banner920
banner887
29 Ocak 2019 Salı 10:26
AKP’li vekilden Hürriyet’e sert sözler!
banner919
AKP Kocaeli Milletvekili Mehmet Akif Yılmaz, CHP Kocaeli Milletvekili ve İzmit Belediye Başkan adayı Fatma Kaplan Hürriyet’in astırdığı dev pankartın gece yarısı operasyonu ile indirilmek istenmesi sonrası başlayan tartışmalara müdahil oldu, Fatma Kaplan Hürriyet’e yönelik sert bir açıklama yaptı. Yılmaz’ın “İzmit halkının vicdanı kiralık değil!” başlığı ile yayımladığı yazı noktası virgülüne şöyle:

Kocaeli halkının tertemiz oyları ile seçilip Ankara’ya giden, bu oyları siyasetin kirli pazarlıklarında meze yaparak Kocaeli siyasetine “Kiralık Vekil” yaftası ile kara leke çalan bir Vekil...

Siyasi geleceği uğruna Milletin verdiği emaneti kiraya vermekten çekinmeyen bu Vekil, şimdi de hukuk tanımaz, kanun bilmez tavrıyla Hukuk diplomasına ihanet ediyor.

Amaç ney? Belediye Başkanlığı Koltuğu?

Onu elde etmek için her yol meşru bunlar için!

Yüksek Seçim Kurulu’nun propaganda takvimi belli olmasına rağmen, yasak olduğu bilinmesine rağmen, kanun, hukuk tanımaz bir tavırla İzmit’te dev bir duvar kiralıyor ve afişini asıyor.

Bir hukukçu kendisi. Kanunsuz ve seçim yasağı olduğu için afişin indirileceğini çok iyi biliyor.
Vinçler hazır, hemen vincin üzerine çıkıp mağdur edebiyatı başlıyor:
“Afişimizi indiriyorlar ey Millet! Bunların afişimize bile tahammülü yok! Hakkımızı koruyacağız!!!”

Milletin aklıyla yıllarca dalga geçen bir kafadan başka ne beklenir ki?

Yahu sen İzmit halkını bu tiyatroya kanacak kadar ahmak mı sanırsın?

Yazık! Gündem olmak için yapmayacağınız iş yok, anlaşıldı.

Şehrin tüm değerlerini siyaset için tepe tepe kullanıyorsunuz.

Ama hırs ve hırçınlığınız maskenizi düşürüyor!

Namussuz ve hırsız dediğiniz seçmene gülücük dağıtırken makyajınız yüzünüzden akıyor!

Bunlar İzmit halkının vicdanını kiralık duvar zannediyor.

Bunlara kendi dilleri ile seslenmek lazım;

Yere batsın kiralık vicdanınız!

Yere batsın riyakar tavrınız!
Yere batsın hukuk, kanun tanımaz hırsınız!”

Son Güncelleme: 29.01.2019 13:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nasıl Çakmak Ama ? @Halilsiz Chp 2019-01-30 10:54:01

Babayla Oğul arasında nasıl bir suç bağlantısı kurdun süper zeka?....Senin işlediğin suç yüzünden evladın cezalandırılır mı? Eskidi bu ayaklar kokuyor leş gibi.......Eğer hala ısrarlıysan şunu derim, chp İZMİR belediye adayı Tunç SOYER'İN BABASI Albay Nurettin SOYER DE 12 EYLÜLLE İLGİLİ ÜLKÜCÜLER İÇİN İDAM TALEPLERİNDEN DOLAYI ÇOK ELEŞTİRİLİYOR.ŞİMDİ ÇAKMA ÜLKÜCÜ iyip chp ile ZİLLET ittifakı yaparak ülkücü düşmanının oğluna oy vermelerini istiyor İZMİRDE.....NE DERSİN BU İŞE?

Avatar
Demekkki neymiş ? @ESKİ AK PARTİLİ 2019-01-30 10:44:49

CEHAPE neden itiraz etmiyor o suça ? Şovmen Fadime kendi çıkıyor vince geceyarısı....

Avatar
Hasan Doğrusöz 2019-01-29 18:51:29

Mehmet Akif biz seni aklı başında birisi olarak tanıdık Müslümansan ve Allahın adaletine inanıyorsan Kocaelinde en az 500 noktada yer alan AKP afiş ve pankartlarına'da Hürriyetin afişine gösterdiğinle aynı tepkiyi gösterirsin yoksa senin'de Din taciri Alil babandan farkın kalmaz.

Avatar
ESKİ AK PARTİLİ 2019-01-29 18:41:45

Ulan vekil konuşma siz yapınca mubah suç değil başkası yapınca suç bu ülkede sadece sizlermi varsınız aah ulan içersi bi karışsa eninde sonunda olacak zaten

Misafir Avatar
Demekkki neymiş ? 2019-01-30 10:44:49 @ESKİ AK PARTİLİ

CEHAPE neden itiraz etmiyor o suça ? Şovmen Fadime kendi çıkıyor vince geceyarısı....

Beğenmedim! (2)
Avatar
ayhan @hacı 2019-01-29 17:21:34

afkurup durma hacı ıti.

Avatar
Yazık 2019-01-29 15:39:47

Bilinçsiz yoklamasız sert bir çıkış ancak puan kaybettirir..!

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-01-29 15:13:14

M.Akif beyi seven biri olarak olmamış bu sözler bence,VİCDANINDAN BU İLDE EN ÇOK RAHATSIZLIK duyduklarım fikri,ÇOMAR,şenol,coşkun,mürsel,Hasan,pınar,zeki,Hüseyin,ismail,beyazit,dursun,vedat,vahit gibiler varken MİLLETE KESAT OLANLAR demek isterim yani,MİLLET İÇİN ÇALIŞAN SAYIN KAPLANIN VİCDANINDAN rahatsızlık duyduğunuz İÇİN BEN DE SİZlerin vicdanından rahatsızlık duyuyorum!

Avatar
Sahtekar Ordusunun Neferi @Chpli Halil 2019-01-29 14:38:00

Sahtekar Ordusunun Neferlerinden bir tanesisin sadece. Chp'liymiş, yuttuk biz sizdik ya!

Avatar
hacı 2019-01-29 14:16:27

Arkadaşlar buradan bir şey açıklayacağım.Bu milletvekilini biricik babası şevki yılmaz bir ara devlete hakaret etmekten ttutuklanmamak için o çok methettiği Suudi Arabistana değilde nereye kaçtı biliyormususnuz rejimlerini kötülediği Almanyaya oradada parkta çıplak güneşlenen kızların arasında gazetelerde resimleri çıkmıştı.Size yemin ediyorumki bu haberler doğrudur.Gerisini ve bunların din samimiyetini siz düşünün.Saygılar.

Misafir Avatar
ayhan 2019-01-29 17:21:34 @hacı

afkurup durma hacı ıti.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Halil 2019-01-29 14:09:42

Sağlı sollu bu kadar saldırılıyorsa doğru yoldasın Hürriyet

Avatar
Halilsiz Chp @Chpli Halil 2019-01-29 13:54:23

Halil efendi, sen Chp'liysen ben de Akp'liyim. Zavallısınız, zavallı. Atatürk'ün kurduğu partiden nefret etmeden önce, bir git araştır. M.Akif Yılmaz, Atatürk düşmanlığı ve bu yönde söylemleri ile bilinen, şeriat ile laikliğin bir arada olamayacağını savunan, Cumhuriyet'e delicesine saldıran Şevki Yılmaz'ın yavrusudur. Asıl ben senin gibi Chp'li olmayıp da öyleymiş gibi davranan tiplerden bıktım. İnternette ara Şevki Yılmaz, M.Akif Yılmaz bak neler çıkacak karşına cehaletin biçim değiştirmiş hali!

Misafir Avatar
Nasıl Çakmak Ama ? 2019-01-30 10:54:01 @Halilsiz Chp

Babayla Oğul arasında nasıl bir suç bağlantısı kurdun süper zeka?....Senin işlediğin suç yüzünden evladın cezalandırılır mı? Eskidi bu ayaklar kokuyor leş gibi.......Eğer hala ısrarlıysan şunu derim, chp İZMİR belediye adayı Tunç SOYER'İN BABASI Albay Nurettin SOYER DE 12 EYLÜLLE İLGİLİ ÜLKÜCÜLER İÇİN İDAM TALEPLERİNDEN DOLAYI ÇOK ELEŞTİRİLİYOR.ŞİMDİ ÇAKMA ÜLKÜCÜ iyip chp ile ZİLLET ittifakı yaparak ülkücü düşmanının oğluna oy vermelerini istiyor İZMİRDE.....NE DERSİN BU İŞE?

Beğenmedim! (0)
Avatar
GAZİ. 2019-01-29 13:16:12

CHP li halil git hiç durma milleti aşağılayan milleti hor gören milletin meclisinde milletin ona tahsis ettiği masaya ayaklarını koyup karşısındada 2 tane zavallı danışmanını asker gibi dizerek meydan okuyan ak partili milletvekili zihniyetinde olanların yanında ol.Sanada bu yakışır.Hadı yAllah yAllah.

Avatar
orhan gazi 2019-01-29 13:11:31

AK parti bir tabeladan dahi korktu ya bu demektir millettende tokat yiyecekler demektir.

Avatar
Chpli Halil 2019-01-29 11:16:00

Ben bir CHP liyim ama sayın vekile sonuna kadar katılıyorum. Kocaeli CHP yüzünden Ulu önderimizin kurduğu partiden nefret etmek üzereyiz. Beş para etmez karakterleri ile kendilerini kaf dağında görmelerinden dolayı duam odur ki; inşAllah Akp yine burada 13-0 yapar. Bu zavallılar artık bu Kocaeli’den elini çeker! Yere batsın Cengiz, yere batsın haydar, yere batsın Fatma!!!

Misafir Avatar
Sahtekar Ordusunun Neferi 2019-01-29 14:38:00 @Chpli Halil

Sahtekar Ordusunun Neferlerinden bir tanesisin sadece. Chp'liymiş, yuttuk biz sizdik ya!

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Halilsiz Chp 2019-01-29 13:54:23 @Chpli Halil

Halil efendi, sen Chp'liysen ben de Akp'liyim. Zavallısınız, zavallı. Atatürk'ün kurduğu partiden nefret etmeden önce, bir git araştır. M.Akif Yılmaz, Atatürk düşmanlığı ve bu yönde söylemleri ile bilinen, şeriat ile laikliğin bir arada olamayacağını savunan, Cumhuriyet'e delicesine saldıran Şevki Yılmaz'ın yavrusudur. Asıl ben senin gibi Chp'li olmayıp da öyleymiş gibi davranan tiplerden bıktım. İnternette ara Şevki Yılmaz, M.Akif Yılmaz bak neler çıkacak karşına cehaletin biçim değiştirmiş hali!

Beğenmedim! (2)

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328