banner1019
banner980
07 Ekim 2019 Pazartesi 10:12
AKP’li başkan  silah çekip  tehdit etti!

Başiskele’de önceki akşam şaşkınlık yaratan bir olay yaşandı. AKP Başiskele İlçe Gençlik Kolları Başkanı Melih Özkaraaslan ilçe sahilinde yer alan Sırça Köşk isimli restoranda gençlerle tartıştı. Tartışma bir anda kavgaya döndü. Özkaraaslan ve beraberindekiler gençleri darp etti. Olay sırasında Özkaraaslan'ın silahla etrafa tehditler savurduğu iddia edildi. Darp edilen bir isim hastaneye giderek darp raporu aldı. Edinilen bilgilere göre söz konusu olay otopark nedeniyle yaşandı. Olay sonrasında kimse şikayetçi olmadı. 
 

Son Güncelleme: 07.10.2019 11:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hasan Eraslan 2019-10-15 17:01:07

edep lazim bilmeden bu kadar konusmayin yureginiz var karsisinda konusun

Avatar
kabadayı 2019-10-08 23:07:49

Ulan beline silah alan kabadayı oluyor
birde yuvacıklı olup sırtını akp dayadımı kanunda o kralda o oluyor ama gün gelir kralı kanunu kabadayısı kalmaz nede melihi kabadaylık yaşlı bir adama silah çekip küfür etmek deildir ha bende yuvacıklı biriyim yanlış anlaşılmasın tikulak da deilim

Avatar
Aşağı yuvacikli 2019-10-08 22:38:51

Melih bey yapar kendini mafya sanıyor.akp sayesinde milyon dolarlık oldular babası yuvacık sapağında takilir devamlı tefeci dır beyaz mercedes son model arabası vardır. Akp nin son virpinislari zaten 2023 u göremeyecekler.ekrem imamoğlu hepsinin imanindan gelecek zaten az kaldı akp sayesinde çal-a çal-a doymadılar ac gözlüler..ali-yi savunan çoğu insan asgari ücrete talim edenlerdir dahada beter olurlar..

Avatar
Yazık yazık 2019-10-08 14:32:36

Bu çocuk yıllardır devleti partisi için bir kuruş göz etmeden ordan oraya koşturuyor ama sizin gibi insanlara yaranmak zordur ufacık fırsat buldunuz döktürün bakalım meyve veren ağaç taşlanır ne derseniz deyin rabbim haklının yanındadır herzman iftiralarınıza devam edin

Avatar
Allahtan korkun !! 2019-10-08 01:13:20

Nasıl bilmeden görmeden iftira atıyorsunuz..biri sorsa elhamdulillah müslümanım dersiniz bu nasıl Müslümanlık...! Lekelemek için daha neler yapacaksınız acaba bu isimsiz yazı yazanlarda isminizi verinde bilelim dost kim düşman kim ?

Avatar
Vatandaş 2019-10-08 00:41:12

Yalan haberle gazeteciliğe leke bulaştırmayın yalan haberle rant sağlamak insana iftira atmak haberciliğin yüz karasıdır

Avatar
Vatandaş 2019-10-08 00:36:06

Yalan haberle rant sağlamak gazeteciliğin yüz karalığıdır.ortada silah yok deniliyorken böylesine ütopik bir haber neden?

Avatar
Vatandaş 2019-10-08 00:32:43

Yalan haberle rant sağlamak gazeteciliğin yüz karalığıdır

Avatar
Cumhuriyet 2019-10-07 23:55:14

Bu hadiseye ideolojik bakmak yerine,Dilovasından Karamürsele kadar olan ciddi asayiş eksikliğini dile getirseydiniz keşke bir takım yorumcular.Bu ülkede silah satın almanın ne kadar kolay olduğunu irdeleseydiniz.Silah taşımanın kendi güvenliğini korumaktan ziyade artık bir Erkeklik gösterisine hizmet ettiğini ve bu yüzden kesici ve delici alet ile ölümlerin arttığınıda yazsaydınız.Çöken devletin ve ekonominin emareleri bunlar ortada devlet olmaz parti olursa olacak olan olur.Ha sahi ya yeni Emniyet Müdürü akp den aday olmuştu zamanında.Anlatabiliyor muyum!!!!!!!!!!

Avatar
GERÇEKLER 2019-10-07 22:52:07

YUVACIKLI ADIYLA YAZAN ŞAHIS
YEDİĞİN KABA PİSLEMEYİ ÇOK İYİ BİLİRSİN KENDİ RUH HALİ VE İÇİNDEKİ KİN VE NEFRETİ AKIT MİLLETİN AİLESİNE DİL UZATMAK SENİN GİBİLERE YAKIŞIR

Avatar
Alper Yönter 2019-10-07 20:23:40

Bukadar buyutmeye gerek yok duyan dıcekkı silahlar patladı falan oldu filan oldu Melih kardesımız iyi bir adamdır.yazıkya yok babası soyle yok boyle melıhın ailesine kadar girmeye konusmaya gerek yok delikanlı adam belden asagıya vurmaz varsa soylemek istediğiniz yuzune konusun Melih kardesım ısınde basarili oldıgun İcin bu konusmalar Baska bırsey degil anladığım bu

Avatar
İzmitli 2019-10-07 20:10:16

şaşırmadık bunların yapmadığı rezillik varmı

Avatar
Devletini seven 2019-10-07 19:16:36

Çok güzel süper

Avatar
Ersoy Kandemir @İzmi̇tli̇ 2019-10-07 17:45:11

Dursun diye tabii ya,bu ne rezilliktir,hergün ilin göbeğinde silahlar patlıyor,kimseden çıt yok!

Avatar
ali aslan @Karşıyaka li 2019-10-07 15:20:42

adım ali aslan gizleyecek birşeyim yok delimisin bilmem derdin varsa görüşürüz

Avatar
YUVACIKLI @Karşıyaka lı cevabım sana 2019-10-07 15:12:57

Ula utanmaymısin tanumaduğun birune Dinsuz demeye. Ha sizun Dinci Partili olmanuzda mezhebunuz çok genuş galiba Hirsizlik, yolsizlik, Mafya , Rant ve Rüşvet yemek, yalan konişmak İSLAM Dinunde boyle yoktur. Ama sizun mezhebunuz geniş anlaşilan hangi dine musupsanuz

Avatar
YUVACIKLI 2019-10-07 15:06:12

Bizum yuvacikte ismu Kara ile başlayanların uşaklari hep Karanluk işlere bulaşti. Misal Karaosmanoğli Fetöcilerle, ÖzKaraaslanlar ellerunde silah Mafya oldilar.

Avatar
Karşıyaka li @aslan 2019-10-07 15:01:42

aslanum sen adini neden yazmaysın? Ha bu bizum köyun delusi benmiyum

Misafir Avatar
ali aslan 2019-10-07 15:20:42 @Karşıyaka li

adım ali aslan gizleyecek birşeyim yok delimisin bilmem derdin varsa görüşürüz

Beğenmedim! (1)
Avatar
İzmi̇tli̇ @Ersoy Kandemir 2019-10-07 14:57:17

Dursun mu Ersoy

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2019-10-07 17:45:11 @İzmi̇tli̇

Dursun diye tabii ya,bu ne rezilliktir,hergün ilin göbeğinde silahlar patlıyor,kimseden çıt yok!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Yuvacıklı 2019-10-07 14:45:23

Hırsızın arsızın tokatçının en büyükleri bizde kimseye bok atmaya gerek yok

Avatar
Başiskeleli 2019-10-07 14:42:55

Olayı en ince detayına kadar dayak yiyenlerden dinlemiş biri olarak söylüyorum. Olay ilk gerçekleştiği dakikalarda oğlu gözümün önünde silahla kovaladılar beni dövdüler çalışanları dövdüler hepsini süründürecem diyen vatandaşta olayın kamera görüntülerini hemen alıp karakola koşan mekan sahibide ne karşılığında kendilerini bu kadar ucuza sattılar çok merak ediyorum.

Avatar
2023 2019-10-07 14:24:27

Bu çocuğu sizin gibi hasetlere parti düşmanlarına yedirmeyecegiz çamur at izi kalsın mantıgıyla haber yapılan haberinizide kınıyorum

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-10-07 14:18:50

İlimizdeki asayiş uygulamaları huzur operasyonlarının sayısı artırılmalıdır,son aylarda silahlı olay sayısında artıştan dolayı daha büyük facialar olmadan gerekli önlemleri yetkililer almalılardır,emniyetten sorumlu vali yardımcısı istifa etsin eğer ilimizde asayişteki sıkıntılar devam edecekse!

Misafir Avatar
İzmi̇tli̇ 2019-10-07 14:57:17 @Ersoy Kandemir

Dursun mu Ersoy

Beğenmedim! (0)
Avatar
YUVACIKLI 2019-10-07 14:04:29

BİZZAT KENDİMDE ORDAYDIM Bİ MEKANA AYIRMA DİYE GİRMEK VEDE 40 KİŞİ GİRMEK BİRAZ ABARTI DEĞİLMİ NEYİ AYIRMAYA GİRİYORDU ACABA HER ZAMANKİ GİBİ YİNE ÖRTMEYE ÇALIŞILIYOR ORDA TARTIŞAN YAŞLI AMCA MELİH BEYİN DAYISI DEĞİLMİYDİ ACABA BUNUDA AÇIKLAYIN BAKALIM NASIL AÇIKLAYACAKSINIZ ORADAKİ ÇOCUK BURAYA PARK OLMAZ GELİN ARABASININ YERİ DEMİŞ OLAY ÇIKMIŞ VE BAŞKAN ORAYA GELMİŞ OLAY BU VE BBİZZAT KENDİMDE ORADAYDIM AMA İSİM ACIKLADIĞIMIZ ZAMAN RİZELİ BAŞKAN VE AKRABALARI BİZİ HEDEF ALIR MAZALLAH :D EEEE ETME KULUM BULURSUN ZULUM DAHA İYİ GÜNLERİ :D

Avatar
YUVACIKLI 2019-10-07 13:29:31

DOĞRUDUR SABAH BELEDİYEDE DE AYNISINI KONUŞUYORLARDI NE TESADÜF BURDA HİÇ BİŞEY OLMAMIŞ GİBİ GÖSTERİLİYOR YILDIRMA POLİTİKASI BİZZAT ORDAKİ GENCLERDE ANLATIYOR AMA NE TESADÜFKİ SADECE AYIRMAYA GİRMİŞ VAY BE GERÇEKTEN BİZDE İNANDIK :D

Avatar
Karşıyaka lı cevabım sana 2019-10-07 13:13:28

Karşıyaka belediyesinde çalışıpta zamanında devletin mazotuna göz dikip mahkeme tarafından ceza alanlar vardır Karşıyakanın geçmişinde ilk önce kendinizi temizleyin çamur at izi kalsın zihniyetini bırakın. Sizin gibi dinsiz olacağımıza dinci partili olmak şereftir

Misafir Avatar
YUVACIKLI 2019-10-07 15:12:57 @Karşıyaka lı cevabım sana

Ula utanmaymısin tanumaduğun birune Dinsuz demeye. Ha sizun Dinci Partili olmanuzda mezhebunuz çok genuş galiba Hirsizlik, yolsizlik, Mafya , Rant ve Rüşvet yemek, yalan konişmak İSLAM Dinunde boyle yoktur. Ama sizun mezhebunuz geniş anlaşilan hangi dine musupsanuz

Beğenmedim! (2)
Avatar
GERÇEKLER 2019-10-07 13:00:28

Yaşanan olayın Melih ÖZAKARAALAN ile alakası olmayıp mekanda çalışanların araba park etmeyi dediği yaşlı adama küfür etmeleri sonucunda olay vuku bulmuştur ayırmak için mekana giden
Melih ÖZAKARAALAN İlçe gençlik kolları başkanı ve meclis üyesi olması nedeniyle siyasi olarak hedef alınmış itibar cellatlığına başlanmıştır. Olayın bu kavga ile hiç alakası olmayıp Melih özkaraaslanın kongre sürecinde Kendisinin önünü kesmek isteyenler bu konuyu ona yıkarak menfaat sağlama girişimidir. Melih ÖZKARAASLANIN ne İlçe gençlik kolları başkanlığına nede meclis üyeliğine ihtiyacı yoktur davası için bu makamlarda görev alan bir neferdir.Belediye ve partiyle hiçbir maddi bağlantısı yoktur fakat karşısına çıkanların nasıl tükürdüğünü yaladıklarını nasıl omurgasız menfaat uğruna siyaset yaptıklarını iyi biliriz

Avatar
aslan @Karşıyaka li 2019-10-07 12:19:08

karşıyakalı adını yaz da adamlığını görelim hem akif abi hem tefeci hayırdır

Misafir Avatar
Karşıyaka li 2019-10-07 15:01:42 @aslan

aslanum sen adini neden yazmaysın? Ha bu bizum köyun delusi benmiyum

Beğenmedim! (0)
Avatar
Karşıyaka li 2019-10-07 11:37:10

Bu Akif abinin oğlu babası tefeci kendisi dinci parti ilçe başkanı hayat sen ne güzel bir şey sin

Misafir Avatar
aslan 2019-10-07 12:19:08 @Karşıyaka li

karşıyakalı adını yaz da adamlığını görelim hem akif abi hem tefeci hayırdır

Beğenmedim! (6)
Avatar
levent 2019-10-07 10:47:38

AŞIRI ALKOLÜ MÜŞ MÜ Kİ

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482