banner1019
banner980
19 Kasım 2019 Salı 13:57
Ak Genç Kocaeli meclise damga vurdu!

Adalet ve Kalkınma Partisi (AKP) Olağan Grup Toplantısı bugün Ankara’da gerçekleştirildi. Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde gerçekleştirilen grup toplantısına AKP Kocaeli İl Gençlik kolları üyeleri de katıldı. Pek çok gençle Ankara’ya çıkarma yapan Kocaelili gençler toplantıda attıkları sloganlar ve atkı şovlarıyla ses getirdi. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan gençleri selamladı.

Son Güncelleme: 19.11.2019 14:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İZMİTLİ 2019-11-20 08:37:09

İLK FOTO DA MAVİLİ ARKADAŞI ZORLA GÖTÜRMÜŞLER GİBİ YÜZÜNÜ KAPATIYOR YADA FOTOYA MI DENK GELDİ :)

Avatar
Orjinal İzmitli 2019-11-20 08:00:59

Hiç birinin İzmit'li olmaması :) Ulen hepsi sağdan soldan gelme :D

Avatar
İzmitli 2019-11-19 21:06:50

boş işler

Avatar
ersoy 2019-11-19 18:29:15

MaşAllah,ihi.Yalnız bu partinin haricindeki partilerin gençlik kollarını ilimizde pek göremiyorum.

Avatar
Özgür 2019-11-19 18:08:45

Hani oyun bozanlık yoktu..yine kefenleri giymemişsiniz..

Avatar
Kenan 2019-11-19 16:11:08

Sizler reis bizi afrine götür diyip askerliğini bedelli yapanlarsiniz isiniz gücünüz kuru gürültü koparıp devletten belediyelerden nemalanmak

Avatar
akp üyesi derince 2019-11-19 15:39:21

gençler neyin peşindesiniz siz sizede kalmaz buralar

Avatar
Arkadaş 2019-11-19 15:00:08

Boş herifler güruhu,tiplerde meymenet hak getire.Acaba nelerden nemalanılırızın kaygısı suratlarında

Avatar
teşbihde ksuur yoktur 2019-11-19 14:57:31

davulun da sesi çok çıkar İÇİ BOŞTUR ....bunlar portakal keserek HOLLANDADAN İNTİKAM ALAN intikam tugayları değil mi ???reis bizi Afrine götür diyenler bedelli yapanlar bunlar değil mi ???bunların hepsi devlette çalışıyor hepsini çıkartacağız az kaldı GENÇLERRRRRRRRRR HERŞEY ÇOK AMA ÇOK GÜZEL OLACAK !!

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482