ve israfa daldılar. Tesettür ün sadece adı kaldı. İslami olan ne varsa muhafazakarlık kılıfı ile bitirdiniz

Avatar
Kartal41 2020-06-25 23:20:30

mevlana hazretleri ne güzel söylemiş suskunlugum asaletimdendir.her söze verilecek cevabım var ama önce söze bakarım sözmü diye birde söyleyene bakarım insanmı diye

Misafir Avatar
cemil yapar 2020-06-26 10:45:17 @Kartal41

"söylene bakarım insan mı" diye çok anlamlı gerçekten. Acaba laf söyleyebilen konuşabilen insan dışında ki canlılar kimdi bende görmek bilmek isterim.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tatar 2020-06-25 23:13:12

Sessiz kalmaları çok normal,bu cahil vekilin seviyesine inmek istememişler...

banner1048

banner354

banner599

banner820