banner830
01 Nisan 2019 Pazartesi 00:19
AKP’de kutlama yok! Sebebi İzmit mi?
banner728

Adalet ve Kalkınma Partisi, kesin olmayan seçim sonuçlarına göre Büyükşehir Belediye Başkanlığı ve 11 ilçede seçimi kazandı ancak Kocaeli’nin kalbi olan merkez ilçe İzmit’i kaybetti. Anadolu Ajansı’na göre sandıkların yüzde 80’nin açıldığı Derince’de AKP ile CHP arasında yüzde 2 oy oranında fark var. Derince’de açılmayan sandıklar sonucu değiştirmezse 11 ilçede AKP’nin kazandığı netlik kazanacak. Seçim sonrası AKP İl binası önüne bir platform kuruldu. Önceki seçimlerde bina önünde kutlamalar yapılırken şu anda bu seçimde sessizlik hakim. Ne davul zurna, ne halay, ne coşku, hiç biri yok. 13 belediyeden 12’sini aldığına hemen hemen kesin gözüyle bakılan AKP, İzmit’i kaybetmesinden dolayı bu zaferine sevinemiyor.











 

Son Güncelleme: 01.04.2019 09:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gülser Kanpara 2019-04-01 21:48:50

Beş sene cabuk geçer Tebrikler

Avatar
Levent Gök 2019-04-01 15:28:50

Yok, Yozgat. Gerçekten gazeteci misiniz?

Avatar
İZMİTLİ @Kartepeli 2019-04-01 08:57:34

YAHU BİR BİTİN ARTIK :))))

Avatar
Bir nisannnnn 2019-04-01 03:34:13

Bu akşam tüm akp'lileri tebrik ederim Dokunsan ağlayacaklar ama olsun dünyanın sonu gelmedi arkadaşlar yıllardır nasıl bizler tebrik ediyorsak sıra sizde dicem ama siz yarın gazete basın dağıtırsınız sağa sola her zaman bir adım öndeydik siz gazeteleri dağıtırken biz peşinizden topluyorduk bizi izlemeye devam edin

Avatar
Çoşkun @Kartepeli 2019-04-01 02:24:36

Kocaelinin 6 milyar borcunu, cukkayı anlat haramyiyici. yediniz Kocaeliyi. İzmit harici akpye oy verenler akpye Kocaeliyi soyun kan kusturun dedi ve oy verdi. Mülk Allahın, Allah mazlumlarla beraberdir. her mazlumun ahı sizi tutatacak kaçın bakalım Allahın gazabından kaçabileceğiniz bir yer varsa

Avatar
Hasan Döndürür @Kartepeli 2019-04-01 02:10:17

Seninki züğürt tesellisi, Yavaş yavaş eriyorsunuz temelli bittiğinizde ya sen'de döneceksin ya'da kaçacaksın.

Avatar
Çoşkun 2019-04-01 01:16:27

akpye oy verenler asıl kutlamayı zamlar kafalarına indiğinde, işsiz aç kaldığınızda yapacaksınız, ağlamayacaksınız, sesinizi de kimse duymayacak. kendi düşen ağlamaz. herkes ettiğini bulacak. Allahın rahmeti de, gazabı da haktır.

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-04-01 00:42:22

Kocaeli BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI Bağımsız Adayı olarak kendilerini başarısız bulduğumu uzun zamandır beyan ettim.Hayrını görsünler.

Avatar
Kartepeli 2019-04-01 00:39:45

Işte bu ak parti ve chp arasındaki vizyon farkı ak parti bir tek izmit ı kaybetmesine rağmen sevinmezken chp sadece izmit i aldığına seviniyor

Misafir Avatar
İZMİTLİ 2019-04-01 08:57:34 @Kartepeli

YAHU BİR BİTİN ARTIK :))))

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Çoşkun 2019-04-01 02:24:36 @Kartepeli

Kocaelinin 6 milyar borcunu, cukkayı anlat haramyiyici. yediniz Kocaeliyi. İzmit harici akpye oy verenler akpye Kocaeliyi soyun kan kusturun dedi ve oy verdi. Mülk Allahın, Allah mazlumlarla beraberdir. her mazlumun ahı sizi tutatacak kaçın bakalım Allahın gazabından kaçabileceğiniz bir yer varsa

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hasan Döndürür 2019-04-01 02:10:17 @Kartepeli

Seninki züğürt tesellisi, Yavaş yavaş eriyorsunuz temelli bittiğinizde ya sen'de döneceksin ya'da kaçacaksın.

Beğenmedim! (0)

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328