banner1046
banner1038
19 Şubat 2020 Çarşamba 15:37
AKP'li Vekil Şeker'e kapak üstüne KAPAK!
İzmit-Kandıra yolu malumunuz, adı ölüm yoluna çıkmış bir yol. Ve bu güzergahtaki yoldan kaynaklı ölümlü kazaların sona erdirilmesi için AKP iktidarı, bir adım atmış, 2016 yılının kasım ayında Otobüs Terminali’nde 2 bakanın katılımıyla İzmit-Kandıra Duble Yolu’nun yapımı için temel atma töreni gerçekleştirmişti. Ama gelin görün ki bu yolla ilgili atılan tek adım bu olmuştu! Duble yolun o gün bugündür başlatılamaması nedeniyle mevcut yolda, yoldan kaynaklı çok sayıda ölümlü kaza yaşanmıştı. Ve dün AKP Kocaeli Milletvekili İlyas Şeker, attığı tweet ile duble yol ihalesinin 6 Şubat tarihinde gerçekleştirildiğini, ihalenin en kısa süre içinde sonuçlandırılacağını duyurmuştu. Şeker’in temeli 3,5 yıl önce atılan duble yolun ihalesini müjdelemesini CHP Kocaeli Milletvekili Haydar Akar, bugün tweete attığı yorumla ti’ye almış, “İlyas Bey 2016 yılında temel attınız, 2019 yılında hizmete açıyordunuz, biraz geç kalmadın mı Müjde vermek için... Tekrar Temel de atılacak mı? Biz de gelelim mi???” demişti. Mizahi bir dille yapılan bu eleştiriye, İlyas Şeker, cevap verdi. Şeker, yaptığı yorumda, “Haydar bey hizmetleri izlemeye devam..” dedi ve bu ifadesinin sonuna gülen ikon attı. Hizmetin bu denli gecikmesinden ve bu süreçte çok kişinin can vermesinden dolayı gelen eleştirileri bir kenara bırakarak Şeker’in “Hizmetlerimizi izlemeye devam edin” diyerek gülmesine Haydar Akar’dan cevap gecikmedi. Kapak niteliğindeki yorumunda Akar, “Arka Sokaklar Dizisi gibi 15 yıl izlemeyelim... Bitmeyen yol ve temel atmalarla fıkraları aratmıyorsunuz İlyas Bey” diyerek güldü. İkili arasındaki bu atışmaya vatandaş da dahil oldu. Ancak Serhat Bozkır isimli vatandaşın İlyas Şeker’e cevabı, yorumuna gülme iconu koymasından ve konuyu bu denli geçiştirmesinden utandıracak türdendi. Bozkır, Şeker’e, “Hizmetler biraz geriden geliyor sanırım 2016 nerde 2020 oldu bu süre zarfında yol ile yaşanan sorunlardan sebep hayatını kaybedenler için ne düşünüyorsunuz?” diye sordu. Şeker’in bu soruya verebilecek bir cevabı olacak mı merak ediliyor!



Son Güncelleme: 20.02.2020 08:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2020-03-01 23:37:07

Güney marmara otoyolu yıllar oldu daha bir bilgilendirme bile yapilmiyor insanlar mağdur sayın vekiller

Avatar
doğan 2020-02-20 12:01:27

Sadece rüzgar...
Başka bişey yok..
Rüzgarada kalmaktan hasta olduk..

Avatar
doğan @İzmitli 2020-02-20 11:59:16

Yeğenim sen nerede yaşıyorsun ?
Allh akıl fikir nasip etsin sana. ..

Avatar
Halktan Biri 2020-02-20 11:51:51

Sayın milletvekiliden yalova izmit otoyolu hakkında da bir müjde bekliyoruz 8 yıldır sürdürülen bir proje ama bir kazma bile vurulmadı arazilerki şerh yüzünden kendi arazilerimize bir çivi bile çakamıyoruz artık kamulaştırmalarin bir önce yapılmasını istiyoruz

Avatar
Halktan Biri 2020-02-20 11:51:17

Sayın milletvekiliden yalova izmit otoyolu hakkında da bir müjde bekliyoruz 8 yıldır sürdürülen bir proje ama bir kazma bile vurulmadı arazilerki şerh yüzünden kendi arazilerimize bir çivi bile çakamıyoruz artık kamulaştırmalarin bir önce yapılmasını istiyoruz

Avatar
Halktan Biri 2020-02-20 11:50:56

Sayın milletvekiliden yalova izmit otoyolu hakkında da bir müjde bekliyoruz 8 yıldır sürdürülen bir proje ama bir kazma bile vurulmadı arazilerki şerh yüzünden kendi arazilerimize bir çivi bile çakamıyoruz artık kamulaştırmalarin bir önce yapılmasını istiyoruz

Avatar
Halktan Biri 2020-02-20 11:50:39

Sayın milletvekiliden yalova izmit otoyolu hakkında da bir müjde bekliyoruz 8 yıldır sürdürülen bir proje ama bir kazma bile vurulmadı arazilerki şerh yüzünden kendi arazilerimize bir çivi bile çakamıyoruz artık kamulaştırmalarin bir önce yapılmasını istiyoruz

Avatar
İzmitli 2020-02-20 09:30:07

Serhatçım geriden de olsa geliyor gülüm sizin belediyelerde ki gibi pkk lılara terör örgütlerine gitmiyor evet haydarcım yapıcaz imam gibi temel atmama töreni yapıcaz bekleriz İzmit bir yılda proje ve hizmete de doydu teşekkürler ayrıca

Misafir Avatar
doğan 2020-02-20 11:59:16 @İzmitli

Yeğenim sen nerede yaşıyorsun ?
Allh akıl fikir nasip etsin sana. ..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ersoy Kandemir 2020-02-19 20:02:47

Akpnin ve Kocaeli bürokrasisinin bu konuda vebali çok,çok mu zordu EDS yapmak,ben il vali yardımcına çok söylendim,çok uğraştım,kılları kıpardamıyordu geçen sene 18 Nisanda Dalcaya Eds yaptı bir tane kaza olmadı o gün bugündür Dalcada,demekki bütünü yola aralıklarla konsaydı Eds kaza maza olmayacaktı tabii duble yol ihalesi de!

Avatar
ÜMİT 2020-02-19 18:46:28

Hep rüzgâr
Vatandaş artik sizi çözdü...
Hep yalan hep yalan
Gidin artik YETER
SIKIYORSA BU PAZAR SEÇİM YAPIN...
HER ŞEYİ VATANDAŞA SORUYORDUNUZ YAAAAAA??

Avatar
şeker KİM? 2020-02-19 18:14:26

ilYas bey milleti kandırmayın ne yaptınız ne ettiğiniz internette mevcut kimsenin aklıyla dalga geçmeyin BU MİLLET SANDIKTA HESABI KESER !MECLİSTE GÖRELİM SİZİN GİBİ YÜKSEK PROFİLLİ VEKİLLERİ !!

Avatar
Cezai ehliyeti yoktur 2020-02-19 17:18:17

İlyasın şekeri çıkmış, beyin sulanmış sayıklıyor...

Avatar