banner960
21 Temmuz 2019 Pazar 12:44
AKP’li bir Afrin “kahramanı” daha bedelli gitmiş

"Reis bizi Afrin'e götür" sloganının fikir babası AKP Kocaeli İl Gençlik Kolları Başkanı Emre Kahraman'ın bedelli askerlik yapması Gazete Barış'ta duyurulmuş, Uğur Enç'in imzasını taşıyan haber, ülke genelinde geniş yankı bulmuştu. Twitter'da tend topic olan konu tazeliğini korurken Kahraman'la aynı dönemde AKP İzmit İlçe Gençlik Kolları Başkanı ve İzmit Belediye Meclis Üyesi Aykut Çağlayan'ın da bedelli askerlik yaptığı ortaya çıktı.

AKP'Lİ VEKİL ZİYARETE GİTMİŞ

Çağlayan'ın 18 günlük askerliğinde ziyaretçilerinin de olduğu görüldü. Çağlayan'ı ziyaret edenlerden biri de AKP Kocaeli Milletvekili Emine Zeybek oldu. Hatta Zeybek, ziyaretten bir fotoğraf paylaşarak, "Ankara’nın Mamak İlçesi MEBS Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığında vatani görevini yapmakta olan İzmit Gençlik Kolları Başkanımız Aykut Çağlayan ve Kocaelili askerlerimizi ziyaret ederek moral verdik. Vatani görevini yapan tüm askerlerimize hayırlı teskereler diliyorum" notunu düştü.

Son Güncelleme: 21.07.2019 20:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
broo 2019-07-22 12:43:10

bence problem yok.bunları iktidara taşıyan açlar ve çocukları düşünsün.

Avatar
Sinan 2019-07-22 11:55:00

Amk sanki chp den bedelli giden yok habere bak!

Avatar
MUSA 2019-07-22 11:46:19

BU MEMLEKETTE KEFENİNİ GİYİP SİYASET YAPAN 1 KİŞİ VAR O DA RECEP TAYYİP ERDOĞAN GERİSİ FASO FİSO

Avatar
Hamsi 2019-07-22 11:42:30

Arkadaşı neye takılıyorsunuz bu haber mi yani kim bedelli yapmadık ki çöpçü bile bedelli yaptı bu mu haber

Avatar
Türkay Askerdoğar 2019-07-22 11:33:00

Helal olsun Reisin yanında Tül perdeden kesilme ferbalalı kefenini giyip Afrin'e gitmek için enerjisini vatan savunması gibi boş işlere harcamamsı gerekiyordu doğru olanı yapmış (Kendi zihniyeti açısından doğru olanı kastettim).

Avatar
Muhsin 2019-07-22 10:37:28

Artık annesiyle güne gidip kısır yapsın, çay dağıtsın =)

Avatar
kocaelisporluuu 2019-07-22 10:20:08

özel hastane ,
özel okul ,
bedelli
parasıı olanın yaşadıgı ülkemi ?

Avatar
izmitlee 2019-07-22 09:00:51

Kocaelili askerlerimizi ziyaret ederek demiş sayın vekil hanım. Sırf A.çağlayan için gitmedi mi yani? Bu güne kadar kaç tane Kocaeli'li askerleri ziyaret etmiş sayın vekil hanım? Ayrıca önceki dönemler belediyelerde işçi çıkarılmıştı. Vekil hanım neden Tbmm'de bu konuda konuşmadı da, gelini belediyedeki işine son verilince konuyu Meclis gündemine taşıdı?

Avatar
izmitlee 2019-07-22 08:55:40

Menfaattir insanları getiren vecde; cennet vaad etmeseydi Rahmân, kimse etmezdi secde.

Avatar
Vatandas 2019-07-21 23:20:12

Parayla degilmi parası olmayan gidip askerliğini yapacak ne yani kanun boyle diyor

Avatar
Can @Alperen 2019-07-21 21:40:42

Söylediğini yapmıyorsan gülünç olursun yaptığın hukuğa uygunda olsa örf gelenek diyede bir şey var.İzmirde kendini müdür olarak atıyan başkan içinde aynı durum söz konusu

Avatar
YARIMCALI 2019-07-21 20:34:04

SİZE OY VERENLER DÜSÜNSÜNN

Avatar
Alperen 2019-07-21 20:12:36

"Ortaya çıktı" nedir yaaa. Hiç saklamadılarki. Çok ayıp ediyorsunuz. Herkese hak bu arkadaşlara haram mı? Gerçekten bu haberde değil, habercilikte!!!

Misafir Avatar
Can 2019-07-21 21:40:42 @Alperen

Söylediğini yapmıyorsan gülünç olursun yaptığın hukuğa uygunda olsa örf gelenek diyede bir şey var.İzmirde kendini müdür olarak atıyan başkan içinde aynı durum söz konusu

Beğenmedim! (0)
Avatar
Çeçenler... 2019-07-21 18:51:09

Kolpacı lan bunlar. Bunlar bizle yan yana omuz omuz savaşsın 3 gün. Korkudan bayılırlar.

Avatar
Hasan 2019-07-21 17:45:29

Utanmadan resim baylasiyorlar

Avatar
Cem yıldırım 2019-07-21 16:51:52

Hayat boyu bu kapak taşınmaz yaaa.Demek ki tecrüben yoksa konuşmayacan

Avatar
Pasalii 2019-07-21 16:46:22

Heee tam afrin Kahramani yaaa emrenin yaveri :)))

Avatar
Savaş 2019-07-21 14:18:25

16 Ak parti üyesi biriydim.ellerim kırılsın verdiğim oylar için.hayatimda ilk defa ailecek sola oy verdik vicdanımda rahat çünkü biz #EYT yiz...Türemiş boş işler!!!!!

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner964

banner328