banner929
banner887
27 Mart 2019 Çarşamba 10:29
AKP’li adayın Roman buluşmasına biber gazlı müdahale! “Su bile vermediler”
banner919

Adalet ve Kalkınma Partisi (AKP) Kocaeli’nin İzmit ilçesinde mimar Sibel Gönül’ü başkan adayı gösterdi. AKP’li aday Sibel Gönül önceki gün İzmit’te geniş bir nüfusa sahip olan Roman vatandaşlarla buluşmak için özel bir toplantı organize etti. İzmit’in en büyük spor salonu olan Atatürk Kapalı Spor Salonu’nda binlerce Roman vatandaşı toplayan AKP teşkilatları Sibel Gönül’ün salondaki vatandaşlarla selamlaşıp sahneye gelmesini beklerken su ve yiyecek almak isteyen Roman vatandaşlar isyan etti. Uzun süre kendilerine su verilmediğini iddia eden Roman vatandaşları sakinleştirmek isteyen partililer ikram kutularını getirdi ancak Romanlar bu defa da kendi aralarında tartışmaya başladı. Romanlar isyan edince salona güvenlik güçleri çağırıldı. Polis Roman vatandaşlara müdahale etti. Kapalı spor salonundaki biber gazlı müdahale sonrasında salon uzun süre kullanılamaz hale geldi. AKP’li aday Sibel Gönül’ün halkla buluşması ‘biber gazlı müdahale’ nedeniyle gerçekleşememiş oldu.








Son Güncelleme: 27.03.2019 12:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ersoy Kandemir @Özgür Çetin 2019-03-28 10:45:33

Madem renklerine göre insanları ayırtettiğime ve Romanlara saygısızlık ettiğime inanırsın git savcılığa şikayet et,BEN HALKIMA HİÇBİR ZAMAN SAYGISIZLIK YAPMAM,Sayın Çetin oy İÇİN makarna dağıtanlar insanlığın onurunu zedeleyen saygısızlık yapanlardır.Her gazeteye yorumlarımın haricinde gazeten paylaşımlarımı gör bir de,neyse KOCAELİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI BAĞIMSIZ ADAYI olarak ettiğim her sözün arkasındayım,Romanların ağzıyla iki kelime yazıya saygısızlık ayrımcılık olan görüyorsanız vah Romanların haline demek istiyorum

Avatar
gariban 2019-03-28 10:08:41

Roman kardeşlerim tayyip erdoğan her tarafa astırdığı afişlerin parasını sizden bizden alıyor.Ona razı iseniz bunlara oy verin.Gerisini anlarsınız.

Avatar
Musa Tanta 2019-03-28 09:34:32

O ikiz kardeşler vardı, kotçu. Chp'den nemalanamayınca istifa edip Akape'ye geçen. Ne oldu, yalanları çıkınca ortalıktan kayboldular :)

Avatar
muhtaç 2019-03-28 00:00:50

bu kadın gelsin başa. kocasıyla birlikte tüm izmiti yer. bir su damlasına muhtaç kalır izmit

Avatar
Ozgur 2019-03-27 21:54:55

Insanlar hakettigi gibi yasar ya..

Avatar
Özgür Çetin 2019-03-27 21:37:45

Ersoy Kandemir rumuzlu yorumcu senin yorumlarını diğer kocaeli gazetelerinde de görüyorum bütün insanlar Allah yaratmıştır ve hiç bir ırkın ve rengin birbirinden üstünlüğü yoktur üstünlük takvadadır ben roman kardeşlerimizle iç içe büyüdüm ve hiç bir zararlarını görmedim lütfen saygılı ol...

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2019-03-28 10:45:33 @Özgür Çetin

Madem renklerine göre insanları ayırtettiğime ve Romanlara saygısızlık ettiğime inanırsın git savcılığa şikayet et,BEN HALKIMA HİÇBİR ZAMAN SAYGISIZLIK YAPMAM,Sayın Çetin oy İÇİN makarna dağıtanlar insanlığın onurunu zedeleyen saygısızlık yapanlardır.Her gazeteye yorumlarımın haricinde gazeten paylaşımlarımı gör bir de,neyse KOCAELİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI BAĞIMSIZ ADAYI olarak ettiğim her sözün arkasındayım,Romanların ağzıyla iki kelime yazıya saygısızlık ayrımcılık olan görüyorsanız vah Romanların haline demek istiyorum

Beğenmedim! (0)
Avatar
Alperen 2019-03-27 18:48:55

Yalancısınız. Hem Tahir başkan hem Sibel başkan programdaydı. Gayette güzel bir programdı. Buluşamadı diyorsunuz bide fotoğraf koyuyorsunuz. Derdiniz Roman katdeşlerimizi kavgacı gösterip, küçük düşürmek.

Avatar
Ersoy Kandemir @Ümit 41 2019-03-27 15:18:17

O millete küfreden müteahhite gösteremeyenin bana göstereceğine BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI BAĞIMSIZ ADAYI olarak ben gerekenleri gösterdiğimi düşünüyorum fazlasıyla!Türkiyedeki en borçlu BELEDİYE Kocaeli BÜYÜKŞEHİR siz görün gerçekleri,MAL VARLIKLARINA DİKKAT EDİN,HALKIMIZ için çalışalım abe!

Avatar
Ersoy Kandemir @Ks41 2019-03-27 15:15:23

Abe ben Romanlarla büyüdüm,ne dalga geçmesi,GURUR DUYARIM KARDEŞLERİMLE BE Ya!

Avatar
Ümit 41 2019-03-27 14:10:37

Geç dalganı ersoy gstercez size abeyi 31 martta oylar Sibel hanıma

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2019-03-27 15:18:17 @Ümit 41

O millete küfreden müteahhite gösteremeyenin bana göstereceğine BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI BAĞIMSIZ ADAYI olarak ben gerekenleri gösterdiğimi düşünüyorum fazlasıyla!Türkiyedeki en borçlu BELEDİYE Kocaeli BÜYÜKŞEHİR siz görün gerçekleri,MAL VARLIKLARINA DİKKAT EDİN,HALKIMIZ için çalışalım abe!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ks41 2019-03-27 14:09:24

Ersoy sen niye dalga geçiyorsun romanlarla

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2019-03-27 15:15:23 @Ks41

Abe ben Romanlarla büyüdüm,ne dalga geçmesi,GURUR DUYARIM KARDEŞLERİMLE BE Ya!

Beğenmedim! (3)
Avatar
Ersoy Kandemir 2019-03-27 11:45:18

Abe nooolmuş üyle be!

Avatar
abdülhamit han. 2019-03-27 11:20:49

Bunların dertler millete zillet illet çete diye hakaretler edip aşağılamak.Bir söz vardır kibirlenme padişahım senden büyük ALLAH vardır.

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328