banner984
banner980
banner983
05 Ekim 2019 Cumartesi 12:20
AKP Kocaeli  Milletvekili:  Irkçılığı  hortlattınız!

Suriyelileri ötekileştirenlere tepki gösteren Katırcıoğlu, “Irkçılığı Hortlattınız. Utanın” dedi. Radiye Sezer Katırcıoğlu’nun mesajında şu ifadeler yer aldı: “9 yaşında Suriyeli Vail El Suud intihar etti. Okulda azarlandığı ve diğer öğrenciler tarafından Suriyeli olmasından dolayı dışlandığı öğrenildi. Halkı Suriyelilere karşı kışkırttınız onlara düşmanca davranılmasına neden oldunuz. Irkçısınız. Irkçılığı Hortlattınız. Utanın!”

Son Güncelleme: 05.10.2019 13:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
akapeli olmayan Türk 2019-10-09 12:21:42

Vekil hanım oturduğun yerden sallamak kolay oluyor dimi koyunlara kaval çal paraları götür. Cenazede göremedik sizi Acısu'yu gördünüz mü ne halde kurtarılmış bölge olmuş yakında Türk giremez oraya. Birde bunların sebebi vatandaşmış gibi utanmadan çamur atıyorsun Allah sizin layığınızı verecek merak etmeyin yazık yazık biraz ar edep

Avatar
Kocaelililili 2019-10-06 09:57:22

Sayın vekil vatandaş her zaman haklıdır...türk öz yurdunda garip yok mu türkün hakkını hukukunu dile getirecek bir kişi...

Avatar
İzmitli 41 2019-10-06 05:42:56

Kocaeli de daha ne ırkçılıklar var sayın vekil. Milletvekilleri, parti yöneticileri, belediye başkanları ve üst düzey bürokratlar hep belli yerlerden çıkıyor. Hadi Suriyeliler güvenli bölgeye gittiler diyelim o sorun hallolur. Diğer yıkıcı, ötekileştirici ve liyakat düşmanı ırkçılık ne olacak?

Avatar
Sadi 2019-10-06 01:04:39

Bu gazeteden ve burda yorum yapanlardan başka ne cevap beklenirdi bu söyleneni bir chp li söyleseydi hepiniz şak şak yapardınız nası pkk sevicileri şakşakladığınız gibi

Avatar
Marko paşa 2019-10-05 18:41:18

Saçma politikalarınızla siz bu milleti zorla ırkçı yaptınız.

Avatar
Serhat 2019-10-05 17:57:28

Cumhuriyet adlı yorum yapan arkadaşın yazdıklarının altına imzamı atarım. Bir mesele bu kadar net özetlenemez ve siyaseten kullanmak isteyene adabıyla cevap verilmez.Din bezirgânlığı yapmayın yada masum Bir çocuğun ölümünü bile menfaat uğruna kullanmaya heveslenmeyin bu sorunun çözümü için neler yapıyorsunuz onu anlatın ilk önce milletvekili seçildiğiniz bölgenin insanlarının sorunlarını çözmek için çalışın boşuna sizi bu insanlar vekil yapmadılar.

Avatar
Adnan 2019-10-05 14:38:08

sayın vekil ben bir izmitli olarak bu düşüncelerinize kesinlikle katılmıyorum ben suriyeli ulkemde istemiyorum sizlere bu yüzden oy vermicem

Avatar
Cumhuriyet 2019-10-05 14:27:58

Vay be ırkçılık demek ki.Ne kadar hasassınız bu konuda gözlerim yaşardı.Küçücük bir bedenin ölümünü sûkunet ile karşılamanızı beklerdim azıcık da pişman olmanızı dilerdim çünkü dış politikada partinizin yediği haltların içeriye sirayetidir bu çocuğun ölümü bizzati de sizler ve reis dediğiniz şahıs sorumludur bu ölümden.Bop eş başkanlığına soyunan reisiniz ve akapeniz Suriye ve çevre coğrafyalara emperyalist müdahaleye çanak tutarken,abd askerine duacı olurken onca masumun kanına girilirken ve bir sürü çocuk hayatını kaybederken,siz çok müslümansınız ya bir sürü Müslüman kadının ırzına geçilirken sen yada siz neredeydiniz Vekil?O insanları yerinden edenlere,benim ülkeme o insanları sürgüne gönderenlere neden sesiniz çıkmadı Vekil?Benim ülkemin öz evlatları;çocuk yaşta evlendirilirken,çocuk yaşta çalışmak zorunda bırakılırken,çocuk yaşta tarikatin cemaatin şeyhinin şıhhının tecavüzüne istismarına maruz kalırken,çocuk yaşta uyuşturucu batağına saplanırlen siz neredeydiniz Vekil?

Avatar
seko 2019-10-05 14:20:50

Bekirpaşada camide siz seçim mitingi yaparken diğer partilere bu izni vermezken ırkçılık olmuyor dimi!

Avatar
izmitli 2019-10-05 14:12:13

en baş ırkçılar, ırkçılığı eleştiriyor, bunlarda arap milliyetçisi.

Avatar
Ks 2019-10-05 14:01:14

Akpli olmayanları dislarken ne düşünüyordu vekil hanım merak ediyorum

Avatar
Mert Ataman 2019-10-05 13:56:25

Yuh diyorum sadece yuh. Yavuz hırsız gibi evsahibini bastırıyorsunuz. Kendi yediğiniz haltlardan başkalarını sorumlu tutmayın artık. Zerresi kaldıysa utanma duygunuz harekete geçsin. Ağababanız uçaktan inip ben BOP eşbaşkanıyım dedi mi...Dedi... O günden sonra kardeşim Esad oldu mu hasım Esed...Oldu... Evlerinden, canlarından olan Suriyelilerin vebali, başta ağababanız olmak üzere size oy veren her vatandaşın üzerinedir. Allah topunuzu bildiği gibi yapsın.

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482