banner881
banner887
banner883
06 Mart 2019 Çarşamba 10:24
AKP'nin kalesinde teyzeden AKP'ye, Anadolu şivesi ile tepki!
banner728

İlimizde siyaset, özellikle seçim süreçlerinde toplumu kutuplaştırıyor, geriyor. Öyle polemikler yaşanıyor ki insanlar “hain”, “terörist” olarak bile nitelenebiliyor. Mesela Cumhur ittifakı taraftarları, Millet ittifakından “Zillet” diye söz edebiliyor. Bu yaşanan süreç, vatandaşların tepkisini çekiyor. Bakın bu görüntü, Kocaeli’nin Başiskele ilçesinde çekildi. Millet ittifakının İYİ Partili Başiskele Belediye Başkan adayı Rıza Güven Usta, gerçekleştirdiği esnaf ziyaretlerinde Anadolu şivesi ile konuşan bir yaşlı kadının söylediklerini basınla paylaştı. Anadolu kadını, videoda şunları söylüyor: “Geçen AK Parti’ye de dedim ben gitsin bu. Sadece ona oy veren iyi, öbürleri hep terörist, olacak iş mi bu? Ben valla her yerde söylüyorum. Ben AK Parti’ye de söyledim bunu. Herkes terörist bundan başkası. Ona oy veren iyi, öbürleri kötü. Vallahi olmaz öyle. İnşallah hayırlısı kimse o olur. Bu seçimde inşallah iyi olacak. İnşallah, inşallah. Herkese de söylüyorum. Geçen AK Parti çanta dağıtıyor, ‘almıyorum ben’ dedim. İnşallah kurtulacak Türkiye.”

 

Son Güncelleme: 06.03.2019 12:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Veli Okçu @Vatandaş 2019-03-07 10:55:00

Aynen. Çözüm süreci yalanıyla vatan evlatlarını şehit ettiren tayyip erdoğanı biliyoruz

Avatar
Abdulsamed @mustafa 2019-03-07 10:11:47

Mülümanlar arasında fitne fesat çıkaran, Müslüman Milletimize "terörist" diyen deccalı ve deccalın sahte cennetinde yaşayan sizleri görmüş ve mükemmel anlatmış. Batıl olan deccal ve deccalın peşinden giden sizlerin kalplerini çeviren, gözlerinize perdeyi indiren Allah CC. hepi,nizin hakkından gelecek çünkü mülk Allah CC.'ındır

Avatar
Vatandaş 2019-03-07 09:55:37

Teyze senin evladım şehit oldumu bırakta evladını şehit verenler kimin şehit ettiğine biliyor daha bir şeymi diyen oldu

Misafir Avatar
Veli Okçu 2019-03-07 10:55:00 @Vatandaş

Aynen. Çözüm süreci yalanıyla vatan evlatlarını şehit ettiren tayyip erdoğanı biliyoruz

Beğenmedim! (0)
Avatar
mustafa 2019-03-07 07:45:55

Doğru batıl yokoluyor Allahın izniyle ....ahir ömründe batılın yokolduğunu göremiyorsan batıl olanın kendin olduğunu unutma yokoluyorsun çünkü.

Misafir Avatar
Abdulsamed 2019-03-07 10:11:47 @mustafa

Mülümanlar arasında fitne fesat çıkaran, Müslüman Milletimize "terörist" diyen deccalı ve deccalın sahte cennetinde yaşayan sizleri görmüş ve mükemmel anlatmış. Batıl olan deccal ve deccalın peşinden giden sizlerin kalplerini çeviren, gözlerinize perdeyi indiren Allah CC. hepi,nizin hakkından gelecek çünkü mülk Allah CC.'ındır

Beğenmedim! (0)
Avatar
Milli And 2019-03-06 16:04:19

Teyzeyi keşke haber yapmasaydınız bu görüntüden sonra kim bilir hangi örgüte eklemlendirilir ..

Avatar