banner1046
banner1038
14 Ocak 2020 Salı 23:47
AKP’li İnce Büyükakın’a bayrak açtı!

Bu akşam Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın’ın gerçekleştirdiği basın toplantısında daha öncede konuşulan çöp bertaraf  tesisisin Kandıra’ya yapılacağı haberleri kesinleşti, Büyükakın bu iddiaları ilk kez doğruladı. Kandıralılar’dan bertaraf tesisi ile ilgili tepkiler gecikmezken dün akşam AKP İzmit Belediye Meclis Üyesi Şener İnce’nin ağabeyi Sarışeyh Muhtarı Tuncay İnce ve AKP İzmit İlçe eski Başkan Yardımcısı Engin Tümer, Kandıra’ya kurulmak istenen çöp bertaraf tesisi üzerinden Büyükşehir Belediyesine yüklenmişti.  Tahir Büyükakın’ın bugünkü açıklamasının ardından ise AKP İzmit belediyesi meclis üyesi Şener İnce sosyal medya hesabından Büyükakın’a adeta bayrak açtı.  Şener İnce sosyal medya hesabından bertaraf tesisi ile ilgili haber için: “Bu haber doğruysa köylülerimin, halkımın ve bölge insanımızın yanındayım. Bedel varsa da, ödemeye hazırım” şeklinde paylaşımda bulundu. Şener Ince'nin bu tepkisi AKP içindeki derin çatlağı gözler önüne serdi. 

Son Güncelleme: 15.01.2020 08:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Meral sarı 2020-01-16 16:37:36

Kandıra halkını bukadar aşalıyamassınız herkimsen adını vermeye korkmuşsun belliki alkışlıyorum Şener inceyi Kandıra için fırıldak döndürmeye gerek yok çöp istemiyoruz Gölcük daglarına yönelsinler yerleşim alanı kandıraya dogru kayıyor mahalle arasında çöp depolama fabrikası aklım almıyor? ????????????

Avatar
EN İDEAL YER 2020-01-15 10:20:41

GÖLCÜK YADA BAŞİSKELE

Avatar
muhammed baki zafer yılmaz 2020-01-15 02:16:47

yıllardır kandıranın çöpü izmitte taşınarak bertaraf ediliyor,şimdi biz tüm kocaelinin çöpü buraya geliyor diye herkes alsın çöpünü bahçesine gömsünmü dedik. çözüm nerde ise orda olacak yırtınmanın faydası yok.

Avatar
Siyami deden 2020-01-15 01:52:44

Yürüsene bolummm:) daniel amokachi bu arkadaş en son aktif olamadığı aktif gördüğü siyaseti bırakmamışmı idi ne bedeli ödeyeceksin düdük zaten safra sın sen

Avatar
Siyami pipisi 2020-01-15 01:49:47

Yürüsene bolumm:))sen yürü sen zaten fazlalıksın

Avatar
Siyami 2020-01-15 01:49:27

Yürüsene bolumm:))sen yürü sen zaten fazlalıksın

Avatar
Siyami 2020-01-15 01:49:11

Yürüsene bolumm:))sen yürü sen

Avatar
Siyami 2020-01-15 01:48:53

Yürüsene bolumm:))

Avatar
muhammed baki zafer yılmaz 2020-01-15 01:37:09

şener ince bey bedel öderim derken,iş makinalarının önünemi yatcan ,sizler çözüm üreticeksiniz başka bir önerin varsa söyle,akademik odaların yaptığı çalışma diğer bölgelere göre en uygun bu bölge tesbit edilmiş,bu konuya kafan basmaz sen git imamlığını yap tamammı kardeşim.

Avatar
Vatan seven 2020-01-15 00:28:33

Güzel şeyler oluyor köpek villalarını nereye yapalım diye yıllarca ilçe ilçe gezdiler Allaha şükür gandıraya yaptılar.sahipsizmi acaba yoksa çokmu sahipli.uç gün önce dernekte kesin dedim gandıraya çöp fabrikası yakışır diye.gandıralı olarak.çok teşekkür ederim.makam olarak büyüklere..

Avatar
Vatan seven 2020-01-15 00:28:18

Güzel şeyler oluyor köpek villalarını nereye yapalım diye yıllarca ilçe ilçe gezdiler Allaha şükür gandıraya yaptılar.sahipsizmi acaba yoksa çokmu sahipli.uç gün önce dernekte kesin dedim gandıraya çöp fabrikası yakışır diye.gandıralı olarak.çok teşekkür ederim.makam olarak büyüklere..

Avatar
Vatan seven 2020-01-15 00:28:03

Güzel şeyler oluyor köpek villalarını nereye yapalım diye yıllarca ilçe ilçe gezdiler Allaha şükür gandıraya yaptılar.sahipsizmi acaba yoksa çokmu sahipli.uç gün önce dernekte kesin dedim gandıraya çöp fabrikası yakışır diye.gandıralı olarak.çok teşekkür ederim.makam olarak büyüklere..

Avatar
Öz kandıralı 2020-01-15 00:19:38

Bu muhteşem eseri kandıramıza layık gören başta devlet büyüklerimize ve akp li abilerimize teşekkürü borç biliriz fabrika demek iş aş demek.burdan sayın inceyi de eleştiriyoruz lütfen pişmiş aşa su katmasın.hdpcpkk lılar gibi istemezükcü olmayın.istesenizde istemesenizde reis yapacak

Avatar
Kandıralı 2020-01-15 00:14:53

Böyle bir tesisin kandıramız için stıratejik önem taşıdığını düşünüyoruz yapılmasını sabırsızlıkla bekliyoruz şener inceye de teessüf ediyoruz.

banner1048

banner354

banner820

banner1040

banner599

banner1050