banner920
11 Temmuz 2019 Perşembe 18:25
AKP o densizle ilgili gereğini yaptı!
banner919

AKP’li yönetici Süleyman Özkaraaslan’ın Bulgaristan ve Yunanistan göçmeni muhacirleri hedef alan, “1989’da gelen Bulgarları, 1950’de gelen Selanik dönmelerini, 100 bin kaçak Ermeni’yi Suriyelilerle birlikte gönderelim. Var mısınız çomarlar” paylaşımına tepkiler dinmezken kendi partisinden de açıklama geldi. AKP Başiskele İlçe Başkanı Mustafa Koral konuyla ilgili disiplin sürecinin başlatıldığını duyurdu.

Koral’ın açıklamasında şu ifadeler yer aldı: “Basına ve kamuoyuna;

Başiskele İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Süleyman Özkaraaslan’ın kendisine ait sosyal medya hesabından bir başkasına ait sözleri paylaşmak yoluyla Muhacir kökenli vatandaşlarımızı rencide etmesinden büyük bir üzüntü duyduk.

Söz konusu paylaşım maksadını aşmakla birlikte, kişiyi bağlayan bir paylaşım olmuş, partimizin görüş ve düşünceleriyle asla bağdaşmamıştır.

Ben de, anne-babası Bosna doğumlu, Boşnak bir ailenin ferdi olarak bu açıklamayı yapmayı kendime görev bilerek şunu belirtmeliyim ki, Süleyman Özkaraaslan hakkında İl Başkanımız Sayın Mehmet Ellibeş’in de talimatıyla Disiplin Süreci başlatılmıştır.

Saygılarımla bilgilerinize sunarım.”

Son Güncelleme: 11.07.2019 21:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
izmit li @Can 2019-07-12 14:12:55

şiddet toplumun her yerinde kesmek koparmak nedir bu içinizdeki canilik nedir yahu

Avatar
Mehmet Ali CANDAN @Can 2019-07-12 09:54:52

Lan siz particimisiniz mafyamısınız teröristmisiniz

Avatar
Paşalı 2019-07-12 08:10:54

Bunun cumhurbaşkanı cimere şikâyet edicem il baskanim ilçe başkanı gereği cezasını alara sizleride yazicam

Avatar
izmit li 2019-07-12 08:07:28

suriye lileri yollamak isteyenler, içinden düşünmeye devam etsin.

Avatar
Can 2019-07-12 03:04:48

Başiskele ekibi çökmez ve eğilmez ve de yıkılmaz takma ismi basiskele olan zaat herkimse adını yazsın basiskele ismini ağzına alırken de dikkatli alsın yoksa o dilini ucundan degil kökünden keseriz bir basiskeleli olarak kusura bakmayin irk ayrimi yapmiyoruz ama gercekleri konusmak gerekirse kürt te türkdür lazda,muhacirce,benim ilçe teşkilatında her türk olan ırktan millet vardır.ilce teşkilâtımın beli kırıldı gibi kelimeleri burdan değil adamsan gelecen teşkilata teşkilatta söyleyecek sin eğer yüreğin yeterse ve gerçek türksen tabi.eger gelirsen ben seni bulurum teşkilatta ne kadar vatansever ve milliyetiysen görelim

Misafir Avatar
izmit li 2019-07-12 14:12:55 @Can

şiddet toplumun her yerinde kesmek koparmak nedir bu içinizdeki canilik nedir yahu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mehmet Ali CANDAN 2019-07-12 09:54:52 @Can

Lan siz particimisiniz mafyamısınız teröristmisiniz

Beğenmedim! (0)
Avatar
ata 2019-07-11 22:27:12

gereğini yapın bırakın süreci ne süreci üzerine yatacaksınız soğutacaksınız akıllı bıdıklar millet enayi değil

Avatar
Cumhuriyet 2019-07-11 22:08:18

Akp gereğini yapması için ilk önce her şeyden önce 18 yıldır sen şucusun sen bucusun,sen burdansın sen şuradansın,sen buralısın,sen şuralısın diyen o çok sevdiği uzun adamına müdahale etsin.Kızmayın,alınmayın kardeşim ne demişler.Balık baştan kokar...Millet gerçekleri böyle böyle görecek bizim 18 seneden beri anlatamadığımız gerçekleri.

Avatar
Başiskele 2019-07-11 21:01:47

Başiskele teşkilatı Koral ve ekibi ile çöküşü yaşıyor yıllarca sırtınızda taşıdınız bu faydasız adam belinizi büktü şimdi kambur görünüyor...
Gerçek şu ki Başiskele ye başiskeleden başka kimse zarar veremez

Avatar
Sinan 2019-07-11 20:55:49

Bu it ilçe başkanının kankisi belediyeye köpeklik yapıp yolunu bulunan adinin teki ırz düşmanı

Avatar
ersoy kandemir 2019-07-11 19:50:12

ula dengesiz sen ve senin gibiler öyle kötü zihniyete sahip ki bahsettiğin insanlar bizim kardeşlerimiz ne zulümlü günler yaşadılar ben hala bugün bile ırakta hayatını kaybeden vatandaşlarımıza bile hergün üzülüyorum elimizden birşey gelmedi diye senin şu dengesiz laflarına bak!

Avatar
Hüseyin Hilmi 2019-07-11 19:11:09

Daha 1 sene önce akp yalova vekili Meliha Akyol Batı Trakyadan, oradan, buradan, kimisi Doğudan gelen, kendisini ifade edemeyen Ezik İnsanlar”dedi. Muhacirlere, Kürt kardeşlerimize hakaret etti aşağıladı.

Avatar
Tufan 2019-07-11 18:35:03

it iti ısırmaz hiçbirşey yapmayacaklar

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328