banner887
banner896
banner898
11 Mart 2019 Pazartesi 16:32
AKP İl Başkanı sessizliğini bozdu
banner728

AKP Kocaeli İl Başkanı Abdullah Eryarsoy merkez ilçe İzmit’te yapılan afiş tartışmalarında sessizliğini bozdu. Günlerdir İzmit’te süregelen afiş krizinde sesi çıkmayan Eryarsoy sonunda sessizliğini bozdu. AKP İl Başkanı, Hürriyet’in Baro binasında asılı bulunan devasa afişin hukuka aykırı olarak orada bulunduğuna dikkat çekti.

CHP İzmit ilçenin AKP adaylarının afişlerine yönelik İlçe Seçim Kuruluna yaptığı itiraz üzerine seçim kurulunun kararını uyguladıklarını belirten Eryarsoy "İlçe Seçim Kurulunun kararını uyguladık. Uyarıya dahi mahal vermeden afişlerimizi kendimiz kaldırdık. Bizim İzmit ilçe teşkilatımızın itirazını CHP İl Seçim Kuruluna taşıdı. İl Seçim Kurulunun da afişin kaldırılması kararına rağmen CHP kararı uygulamamakta ısrar ediyor. Hukuksuzlukta ısrar etmenin inat etmenin kimseye faydası olmaz. Aynı hassasiyeti onlardan bekliyoruz. Buradan mağdur edebiyatı ile süreci devşirmenin alemi yok. Afişi kendileri indirir diye bekliyoruz. Aksi halde hukuk neyi emrediyorsa onu yaparız” şeklinde konuştu.

Son Güncelleme: 12.03.2019 08:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hasan Karacan 2019-03-12 09:10:58

"Afişi kendileri indirir diye bekliyoruz. Aksi halde hukuk neyi emrediyorsa onu yaparız” derken? Hukukçu musun? Polis misin? Jandarma mısın? Senin cumhurbaşkanın kendisine % 26 zam alırken, enflasyon indi ya! diyerek memuruna, emeklisine %10,19 zam verdi. Gereğini yapsana, konuşsana, yanlış yaptın desene!

Avatar
Lale Bakçı 2019-03-11 23:55:03

Gerekeni yapmak ne demek? Ne yapacaksınız? Delikanlı gibi adam gibi açıklayın. Daha da benden oy beklemeyin.

Avatar
Sercan 2019-03-11 23:12:36

Martın sonu bahar

Avatar
Devletini seven 2019-03-11 21:47:44

Hukukçudan Burası avrupa değilki koltuk sahiplerine hesap sorsunlar ne zaman..avrupaya dahil olursak o zaman hesap sorulmayaçak kimse olmaz yani.. Gevur memleketinin kanunları şart.kim haklı kim haksız öğrenir.

Avatar
ESKİ AK PARTİLİ 2019-03-11 19:28:11

sus mendebur sen konuşma hep sizin dediklerinizmi olacak utanmaz oy yok size

Avatar
Levent Hüldür 2019-03-11 19:22:45

Sakal bırakıp kabadayılık yapacağım, gider var. Benim başörtülü bacıma idrarını yaptılaaaaaa, ezanı ıslıkladılaaaa, hayatınız ne üzerine kurulu acaba?

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-03-11 19:22:29

CHPden çıktımı hiç Ergenekon SAVCISIYIM diye yeri göğü inleten,BİR TANE DE SAVCI diyemedi ya siz hukuk fakültesi mezunu bile değilsiniz nasıl savcı okuyorsunuz diye!Eski kaymakama ben söylemiştim adam benim için polislere tutuklayın diye bağırırken SEN SAVCIMISIN diye!,bir de sayın Eryarsoya sorarım ülkenin neresinde afiş polemiği var Kocaeliden başka!

Avatar
Mustafa Kadıköy 2019-03-11 19:21:36

ParDon! Siz kim oluyorsunuz da gereğini yaparız tehdidi savurabiliyorsunuz? Kimsiniz, göreviniz nedir? Biz Recep Bey'in kente gelişinde kapatılan yolları, insanların yaya yürümesinin engellendiği cadde ve sokakları biliriz. Bir eski Ak Partili olarak bundan sonra asla diyorum. Pazar günü 5 liradan soğan aldım, yarım kilo. Senin reisin ejder meyveli smoothy yudumlarken, benim gözlerim soğanın acısından değil fiyatından yandı. Kim ki halkı açken tok yatıyorsa Allah bildiği gibi eylesin. Amin...

Avatar
Özgür 2019-03-11 17:50:28

Hukuk zaten sizsiniz yargı yasama herşey sizde

Avatar
Haklı il başkanı 2019-03-11 17:06:33

Hukuksuzluğun her türlüsüne karşıyız.
Özellikle sizinde manşetten verdiğiniz ismail baran ve Nevzat doğanın giderayak yapmiş oldukları hukuksuz ve usulsüz atamalarada karşıyız.
Sn.İl baskani bu atamalar ile ilgili bir açıklama yapacak mı acaba?
Körfezde son günlerde emrah coban ve nurdan zorluerin atamaları çok rahatsızlık yarattı!!!
Asaleten müdür kadrosunda olanları sağa sola süren baran.Nasıl oluyorda lise mezunu yeğenini,satışları yaptıkları teknikeri asaleten müdür yapıyor?
Sonrada Nevzat doğan, bay Emrah çobanı izmit belediyesi zabıta müdürü olarak alacakmış.
İl Başkanımız bu atamalarıda bir araştırır ve gereğini yaparsa enazından izmit ve körfez kamuoyu bilgilenmiď olur.

Avatar
Keşke 2019-03-11 16:52:49

Sn.İl Başkanı ismail Baranın giderayak yaptiği usulsüz atamalarada duyarlı davranıp gereğini yapsaydı.
Son günlerde körfezde herkesin dilinde olan bu iki atama yani yeğeninin lise mezunu olmasına rağmen zabıta mudürlüğünne,diğer bir atama olan tekniker kadrosundaki Nurdan zorlueri asaleten emlak istimlak müdürlüğüne şartsız sınavsız atamasınada keske bu afiş duyarlılığını gösterseydi.
Belkide göstermiştir ancak ismail baran ben yaptım oldu demiştir.oda güçlü bir ihtimal

Avatar
Çoşkun 2019-03-11 16:42:10

işine gelince hukuk gelmeyince guguk

banner892

banner893

banner894

banner820

banner482

banner889

banner890

banner891

banner895

banner879

banner328