banner1046
banner1038
18 Mayıs 2020 Pazartesi 10:00
AKP’li vekil: “Oyun bu, senaryo bu”

Kocaeli TV’de geçtiğimiz akşam Hakan Katırcı’nın canlı yayınına katılan AKP Kocaeli Milletvekili Mehmet Akif Yılmaz yeni partiler üzerinden muhalefete yüklenerek şu sözleri kaydetti: “Her kriz her sıkıntı Türkiye’yi daha da güçlendirdi. Devlet millet el ele vererek ortak bir irade kurmamız sayesinde güçlendi. İftiralarla, yalanlarla, vatandaşımızın moralini bozmak isteyenler, millet can derdindeyken, siyasette darbe yapmanın, sokağı karıştırmanın planlarını yapmaktan vazgeçsinler.

“MİLLETİMİZE YILLAR KAYBETTİRDİLER”

Bu milletin kardeşlik genlerine işlemiş 1000 yıllık gelenek var, kıramazsınız. Devletin kurucusu olduğu partinin lideri de bunu söylemişti 60 ihtilalinden önce ‘Şartlar olgunlaştığında darbe yapmak meşru bir haktır. Sizi ben bile kurtaramam’ diyor Menderes’e. Ve Menderes 1 yıl sonra idam ediliyor bu ülkede, milletin adamını astılar. Milletimize yıllar kaybettirdiler. Bu yanlış rüyalardan vazgeçin, milletin iradesine saygı duyun. Sözde demokrasi kahramanlığı, milletimiz bunları görüyor

.“OYUN BU, SENARYO BU”

Daha dün bunlar Abdullah Gül’e demediğini bırakmadı mı? Açın arşivleri, CHP’lilerin, diğerlerinin, Saadet Partililer’in söyledikleri Yahudi soyundan geldiğini bile iddia ettiler, kitap bile yazdılar. Şimdi aynı Abdullah Gül oldu onlar için vatan kurtaran kahraman. Niye? Onlara bir şey lazım, Meral Akşener bunu söylüyor ‘Muhafazakarların oyunu bir türlü alamıyoruz. Bu şu demek AKP’nin o yüzde 47’lere varan, 45’lere varan en son %42’lere varan oyundan biz koparamıyoruz. Bunu nasıl yaparız. Bunu anca Ali Babacan, Ahmet Davutoğlu’yla yaparız. Oyun bu, senaryo bu. Hedef ne? Recep Tayyip Erdoğan’ı devirmek. Recep Tayyip Erdoğan ne yaptı? Bu ülkeyi birleştirdi, bu ülkenin gelirini 10 kat arttırarak hizmet üretti.

“PİŞKİN PİŞKİN DEVAM EDİYOR”

Muhalefetin dili yalan üzerine kurulu olmamalı. İnsanları birbirine düşman ediyorsunuz bu yalan, iftira ve manipülasyonlarla. Ben yalanın bu kadar rahat söylendiği ve yayıldığı bir dönemi 45 yıllık hayatımda hatırlamıyorum. Gözünün içine baka baka yalanın orada ortaya çıkıyor yine pişkin pişkin devam ediyor. Körü körüne muhalefet anlayışını terk etsinler. “

Son Güncelleme: 18.05.2020 11:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kartal41 2020-05-19 00:42:31

sayın vekil o sözü rahmetli inönü söylemiştir ama ne amacla söyledigini tarihi bir araştırda ögren sen 45 yıllık hayatında görmedin ama biz 18 yılda ne yalanlar gördük feto ile mucadele ediyorsunuz bir tane chp li göster feto ile yan yana olan elini öpen karşısında egilip iki büklüm olan

Avatar
Kocaeli 2020-05-18 15:41:19

Baban başiskeleyi haraca bagladı sen ahkam kesinyon bu ne ulan bu devlet rizelilerinmi milletin sabrini sinamayin oturun oturdugunuz yerde

Avatar
Emre 2020-05-18 13:58:21

Bırakın bu lafları yıllardır aynı şeyi duymaktan bıktım artık. İşsizliğe ekonomiye bakın işsizlik hat safada ekonomi desen yerlerde hala daha CHP ile uğraşıyorsunuz. İktidar kim bu ülkede siz o yüzden kendi yaptıklarınızı başklarının üstüne atmaktan vazgeçin artık

Avatar
Emre 2020-05-18 13:57:49

Bırakın bu lafları yıllardır aynı şeyi duymaktan bıktım artık. İşsizliğe ekonomiye bakın işsizlik hat safada ekonomi desen yerlerde hala daha CHP ile uğraşıyorsunuz. İktidar kim bu ülkede siz o yüzden kendi yaptıklarınızı başklarının üstüne atmaktan vazgeçin artık

Avatar
Emre 2020-05-18 13:57:28

Bırakın bu lafları yıllardır aynı şeyi duymaktan bıktım artık. İşsizliğe ekonomiye bakın işsizlik hat safada ekonomi desen yerlerde hala daha CHP ile uğraşıyorsunuz. İktidar kim bu ülkede siz o yüzden kendi yaptıklarınızı başklarının üstüne atmaktan vazgeçin artık

Avatar
Seçmen 2020-05-18 13:57:01

Bırakın bu lafları yıllardır aynı şeyi duymaktan bıktım artık. İşsizliğe ekonomiye bakın işsizlik hat safada ekonomi desen yerlerde hala daha CHP ile uğraşıyorsunuz. İktidar kim bu ülkede siz o yüzden kendi yaptıklarınızı başklarının üstüne atmaktan vazgeçin artık

Avatar
Cumhuriyet 2020-05-18 13:10:10

Harç bitti yapı paydos.Faiz lobisi,küresel güçler,dış güçler,fetö,terör örgütleri derken argümanlar tükendi,şimdi de muhalefete sıra geldi.Bu panik yönetememenin çaresizliğidir, kendine yandaş ama aklı kıt kadrolarla buraya kadar.Boş teneke muhabbeti gelinen son..

Avatar
Kemal Ulugazi. @Ersoy Kandemir 2020-05-18 12:53:43

Anladı'mı acaba bu taklaban şaklaban.

Avatar
Ersoy Kandemir 2020-05-18 12:44:42

Sahurunuzu iyi yapıyorsunuzdur inşAllah vücut susuz kalınca bazen istenmeyen cümleler çıkabiliyor ağızdan,siz moralinizi bozmayın sayın vekil,herşeyin suçlusu Chp,elli yıldır ülkeyi yönetmeyen Chp’nin suçu,siz de A haberi izleyin,süper bir yayıncılık anlayışı var,kesin mutluluk,siz bakmayın bu Chp’ye,sizin sinirlerinizi bozuyor,babanızın da sinirlerini çok bozuyordu Atatürkçü kanat,şu mübarek gün siz üzülmeyin,ah ah yok mu o bay Kemal;)!

Misafir Avatar
Kemal Ulugazi. 2020-05-18 12:53:43 @Ersoy Kandemir

Anladı'mı acaba bu taklaban şaklaban.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ata 2020-05-18 11:39:32

ne yani iktidarı seçim yolu ile devirmek suçmu ? yönetemiyoruz istifa ediyoruz deyin olsun bitsin herkes senin fikrini desteklemek zorundamı politikalarını alkışlamak zorundamı ? leninmi senin liderin mossolinimi ? hitlermi ?

Avatar
Hacı 2020-05-18 10:04:40

İşsizlik sorununa bir çözümünüz var mı

banner1048

banner354

banner820

banner599

banner1050