banner881
banner887
banner883
24 Ocak 2019 Perşembe 13:16
AKP’li isim herkesi şaşırttı  Başkan olmadan  bunu yaparsa…
banner728

Adalet ve Kalkınma Partisi (AKP) Başiskele Belediye Başkan Adayı Yasin Özlü’yü dün düzenlenen törenle ilçe halkına tanıttı. Başiskele Karşıyaka Kültür Merkezi’nde düzenlenen aday tanıtım toplantısında Özlü herkesi şaşırttı.

Konuşma yapmak için sahneye çıkan Özlü için özel bir promter hazırlanmıştı. Bilindiği gibi promteri Türkiye siyasetinde en yoğun kullanan isim Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan. Kocaeli siyasetinde ise bugüne kadar vatandaşların karşısına promter ile çıkan olmadı. Yasin Özlü henüz başkan seçilmeden havaya girdi ve kürsüde kağıttan okumak yerine promterle konuşma yapmak istedi.

Konuşmasının bir bölümünü promterden okuyan Yasin Özlü kısa süre sonra promterin arıza yapmasıyla büyük sıkıntı yaşadı. Salondan alkış isteyen, ne diyeceğini bilemeyen Özlü bir süre sonra kedini toparladı ve konuşmasına promterden değil doğaçlama olarak devam etti.

Son Güncelleme: 24.01.2019 21:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ahmet 2019-01-25 09:20:24

Karne başarısız oralara Emeği ile mi geldi Allah aşkına tepeden inme ile ben de yaparım müdürlük

Ne demek prompter Allah aşkına bırakın bu ayakları

Evet şimdi 3/A sınıfından Yasin arkadaşımız sınıf başkanlıgı için adaylık konuşmasını yapacak

Avatar
Halit güler 2019-01-25 09:18:19

Kahvehane ziyaretinde de lafı geveleyip durmuştu. Bi insan iki lafı bi araya getiremez mi diye sormuştum gerçekten getiremiyormuş. Akıl, mantık, vicdan hiçbiri kabul etmez böyle birine oy vermeyi

Avatar
Hayrettin Arıcan 2019-01-25 09:14:14

Kibirli insanlara üstten bakan saygısız insan. Sana oy moy yok yasin efendi.

Avatar
Esat Halpuzoğlu 2019-01-25 09:13:57

Hey gidi heyy.. kapasitesiz adam. Zafer kutlu'ya verdiniz hep birlikte seçimi aferin. Reis duy sesimizi

Avatar
Ali Osman Döngelli 2019-01-24 21:27:46

Olaya yanlış Yorum yapmışsınız Prompter Havaya girmekten değil Kapasite yetrersizliğimden kullanılır.

Avatar
Kullarlı 2019-01-24 21:06:34

ZAFER MUTLU VARKEN BAŞKA ADAYA GEREK YOK.

Avatar
Osman Nuri YAĞMUR @Osman Nuri BULUT 2019-01-24 17:36:00

Ya, gerçekten sormayınız gitsin. Antikkapı'da Karaosmanoğlu'nun öz yeğeninin yaptığı vurgunu unutanlara, Ulaşımpark adlı maaş alma sanatının en zirvesindeki şirkette yolculara ve 65 yaş üzerine yapılanları unutanlara, şoförlerinin belediye otobüsleri dahil kural ihlallerininn görmezden gelindiğini unutanlara; YERSEN değil mi Bulut? Ben unutmadım, sen unut!

Avatar
Osman Nuri BULUT 2019-01-24 16:43:02

Muhalif olabilrsiniz,sevmek zorunda da değilsiniz; Antik kapı,ulaşım park gibi başarı derecesi yüksek bir karnesi var.Saygı ile takip ediyorum sizler de yapabilrsiniz...

Misafir Avatar
Osman Nuri YAĞMUR 2019-01-24 17:36:00 @Osman Nuri BULUT

Ya, gerçekten sormayınız gitsin. Antikkapı'da Karaosmanoğlu'nun öz yeğeninin yaptığı vurgunu unutanlara, Ulaşımpark adlı maaş alma sanatının en zirvesindeki şirkette yolculara ve 65 yaş üzerine yapılanları unutanlara, şoförlerinin belediye otobüsleri dahil kural ihlallerininn görmezden gelindiğini unutanlara; YERSEN değil mi Bulut? Ben unutmadım, sen unut!

Beğenmedim! (0)
Avatar
YUVACIKLI 2019-01-24 15:54:50

Eyyyyyy Başiskele yetmezmi artık bu zulüm. SP li Zafer MUTLU 'yla gülün

Avatar
LEVENT KALAYCI 2019-01-24 14:04:54

Gayet iyi konuşma oldu konuşmasında sevgi ve heyecan vardı ne kadar güzel bir başiskele li olarak içten olması ve samimiyet içinde yapılan konuşma

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-01-24 14:02:03

Ne güzel promter var,medya hergün yazıp çiziyor,ben bağımsız milletveki adayı olduğumda 2 kere medya yazdı sağolsun,KOCAELİ Büyükşehir Belediye başkanlığımı birkere yazacaklarmı bakalım,malum hakkımda cezalar artmakta,ama seçimi etkilemez,il sağlık müdürlüğüne sevgilerle!

Avatar
İZMİTLİ 2019-01-24 13:58:45

Allahın tokadı yok ki vursun. Ama belli etmiş kendini bu şimdi böyleyse seçildikten sonra İ.KARAOSMANOĞLU gibi burnundan kıl aldırtmaz yanından adam geçirtmez. Eyyyyyyyyyyyy Başiskele yetmezmi mı artık bu zulüm. SP li Zafer MUTLU'la gülün

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328