banner1019
banner980
14 Kasım 2019 Perşembe 15:47
AKP’li başkan:  CHP’li  Militanlar  Bana saldırdı!

CHP Grubu’nun bir vakıf yurdu arazisinin genişletilmesiyle ilgili eleştirisi üzerin söz alan AKP’li belediye Başiskele Belediye Başkanı Yasin Özlü, gençlik kolları döneminden bir anısını anlattı. Özlü şöyle konuştu: “Bu konuyla ilgili 22 yaşımdan bir anımı anlatmak istiyorum. Hangi kriterlerle Türkçülük yaptığını çok iyi biliyorum 2002 yılında İnönü Caddesi’nde bir yurdun önünde bayrak aşıyorduk 3 Ak Partili genç olarak. Bir anda yurttan CHP’nin militan gençleri çıktı ve bize saldırdı. O yurt dönem CHP’li Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin yurduydu. Biz onların yurtçuluğunu çok iyi biliyoruz”

Son Güncelleme: 14.11.2019 22:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
doğan 2019-11-15 08:27:08

tövbe estağfurullah

Avatar
Okan 2019-11-14 23:49:52

Kendi biyigina bile yon veremeyen arkads militanliktan bahsedio onlar kahramanmis ta ya sen nesin oda belli deil biyik tayyip erdogandan makam karaosmanoglundan bi de cikmis artislik yapio ben demimde karaosmanoglunu dinler bu o desin bi sus...

Avatar
İzmitli 2019-11-14 21:29:24

militanın ağbabası sizsiniz ne konuştuğunu bilmeyen zavallılara belediye teslim etmişler

Avatar
Özgür 2019-11-14 19:01:31

Yasin o iş bence yArıda kalmış

Avatar
Devletini seven 2019-11-14 17:31:47

Yav siyasetin bittiği yer işte yalan talan Reisim tüm belediyeleri eskisi ve yenisi olmak şartıyla her ilin dürüst esnaflarıyla denetletin.oy patlaması yaşatın.kim varsa kamunun malını peşkeş çekenden alınkı bu söylediğim.olsun..imza.tenekeci.ırza...

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-11-14 16:48:05

Geçmiş olsun tabii,bana bugüne kadar kimse saldırmadı,çok da sivri dilli olarak bilinirim,acaba size niye saldırdılar ya da alınlarında mı yazıyor Chpli diye,ya da geçtiğimiz belediye seçimlerinde M.Ali Paşa’da gazeteciye saldıran Akplileri tüm medyada görmüşken siz de dahil tek bir tane Akpli yönetici neden ağzını açmadı!Tabii ki bu saldırma olayları kötü şeyler kim olursa olsun,Allah kimsenin karşısına Coşkun gibileri de çıkarmasın!

Avatar
Kenan 2019-11-14 16:13:52

Yalan söylemişsin, çünkü orda terbiyesizlik yapanlar sizlerdiniz. Size bizim burda bayrağımız var üstlerini kapatıyorsunuz gidin başka yere asın dedik ama burnunuzun dikine gittiniz. Ayrıca 3 kişi değil en az 15 kişiydiniz. Dönemin ilçe başkan yardımcısı Orhan Dönmez ve diğerleri size silah çekince arkanıza bakmadan kaçıp gittiniz. Vay Bee yasin bu yalanları anlata anlata başkan oldun demekki.

Avatar
BAŞİSKELELİ. 2019-11-14 16:01:41

Yine yalan üzerine ucuz kahramanlik artistliği. Eeee saldırı sonrası ne oldu.. O günlerde hiç de gündem olmadı oysa. Ayrıca o yurt hangi yurt... Sonuç sadece senaryo.

Avatar
nedri 2019-11-14 16:00:33

büyükşehirde yöneticiyken bir tane adam bunu seviyormuymuş bi sorsanız? çok sevilen adamya!

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482