banner830
17 Nisan 2019 Çarşamba 12:39
AKP neden kaybediyor? Işık, silinen hafızalar arasında
banner728
Süleyman Özışık, AKP’ye yakınlığıyla bilinen yazarlardan biri olarak bugünkü köşe yazısında AKP’nin neden kaybettiğiyle alakalı önemli tespitlerde bulundu. Özışık, kaybın en önemli unsurlarından biri olarak AKP’de uygulanan üç dönem kuralına dikkat çekti.

Bu kuralla birlikte partinin olgunlaşmış hafızalarının tamamıyla silindiğini söyleyen Özışık, eski Bakan Fikri Işık’ın verilen her görevden alnının akıyla çıkmasına rağmen kenara itildiğini ifade etti. Süleyman Özışık’ın Fikri Işık’ı da içine alan yazısı şu şekilde:

“AK Parti'nin İstanbul ve Ankara başta olmak üzere Türkiye nüfusunun yarısını oluşturan büyükşehirleri neden kaybettiği tartışılıyor. Bu sorunun o kadar çok cevabı var ki hangisini saysam bilemiyorum.

Zannım odur ki üç dönem kuralı, AK Parti'nin en büyük handikaplarından biri oldu. Bu kural nedeniyle partinin olgunlaşmış hafızası tamamen silindi.

Bu kural nedeniyle partinin çekirdeğini oluşturan ağabey konumundaki herkes bir tarafa savruldu. Hepimizin on yıl önce isminden övgüyle bahsettiği pek çok bakan, milletvekili, belediye başkanı ya da il teşkilat başkanı sistem gereği kenara çekildi.

Yerine gelenler, onların tecrübelerinden faydalanmak yerine, izlerini silmeyi tercih etti.

İkinci büyük sorun ise Erdoğan'ın etrafındaki sadık insanların uzaklaştırılmasıyla başladı. Bunlardan bazıları çeşitli ayak oyunlarıyla, bazıları ise siyasi manevralarla uzaklaştırıldı.

Çok uzağa bakmaya gerek yok, şöyle yakın döneme bir bakalım.

17/25 Aralık'ın kahramanlarından ve Erdoğan'ın sadık dostlarından Efkan Âlâ yok. Bugüne kadar verilen her görevden alnının akıyla çıkan Fikri Işık yok. Gerek İstanbul İl Başkanlığı gerekse bakanlığı döneminde herkesin saygı ile izlediği Mehmet Müezzinoğlu artık yok.

Bakanlığı döneminde sağlıkta reform yaparak ismini Cumhuriyet döneminin en başarılı bakanları arasına yazdıran Recep Akdağ yok. Enerji Bakanlığı döneminde herkesin takdirle izlediği Taner Yıldız yok...”
Son Güncelleme: 17.04.2019 14:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ruhuna fatiha 2019-04-17 22:16:03

sayın ışık .. tek bir soru acı çeken anneden acı çeken kadından sevgili nihel olçok soruyor ... AKP Genel Başkan Yardımcısı Ali İhsan Yavuz'un "FETÖ'den ihraç edilenlerin yakınları sandık görevlisiydi" sözlerine bir tepki de 15 Temmuz darbe girişiminde eşi Erol Olçok ve oğlu Abdullah'ı kaybeden Nihal Olçok'tan geldi. Olçok, AKP'li Yavuz'a, "Mazbata krizinde akrabalık bu kadar önemliyse Sayın bakan Pekdemir ve tutuklu kardeşi, sayın İsmail Kahraman ve firari damat, Lahey büyükelçimiz Şaban Dişli ve tutuklu kardeş ???" sorusunu yöneltti.

Avatar
selim 2019-04-17 21:59:50

AKP seçimlerde niçin geriledi diye kendini sorgulamalı , yanlış davranış ve yetenekli kişilerin yerine siyasal atamalar sonucu ve ekonomik yaşantı sonucu belirlemiştir

Avatar
Recep partili 2019-04-17 20:07:49

Faruk çelik yok bursada sahaya inmeseydi bursayıda kaybedecektik

Avatar
Ersoy 2019-04-17 18:40:35

:))))))

Avatar
Eski Ak Partili 2019-04-17 18:33:34

İBO sen tam kemik yalamışın kılkuyruk oğlum akıllı ol maydonoz aklını alırlar şarlatan

Avatar
turko 2019-04-17 16:14:36

halktan uzaklaştılar nesfislerine uydular o yüzden akp kaybediyorrr
benim adamın işe gircekk benim adamımm ihale alcakk

Avatar
Leyla Mumcu @İbo 2019-04-17 13:32:33

İbo efendi 2 kg. patates, 1 kg. soğan alamazsın çıkıp bunları savunursun. Beter olun, bin beter.

Avatar
Musa Sert @İbo 2019-04-17 13:31:51

İbo, ismini bile yazmaktan aciz İbrahim; isim de doğru ise tabii. İstanbul, İzmir, Ankara, Adana, Mersin ve daha nice belediyeyi kaybetmek yetersiz mi gülüm sence yenilgi için? Neden ciyak ciyak kedi gibi bağırıyorsunuz yenilmediyseniz İstanbul için acaba?

Avatar
Nahet 2019-04-17 13:30:26

Belediyelerde yolsuzluk ,adam kayırma ihaleleri yandaşlara verme ,belediye başkanlarının emlakçı gibi çalışması,sonra AKP neden kaybediyor .domuz gibi yediler ondan kaybediyor.eskisi yenisi yok sebep bu.

Avatar
Çoşkun @İbo 2019-04-17 13:17:19

taa-bi .. taa-bi. İnsanları işsiz aç bırakın. Millete terörist deyin. Milletten okkalı tokat yediniz hala akıllanmadınız

Avatar
Asil sorun 2019-04-17 13:00:31

Asıl soru bunca yıl akp nasil kazandı? Fikri isik deyince siz verilip artirilmsyan tren seferleri aklıma geliyor.

Avatar
cemşit 2019-04-17 12:55:47

Anlaşılan yenileri kafaya alıp fayda sağlayamıyorsunuz...Nerde o eski günler demi...Deniz bitti yeterince yediniz.Artık yavaş yavaş yemeğin sonu geliyor, hesap zamanı...

Avatar
İbo 2019-04-17 12:54:56

Ak partinin kaybettiği kanısına nereden vardınız acaba. Adamlar çatır çatır rakiplerini ezerek kazanmaya devam ediyor bence

Misafir Avatar
Leyla Mumcu 2019-04-17 13:32:33 @İbo

İbo efendi 2 kg. patates, 1 kg. soğan alamazsın çıkıp bunları savunursun. Beter olun, bin beter.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Musa Sert 2019-04-17 13:31:51 @İbo

İbo, ismini bile yazmaktan aciz İbrahim; isim de doğru ise tabii. İstanbul, İzmir, Ankara, Adana, Mersin ve daha nice belediyeyi kaybetmek yetersiz mi gülüm sence yenilgi için? Neden ciyak ciyak kedi gibi bağırıyorsunuz yenilmediyseniz İstanbul için acaba?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Çoşkun 2019-04-17 13:17:19 @İbo

taa-bi .. taa-bi. İnsanları işsiz aç bırakın. Millete terörist deyin. Milletten okkalı tokat yediniz hala akıllanmadınız

Beğenmedim! (0)
Avatar
Çoşkun 2019-04-17 12:53:01

Yahudi Murdoch'un ihanet bölücü ayrıştırıcı kalemleri Türkiyeyi bölemediniz. 82 Milyonuyla Türkiyeyi bölemeyeceksiniz Türkiye düşmanları

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328