banner881
banner887
banner883
13 Mayıs 2019 Pazartesi 00:10
AKP adayları Ankara’ya çağrıldı!
banner728

AKP’de Pazartesi günü kesinleşmesi beklenen il başkanlığı için Ankara’da teşkilat başkanı Erkan Kandemir ile son bir görüşme yapılacak. Ankara’da bulunan AKP genel merkezine gece saatlerinde çağrılan isimler burada yapılacak toplantı sonrası değerlendirmenin ardından  adaylar saat 16:00 sularında Cumhurbaşkanı Erdoğan ile görüşecek. İl başkanlığında adı hayli öne çıkan Mehmet Ellibeş’in yanı sıra Ali Korkmaz, Halit Çokan ve sürpriz isim olarak Berna Abiş görüşme için Ankara’ya çağrılan isimler oldu. Adaylar sabah saatlerinde Kocaeli il başkanlığında bir araya gelip Ankara'nın yolunu tutacaklar.

Son Güncelleme: 13.05.2019 09:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İzmitli 2019-05-13 11:26:28

Elubesmi yokartik mezardan dedenizi çağırın tabiki Ali başkan özmü öz izmitli

Avatar
Vatanadaş 2019-05-13 10:01:22

Ali Korkmaz’mı?? Yok daha neler. Tabii ki Sayın Ellibeş...

Avatar
Abbas 2019-05-13 08:11:16

ASPARAGAS HABER . YAZİLANLARİN HİCBİRİ OLMAYACAK BENCE! BAKİN GÖRÜN

Avatar
Vatandaş 2019-05-13 03:18:50

SERPİL YILMAZI İL BAŞKANI YAPIN. EMRE KAHRAMANI KADIN KOLLARI BAŞKANI. İBRAHİM KARAOSMANOĞLU DA GENÇLİK KOLLARI BAŞKANI

Avatar
ADALET 2019-05-13 03:14:28

BEN CEDE İSTAN BUL ANKARA ANTALYA MERSİN ADANA KAYBEDİLEN YERLERDEN BİR İL BAŞKANI OLMALI !! ORDAN GETİRİLMELİ. TECRÜBELİ OLSUN!!!

Avatar
Yurtaş 2019-05-13 03:11:54

Kocaman yalan diyorumm

Avatar
KİMENE?? 2019-05-13 03:11:28

KİM OLURSA OLSUN BU SAATTEN SONRA. BİZE NE ??
DÜRÜST ADAM İSTENMİYOR ZATEN.

Avatar
???? 2019-05-13 03:07:15

İHALECİ RANTÇI MİKRO MİLLİYETÇİ BİRİ OLSUN BENCE. KAYIRSIN BOL BOL.

Avatar
GEREKSİZ 2019-05-13 03:00:42

BAŞKAN ZATEN BELLİ NEDEN BU MİLLETİ UĞRAŞTIRIYORSUNUZ. YEDİNİZ TERTEMİZ ADAMI. ŞİMDİDE TİYATRO OYNUYORSUNUZ. PARTİYE OLAN GÜVEN BİTMİŞTİR. NAPARSANIZ YAPIN KİMİ YAPARSANIZ YAPIN PAŞA GÖNLÜNÜZ BİLİR!!!!

Avatar
Hasan yücetürk 2019-05-13 01:53:47

En uygun kişi Ali korkmazdır teşkilatçıdır Partiyi acil olarak toparlayacak kişidir

Avatar
Gerçek izmitli 2019-05-13 01:44:43

İnşAllah Ali korkmaz olur acil olarak ak partinin izmitte toparlanması lazım yoksa izmit chpnin kalesi konumuna gelicek ak partimize kocaeli'nde izmitte yeni bir sinerji lazım

Avatar
Partili 2019-05-13 00:55:24

Bana içlerinden birini seç deseler Berna Abiş olsun derim,inşaAllah formaliteden çağırmamışlardır.

Avatar
Partili 2019-05-13 00:53:26