banner1046
11 Temmuz 2020 Cumartesi 10:12
Ahmet Hakan Türkkan ve kızını yazdı

İYİ Parti Kocaeli Milletvekili Lütfü Türkkan’ın modacı kızı Dilara Türkkan emniyet şeridi ihlali yaptığı görüntüleri sosyal medya hesabı aracılığıyla paylaşmış, paylaşıma ise büyük tepkiler gelmişti. Hürriyet yazarı Ahmet Hakan da konuyu köşesinden gündeme getirdi.

İşte Ahmet Hakan’ın konuyla ilgili yazısı:

 

MİLLETVEKİLİ KIZININ ÇAKARLI ARAÇ KEYFİ

İYİ Partili bir milletvekilinin kızı, çakarlı araçla hızla ulaşmış ulaşacağı yere... Bunu da sosyal medya hesabından herkese büyük bir çalımla aktarmış.

*

Elini vicdanına koy da söyle muhalif kardeşim:

*

İYİ Partili milletvekilinin şu yaptığını, AK Partili bir milletvekilinin kızı yapsaydı...

Yeri göğü inletmez miydin?

Söyle...

Dinine, imanına doğruyu söyle ama.
 

Son Güncelleme: 11.07.2020 13:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aydın @Bünyamin 2020-07-15 10:03:49

ottrol akp li yapsaydı sövüyordun burada. olay muhalefet olunca kesersin cezayı diyorsun. e bir ottrolden de ancak böyle cevap gelir.

Avatar
kamil 2020-07-13 10:37:19

trkkan vatandaşın hatalarını meclis kürsüsünden haykırdığın tarih dersi verdiğin gibi bunada insanlık dersi olarak haykıracakmısın

Avatar
Ersoy Kandemir @mücahid 2020-07-12 03:35:18

Yani diyorsun ki bu ülkedeki insanların yüzündeki mutluluğun gitmesinden bahsetmeyen medyayı sorgulamak yerine hala dersin ki vekil Akpli de olsa aynı tutumu ğösterirmiydin?Söyleyeyim ben kimsenin karasıyla,çocuğuyla ilgilenmediğim için aynı yorumu yapardım,peki sence Ahmet Hakan bugüne kadar Akpli bir vekilin çocuğunun yaptığı hatalı yazmışmıdır demeyeceğim ama bir tane Akpli yetkilinin yolsuzluğunu haber yapmışmıdır diyeyim!

Avatar
gazi 2020-07-11 21:38:23

çok ayıp ama niye böle yapıyonuz kız cagız yetişirim demiş.yetişemese nasıl bir skandal olurdu bide bunu düşünmek lazım.bukadar büyütmeyin o akp li bir millet vekili nin kızı degil sonuçda.

Avatar
mücahid @Ersoy Kandemir 2020-07-11 14:49:08

ersoy bey aynı yazıyı akp li vekil hakkında yazsaydı aynı cümleleri söyleyecek miydin acaba :)

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2020-07-12 03:35:18 @mücahid

Yani diyorsun ki bu ülkedeki insanların yüzündeki mutluluğun gitmesinden bahsetmeyen medyayı sorgulamak yerine hala dersin ki vekil Akpli de olsa aynı tutumu ğösterirmiydin?Söyleyeyim ben kimsenin karasıyla,çocuğuyla ilgilenmediğim için aynı yorumu yapardım,peki sence Ahmet Hakan bugüne kadar Akpli bir vekilin çocuğunun yaptığı hatalı yazmışmıdır demeyeceğim ama bir tane Akpli yetkilinin yolsuzluğunu haber yapmışmıdır diyeyim!

Beğenmedim! (2)
Avatar
İzmi̇tli̇ @Vatandaş 2020-07-11 13:54:58

İşte nokta atışı diye buna denir.

Avatar
Ersoy Kandemir 2020-07-11 13:42:40

Ülkede işsizlik,sahtekarlık ,partizanlık almış başını gitmiş ,Ahmet Hakan senin yapacağın gazeteciliğin Allah belasını versin!

Misafir Avatar
mücahid 2020-07-11 14:49:08 @Ersoy Kandemir

ersoy bey aynı yazıyı akp li vekil hakkında yazsaydı aynı cümleleri söyleyecek miydin acaba :)

Beğenmedim! (4)
Avatar
Mamo 2020-07-11 13:40:25

Bu muhalefet olduğu sürece ak parti 2071 e kadar iktidar bişe yapmasına gerek yok en büyük kazancı muhalefettir ak partinin

Avatar
Vatandaş 2020-07-11 12:59:15

Sende delikanlı gibi söyle o zaman. Bunu AKP'li bir vekilin çocuğu yapsaydı yazabilirmiydin acaba?

Misafir Avatar
İzmi̇tli̇ 2020-07-11 13:54:58 @Vatandaş

İşte nokta atışı diye buna denir.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Bünyamin 2020-07-11 12:29:22

akp yalakası sözde gazeteci aktrolluk yapmış hahahaaaa. görüntüler ihbar kabul edilip araca ceza kesilebiliyor. kesersin cezayı olur biter. akpnin kıçını yalayacam diye bu kadar teknolojiden uygulamalardan bilgiden uzak olma. herkes bi tarafıyla gülüyor hahaaaa

Misafir Avatar
aydın 2020-07-15 10:03:49 @Bünyamin

ottrol akp li yapsaydı sövüyordun burada. olay muhalefet olunca kesersin cezayı diyorsun. e bir ottrolden de ancak böyle cevap gelir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Özgür 2020-07-11 11:46:47

Ahmet sankı büyük bı balık yakalamış gıbı..hadıordan

Avatar