banner881
banner887
banner883
21 Nisan 2019 Pazar 17:39
Akar çok sert!:“İT SÜRÜLERİ…!
banner728

Bugün Türkiye’nin gündemine oturan Kılıçdaroğlu’na yapılan çirkin saldırı olayına tepkiler dinmek bilmiyor. CHP’lilerin yanı sıra İYİ Partililerin ve AKP’lilerin de kınama mesajları yayımladığı saldırıyla ilgili CHP Kocaeli Milletvekili Haydar Akar da öfkesini dile getirdi. CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu’nun kurmaylarıyla beraber CHP Genel Merkezi’ndeki odasından fotoğraf paylaşan Haydar Akar, Genel Başkanımız İle birlikte Genel Merkezdeyiz. İt sürülerine pabuç bırakmayacağız ve istedikleri ortamı asla bulamayacaklar” dedi.

Son Güncelleme: 22.04.2019 09:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Arkadaş @coşkun 2019-04-22 12:06:31

Çoşkun iti senin gayen ne

Avatar
semih 2019-04-22 09:24:05

Bırakın bu dayısı falan yalanlarını bir Şehit cenazesinde Şehit'in ailesi kendi acısıyla kavrulurken kalkıp başsağlığına gelmiş bir lidere bunu yapmaz. Bu organize bir saldırıdır kimse kalkıp öfkedir olur diyemez. Zaten güvenlik zaafiyeti de ortada koskoca anamuhalefet liderine bu yapılıyorsa emniyet kendini sorgulamadır.Kesinlikle bunlar nefret kusan Çakallardır

Avatar
Ersoy Kandemir @coşkun 2019-04-22 01:21:58

Sen provokatör müsün,kime sövdüğüm çok net ve açık,ŞEHİDİMİZİN CENAZESİNDE BU REZİLLİĞİ YARATAN 5 6 kişi var,sayın Kılıçdaroğluna yumruk atmak gibi çirkin bir girişimde bulunup tüm toplumu rahatsız etmiş,isterse senin dayın olsun böyle bir rezilliği yaratmaya sen de dahil kimsenin hakkı yok!

Avatar
coşkun @Ersoy Kandemir 2019-04-21 23:35:55

bu dediklerin vatanı için şehit olmuş gencin dayısınamı?.it sürüsü dediğiniz kişiler şehit oluyor. siz burda klavyeden sövüyorsunuz.Gerçek asil evlatlara sövenlere sövgülerini iade ediyorum. Bende bahçeli gibi soruyorum. Niye bu hadise yaşandı

Misafir Avatar
Arkadaş 2019-04-22 12:06:31 @coşkun

Çoşkun iti senin gayen ne

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2019-04-22 01:21:58 @coşkun

Sen provokatör müsün,kime sövdüğüm çok net ve açık,ŞEHİDİMİZİN CENAZESİNDE BU REZİLLİĞİ YARATAN 5 6 kişi var,sayın Kılıçdaroğluna yumruk atmak gibi çirkin bir girişimde bulunup tüm toplumu rahatsız etmiş,isterse senin dayın olsun böyle bir rezilliği yaratmaya sen de dahil kimsenin hakkı yok!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sadi 2019-04-21 22:14:45

Sen adama kurşun sıkanla yol yürüyeceksin sonrada timsah gözyaşı dökeceksin olacağını bile bile gitmek şov dan öte değil

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-04-21 19:55:13

İt sürüsü mü sert açıklama,Piç kuruları bunlar,piç bunlar piç piç,kendini adam sanan PİÇ SÜRÜLERİ,Kılıçdaroğlu analarına küfretmediği için oluyor bunlar!O etmese de ben bol bol sövmeye devam edeceğim bu kansız piçlere

Misafir Avatar
coşkun 2019-04-21 23:35:55 @Ersoy Kandemir

bu dediklerin vatanı için şehit olmuş gencin dayısınamı?.it sürüsü dediğiniz kişiler şehit oluyor. siz burda klavyeden sövüyorsunuz.Gerçek asil evlatlara sövenlere sövgülerini iade ediyorum. Bende bahçeli gibi soruyorum. Niye bu hadise yaşandı

Beğenmedim! (11)
Avatar
Trkn 2019-04-21 19:37:07

Show.

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328