banner960
banner981
18 Ağustos 2019 Pazar 14:55
“AKP İlçe Başkanı ön safta namaz kılmak için yer tutturuyor”
banner944
Büyük Birlik Partisi’nin ilimizdeki etkili isimlerinden Ercan Keleş, çarpıcı bir iddiada bulundu. Keleş, AKP İzmit İlçe Başkanı Ali Güney’in cenaze namazlarında ön safta namaz kılmak için partili başka isimlere kendisine yer tutturduğunu söyledi ve bu durumu eleştirdi.
Ercan Keleş, “Ak Parti İzmit İlçe Başkanı Ali Güney ile cenazelerde sık sık karşılaşıyoruz. Başkan, namaz başlamadan ön safa bir adamını koyuyor sonra geldiğinde o şahıs çıkıyor bu şahıs ön safa giriyor. Cenaze sahiplerinin giremediği ön safta fotoğraf çektirdikten sonra şovlarını sonlandırıyorlar” ifadelerine yer verdi.



Son Güncelleme: 19.08.2019 08:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hulki 2019-08-25 16:18:41

dikkat ettinizmi camiler artık dolmuyor bunların 17 yıllık yönetiminden dolayı bir kere cuma hutbesinde duymadım rüşvet yolsuzluk eş dost kayırmadan bahsettiklerini Allahtan değilde kuldan korkanın arkasında namaz kılınırmı sizce ?

Avatar
Gani Rahmet 2019-08-19 08:58:59

Tipe bak kimlerin, yönteme bak nasıl karakterlerin AKP çatısı altında yönetici olabildiğini gör.

Avatar
Şerif Yakalar @Remzi kaya (BBP il başkanı) 2019-08-19 08:57:00

Kimse Ercan keleşin Yetkili olduğunu söylememiş ancak kendisi hala etkili bir partilidir Başkan olmuşsun ama ETKİLİ ile YETKİLİ kelimeleri arasındaki büyük farkı idrak edememişsin bu'da BBP'nin Kocaeli'nde nasıl kişilere emanet edildiğinin açık kanıtı. Bence en iyisi daha fazla saçmalamadan sus.

Avatar
Cumhuriyet 2019-08-18 20:28:47

Bu çok komik bir tip ya ciddiye alınacak biri değil yani..Klasik zübük işte başındakinden sonundakine kadar klasik akp li ve din tüccarı.Ben pek dindar biri sayılmam gerçek dindarlarında başımın üstünde yeri vardır hani o Anadolu hoşgörüsü taşıyan,dini günlük basit sığ ilişkilere kurban etmeyen,dinin faziletlerini ahlakına da yansıtan insanlardan bahsediyorum bu tiplemelerden değil..

Avatar
izmitli41 2019-08-18 17:37:25

Mesele saflara girmek değil mesele Allahla kul arasına girmemek bilmem ercan bey anlarmı ???

Avatar
izmitli 2019-08-18 17:37:05

Mesele saflara girmek değil mesele Allahla kul arasına girmemek bilmem ercan bey anlarmı ???

Avatar
Komik 2019-08-18 17:08:17

İşi gücü reklam ve figüranlık...Eskiler bilir figüran sütçü vardı, bu onun varisi olsa gerek...

Avatar
İzmitli 2019-08-18 16:44:50

Ulan kimleri adam sayıp haber yapıyosunuz

Avatar
Eski ak partili 2019-08-18 16:16:05

Tipine bak tipsiz tam bi fetocuya benziyor ortalık karışırsa önce bu tipleri gebertmek gerekir

Avatar
Remzi Kaya (BBP Kocaeli il başkanı) 2019-08-18 15:27:31

Lütfen BBP adını kullanırken şahsi paylaşım yapan ve eski yönetimimizde bulunan arkadaşların paylasımlarını sanki halen yönetici vasıfları varmış gibi kullanmayalım.
İllaki haber yapacaksanız bizim gönderdiğimiz açıklamaları haber yapmanızı rica edeceğim.son üç ay içerisinde gazetemizi iki kez ziyaret ettim ama onu bile iki satır yazma zahmetine görmediniz malesef.
Kolay gelsin

Avatar
Remzi kaya (BBP il başkanı) 2019-08-18 15:05:17

Ercan keleş eski bir partilimiz sadece...BBP nın kocaelindeki etkili ismi değil.
Yani açıklaması kendi şahsi açıklaması.

Misafir Avatar
Şerif Yakalar 2019-08-19 08:57:00 @Remzi kaya (BBP il başkanı)

Kimse Ercan keleşin Yetkili olduğunu söylememiş ancak kendisi hala etkili bir partilidir Başkan olmuşsun ama ETKİLİ ile YETKİLİ kelimeleri arasındaki büyük farkı idrak edememişsin bu'da BBP'nin Kocaeli'nde nasıl kişilere emanet edildiğinin açık kanıtı. Bence en iyisi daha fazla saçmalamadan sus.

Beğenmedim! (1)

banner354

banner846

banner820

banner482

banner599

banner328

banner921