banner920
banner887
13 Haziran 2019 Perşembe 13:00
3 aydır garajda yatıyor…  Kendi gitti  LÜKS  cipi kaldı!
banner919

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’ndeki lüks harcamalar seçimden önce bir hayli artmış, eski başkan İbrahim Karaosmanoğlu 900 bin liraya Audi marka makam cipi satın alırken genel sekreterine de lüks bir cip kiralamıştı. “Araziye çıkıyor, arazide çalışıyor” denilerek Wolksvagen marka Toureg model bir cip kiralanan İlhan Bayram söz konusu cipi aktif olarak kullandı. Audi marka A6 model binek makam aracı olmasına rağmen bu aracı kullanmayan Bayram belediyede uzun süre keyif sürdü. 31 Mart seçimlerinde İbrahim Karaosmanoğlu AKP tarafından aday gösterilmedi. AKP’nin adayı Tahir Büyükakın oldu. Büyükakın seçimi kazandıktan sonra Karaosmanoğlu’nun ekibi görevini bıraktı.

AYLIK KİRA 15 BİN LİRA

İş aramaya başlayan eski ekipten en şanslı isim İlhan Bayram oldu. Samsun Büyükşehir Belediyesi’nde genel sekreter olarak iş bulan İlhan Bayram görevinden ayrılarak Samsun’a yerleşti. İlhan Bayram görev bırakıp gitti ancak yaşadığı şatafat ardında kaldı. Genel sekreterliğe vekalet eden Gökmen Mengüç kendi makam aracını kullanıyor. İlhan Bayram’ın “Arazi için şart” olarak görülen makam aracına kimse ihtiyaç duymuyor. İlhan Bayram’ın Kocaeli’de kullandığı kiralık makam cipi 3 aydır belediye garajında yatıyor. Bayram’ın aracı kullanılmıyor ancak kirası ödeniyor. Aracın aylık yaklaşık maliyeti 15 bin lira. Hatırlanacağı üzere İlhan Bayram görevi bırakmadan önce şube müdürü olan eşine de Passat marka bir makam aracı tahsis etmiş, bu tahsis uzun süre tartışma konusu olmuştu.

Son Güncelleme: 13.06.2019 21:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Doğrucu 2019-06-14 19:02:12

ILHAN BAYRAMLA ZORUNUZ NEDIR ACABA..ERSOY BEY KAKTUSU SEN AL EVININ BAS KOSESINE KOY BENCE..ISIN GUCUN YALAN DOLAN...KLAVYECI SENI

Avatar
boş beleş adam ersoy @Ersoy Kandemir 2019-06-14 10:42:19

birşeyi bilip bilmeden sırf muhalefet olsun laf olsun diye boş konuşuyorsun....ersoy hocam psikolojin bozuk olduğu gündeme gelmek için yapmayacağın şey olduğunu biliyoruz. sen git valilik önünde kendini zincirle, kaktüsü biz sana özel paketle getiririz.

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-06-14 02:46:25

Daha Kocaeli çok anar bunları!Arazide Toureg kullanacak başarılı belki de ilk ve tek Kocaeli’deki şahıs da olabilir bu,töbe töbe!Keşke bir kaktüs de bu şahsa yollasaymışım,neyse Samsun’daki kardeşlerimi arayayım da onlar yollar artık kaktüsü!

Misafir Avatar
boş beleş adam ersoy 2019-06-14 10:42:19 @Ersoy Kandemir

birşeyi bilip bilmeden sırf muhalefet olsun laf olsun diye boş konuşuyorsun....ersoy hocam psikolojin bozuk olduğu gündeme gelmek için yapmayacağın şey olduğunu biliyoruz. sen git valilik önünde kendini zincirle, kaktüsü biz sana özel paketle getiririz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mustafa 2019-06-14 00:51:27

ALLAH BELANIZI VERECEK

Avatar
Tufan @Karamurselli 2019-06-13 21:36:00

gerçek haberleri, Türkiye Milleti soyanları, hırsızları, yolsuzları, Allahsızları öğrenmek okumak istiyorsan bu bağımsız medyayı okuyacaksın. yalan haber, iftira haber, yandaş haber okumak istiyorsan tayyip erdoğanın kölesi kemik yalayıcısı yandaş medyayı okuyacaksın

Avatar
Karamurselli 2019-06-13 20:53:48

Anca elestriyorsunuz is yapmaya ne zaman basliyorsunuz giden baskan toprak getirdi giden baskan arabadi binin yada verin icraat bekliyoz benden başka gazeteyi okuyan yok

Misafir Avatar
Tufan 2019-06-13 21:36:00 @Karamurselli

gerçek haberleri, Türkiye Milleti soyanları, hırsızları, yolsuzları, Allahsızları öğrenmek okumak istiyorsan bu bağımsız medyayı okuyacaksın. yalan haber, iftira haber, yandaş haber okumak istiyorsan tayyip erdoğanın kölesi kemik yalayıcısı yandaş medyayı okuyacaksın

Beğenmedim! (2)
Avatar
Tufan @Izmit 2019-06-13 19:54:00

Araba parası masraflarını sen ödeseydin sorun yok ama parayı Millet ödüyor. Yandaş hortumlamasını savunanlar da senin gibi akpli hırsızlar yolsuzlardır

Avatar
Izmit 2019-06-13 19:36:22

Uğur bey çok yapmayın adam gideli 3 ay oldu diyen sizsiniz bu adamdan bukadarmi korkuyorlar gittiyse arabayi yollarsiniz bunun satın bayramla ne alakası var elini kolunuda bağlamadı ya belediyenin 3 aydır 45 tl ödemişler yazarken karalamayin bence neyse onu yazın doğrusu neyse kim olursa olsun size yakışan bence budur

Misafir Avatar
Tufan 2019-06-13 19:54:00 @Izmit

Araba parası masraflarını sen ödeseydin sorun yok ama parayı Millet ödüyor. Yandaş hortumlamasını savunanlar da senin gibi akpli hırsızlar yolsuzlardır

Beğenmedim! (2)
Avatar
Fikret 2019-06-13 16:56:22

Allahtan korkmaz kuldan utanmaz vicdansiz HARAMZADELER.

Avatar
3 ay 2019-06-13 14:20:08

uğur bey şunu neden sormuyorsunuz? madem gereksiz lüzümsuz 3 aydır 15 binden 45 bini belediye niye ödüyor? kullanmayıp parasını ödüyorsun birde bununla övünüp eski yönetimi suçluyorsun...... yazık çok yazık

Avatar