banner960
banner981
26 Ağustos 2019 Pazartesi 10:13
AKP'den flaş iddia!  "İzmit yerine  Küçükçekmece'den işçi alıyor"
banner944

AKP İzmit İlçe Başkanı Ali Güney, İzmit Belediye Meclisi AKP Grup Başkanvekili Mustafa Soydabaş, AKP İzmit İlçe Kadın Kolları Başkanı Betül Yazıcı, AKP İzmit İlçe Gençlik Kolları Başkanı Aykut Çağlayan ve ilçe yöneticileri, bugün Beyaz Yalı Restoran'da basın mensuplarıyla bir araya geldi.

ÇALIŞMALARI ANLATTI

AKP İzmit İlçe Başkanı Ali Güney, şehitleri anarak konuşmasına başladı. Güney, "İzmit ilçe teşkilatları olarak vefa ziyaretlerini yaptık. Partimize emeği geçmiş büyüklerimizi ziyaret ettik. Meclis üyelerimizle aylık toplantıları haftalık yapmaya başladık. Teşkilat komisyonumuz öncülüğünde mahalle toplantılarımız da sürdürülüyor.

BAŞKANIN MASKESİ DÜŞMÜŞTÜR

İzmit'in doğru yönetilmesinde çoğunluğu elinde bulduruyoruz. Halkımızı aldatmaya yönelik konuların üzerinde duruyoruz. İki zabıta işten çıkarıldı. Emre itaatsizlik etmeyen çalışanlar işten çıkarılmıştır. Başkan hanımın maskesi düşmüştür. Ben açlığı bilirim diyen başkan hanım bunun aksine davranmıştır.

KÜÇÜKÇEKMECE'DEN İŞÇİ

İzmit'in çocuğu olan bu iki arkadaşı işten atıp, İstanbul Küçükçekmece'den işçi almak neye sığar? Bir kişi alındığı bilgisine alındık. Başkan hanım halkımızı kandırmıştır. Son toplantıdaki kreş meselesi var. Başkan hanım zamanı israf ediyor. Tasarruf tedbirlerine ihtiyaç duyduğumuz şu günlerde müdürlük kurulmasını değerlendirmek isteyen AK Parti grubunu hizmeti engellemekle suçlamak doğru değil.

"PARTİLİLERİNİZ DE SİZE İNANMIYOR"

Başkana 26 müdürün neden yetmediğini değerlendirmek isteyen meclis üyelerimizi hizmeti engellemekle suçluyor. Hizmet üretmek yerine polemiklerle halkı oyalıyorsunuz. Kendi partileriniz bile size inanmıyor, toplantılarınıza katılmıyor." dedi.

Son Güncelleme: 26.08.2019 12:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Merhaba 2019-08-27 01:58:45

İktidara geldiğinden beri 7 ceddinizi işe soktunuz sınavsız mülakatsız diplomasız soydunuz soğana çevirdiniz memleketi ne yüzle konuşuyorsunuz...boncuk gibi dizilmişsiniz önemli bi iş yapar gibi ne o cebiniz mi boşaldı...para kaynaklarınız mı tıkandı...

Avatar
SELANİK-İKİZDERE5341 2019-08-26 13:50:55

bırakın bu işleri bu mevzulara girerseni,z altından kalkamazsınız arkadaşım Körfezde yaşadı 2019 a kadar 01.01.2019 tarihinde İgdaş a işe girdi İstanbula taşında GELSİNLER İSİM SOYİSİM veririm sıkıntı yok bu arkadaş koyu akapeliydi !!!altından kalkamazsınız Körfez belediyesinde aynı soisimli insanlar cirit atıyor bablar kızlarıyla çalışıyor BABALARININ MALI BELEDİYE !

Avatar
emre @GERÇEĞİ GÖRMEK 2019-08-26 13:07:59

onlar yanlış yaptı diye bizim seçtiğimiz başkanımız da mı yanlış yapacak.. İzmitin çocuğu varken izmitli işe girer bu kadar basit...

Avatar
GERÇEĞİ GÖRMEK 2019-08-26 11:54:21

Yıllarca İzmitli gençler sokaklarda kalırken Gümüşaneden işçi alımını ne çobuk unuttunuz sağa sola çamur atıyorsunuz.

Misafir Avatar
emre 2019-08-26 13:07:59 @GERÇEĞİ GÖRMEK

onlar yanlış yaptı diye bizim seçtiğimiz başkanımız da mı yanlış yapacak.. İzmitin çocuğu varken izmitli işe girer bu kadar basit...

Beğenmedim! (2)
Avatar
Sinirli. 2019-08-26 11:53:52

Çok büyük bir yolsuzluğu açıkğa çıkarmışlar gibi nasıl da dizilmişler yan yana, gören desin bunlar çok önemli işler yapıyor. Şaklabanlar.

Avatar
Cumhuriyet 2019-08-26 11:28:19

Akp ekonomik krizin yan etkilerini azaltmak için hezimeti uğradığı yerlerde kazanan Belediye Başkanları üzerinden dezerformasyon çalışmalarına başladı bunların Reis lerinin emirleri ile atanan kayyumlar ve Chp li belediyelere laf çakması akp nin bundan sonra nasıl bir yol haritası olduğunu gösteriyor ama artık iş bitmiştir isterse mevcut başkan Uganda dan işçi alsın sizi gibi akbaba rantçı haysiyetsizlere İzmit halkı artık izin vermeyecektir.Ahlakınız gibi kimyanızda bozuldu AKbabalar..

Avatar
doğan 2019-08-26 11:20:01

hala boş işler peşindeler....
akıllanmadılar ,akıllanmayacaklar...
sabah sabah iyi güldüm.. ))

Avatar
İZMİTLİ 2019-08-26 11:00:24

Bizi çok güldürüyor :))))

Avatar
Orhan Doğru 2019-08-26 10:26:56

Profili düşük ilçe başkanı konuşuyor :))))))

banner354

banner846

banner820

banner482

banner599

banner328

banner921