banner984
banner980
banner1003
28 Ekim 2019 Pazartesi 16:32
Şehit cenazesinde CHP çelengini parçaladılar!

Barış Pınarı Harekatı sırasında Resulayn bölgesinde PKK/YPG’li teröristlerce yapılan taciz ateşi sırasında yaralanan ve kaldırıldığı hastanede tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak şehit düşen Ulaştırma Uzman Onbaşı Tahsin Sarıtosun’un naaşı helallik alınması için Kocaeli’nin Darıca ilçesi Bağlarbaşı Mahallesi’ndeki baba ocağına getirildi. Cenaze törenine CHP Kocaeli İl Başkanı Cengiz Sarıbay, CHP Kocaeli Milletvekili Haydar Akar, CHP Kocaeli Milletvekili Tahsin Tarhan ve İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet katılım gösterdi. Cenazede yer alan CHP’nin çelengi bazı kişiler tarafından parçalandı. Yaşanan gerginlik sonrası polis müdahalede bulunarak gerekli önlemleri aldı. 

Son Güncelleme: 28.10.2019 19:48
Anahtar Kelimeler:
DarıcaCHPşehitçelenk
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ayhan Gezer 2019-11-10 17:05:59

şu yorumları okudum üzüldüm,başımızdaki liderlerin tüm öfkesi,hepimize bulaşmış.ancak çelenk parçalar yada 2023 ü beklersiniz,boş hayallerle.yiyin birbirinizi kot kafalar.Bi kendi hayatınıza bakın,bide siyasetçinin yaşadığı hayata,embesil yavruları.

Avatar
ÜMİT 2019-10-30 21:36:38

Megri megri
Şenbanbe
Kırmızı hâli seren AKP
Çadır mahkeme kuran AKP, Pkk li pişman değilim diyor, savcı yaz kızım pişmanım diyor.
Ankarada barzani bayrağı sallanıyor.
Ibo şarkı söylüyor.Devket büyükleri göz yaşı siliyor.
Lahmacun pide vs. vs....
SIZ NEYIN KAFASINI YAŞIYORSUNUZ.
TEK ADAMSIN MECLISE ALAN BEN DEĞILIM.
SIZ ALDINIZ.
1 DAKIKALIK MHK KARARINA BAKAR. TABI YERSE....

Avatar
Vatav Sever 2019-10-29 22:31:36

AKP MHP nin Herhangi Koltuk merakı yok Halk Kime Uygun görürse O gelir koltuğun Başına Eyyyy Chp Engel olamayacaksınız Akp mhp 2023 Türkiyeyi ulaştırmasına karn Ağrınız bu 80 yıl Chp yönetti Ulkeyı bir tane dikili taşinız varmı Hazmedemiyosunuz Türkiyenin Şaha kalkmasını (Sözün hakiki CHP li kardeşlerine değil sonradan CHPye bulaşmış Pislikleredir )

Avatar
Arkadaş @Şapa Oturdun 2019-10-29 16:02:56

Beyinsiz barzani hiçbir şeyin başbakanı değil ama o federasyonun başbakanı olması için senin reisin ve avanesi epey çaba gösteriyor.Bak cahil kürdistan diyorum kuzey ırak değil.Bilinçaltlarınıza ne güzel işlemişler bazı şeyleri kürdistanı kuzey ırak diye satmışlar size farkında bile değilsiniz çünkü akıl yok,fikir yok normal

Avatar
Şapa Oturdun @Cemil 2019-10-29 10:44:02

Barzani KUZEY IRAK Başbakanı, sen ne diyon lan? CHP gibi HDPKK ile iş tutan başka parti yok, bir de kankaları çürük İP. DEVLET TÖRENLERİNDE KIRMIZI HALI OLUR TABİKİ...MESUT BARZANİ Yİ DÜNYA TANIYOR, resmi kimliği var meşru kişi.....

Misafir Avatar
Arkadaş 2019-10-29 16:02:56 @Şapa Oturdun

Beyinsiz barzani hiçbir şeyin başbakanı değil ama o federasyonun başbakanı olması için senin reisin ve avanesi epey çaba gösteriyor.Bak cahil kürdistan diyorum kuzey ırak değil.Bilinçaltlarınıza ne güzel işlemişler bazı şeyleri kürdistanı kuzey ırak diye satmışlar size farkında bile değilsiniz çünkü akıl yok,fikir yok normal

Beğenmedim! (3)
Avatar
mustafa 2019-10-28 22:35:26

Bence gencler çok doğru yaptı onlar gidip 16 milyonun slm getirdik demedimi HDP siz o koltukta bizim sayemizde oturuyonuz demedimi...HDP baraj geçti diye pilav dağıtıp halay cekmedimi ne AKP ne MHP bence bu iki parti yerinde olsam idam çıkarır vatana ihanet edeni asarım.mal varlığınada el koyup geri kalanları sınır dışı ederim

Avatar
Cemil 2019-10-28 21:42:12

Keşke barzaninin kırmızı halisini parcalasaydiniz bolum

Misafir Avatar
Şapa Oturdun 2019-10-29 10:44:02 @Cemil

Barzani KUZEY IRAK Başbakanı, sen ne diyon lan? CHP gibi HDPKK ile iş tutan başka parti yok, bir de kankaları çürük İP. DEVLET TÖRENLERİNDE KIRMIZI HALI OLUR TABİKİ...MESUT BARZANİ Yİ DÜNYA TANIYOR, resmi kimliği var meşru kişi.....

Beğenmedim! (6)
Avatar
İzmitli 2019-10-28 20:45:11

yazıklar olsun ülkenin geldiği duruma gerçek sorumlular şov yapıyor ama bazı zavallılar böyle gereksiz işlerle uğraşıyor

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-10-28 20:34:54

Şehidimizin cenazesinde bu terbiyesizliğe sebep olanları kınar,savcılığın bu şahısları toplumu kin ve nefrete itmek provake etmek açısından incelemesini diliyor,Allah belalarını vere diyorum şeref yoksunlarına!

Avatar
Murat 2019-10-28 18:56:18

İzmit rumuzlu yavşak sözlerine dikkat et parayla satılmış şerefsiz Sensin it oğlu it bende MHP belediye meclis üyesiyim ağzını topla

Avatar
Cumhuriyet 2019-10-28 18:47:08

Chp nin hdp ile olan organik bağlantasını ispatlayacağız diyen iktidar 2 seneden beri neyi bekliyor çok merak ediyorum neyse konu bu değil.Akp nin geçmişine baktığımızda;Oslo,açılım süreci,megri megri,habur sınır kapısı vakaları ve akp sabıkası ortadayken bu hırlayan,kuduz olmuş iki ayaklı yaratıklar neredeydi?Akp şehit cenazelerine otobüs kaldırıp teşkilatlarından adamları cenazeye getirmesi nasıl bir kafa,neyin şovu bu?Samimiler mi bütün akp lileri tenzih ederim ama önemli bir bölümü samimi değil.Çelenki parçalayanlar kılıksızlar neyin peşinde peki?Güç kaybeden bir iktidarın taraftarları daha da saldırganlaşıyor sanırım o kadar zihinleri bulanık ki ne yaptıklarından haberleri yok.Yazık zavallılar

Avatar
Arkadaş @İzmitli 41 2019-10-28 18:38:56

Aynen o zaman osman öcalan katilinide devletin ekranına çıkaran akp yede insanların diyeceği bir kaç söz olmalı yada tepki koymalılar ama sonucu hızlı bir yargılama ve hapis olur değil mi İzmitli 41 aktrolü.Bu tip olaylardan mı medet ummaya başladınız artık,bu kadar mı aciz hale geldiniz.Unutma aktol akp ile barzanin ve akp ile pkk nın geçmişteki ilişkileri konusunda akp chp den daha sabıkalıdır,işinize açılım sürecine siyaset diyordunuz,Türk Bayrakları ile bu süreci protesto edenleri işinden edip mahkemelerde süründürüyor,Ne Mutlu Türk üm sözünü hazzedemeyenleri mükafatlandıryordunuz ha şu anda Suriyede ki kürdistana olur verdiniz siz kendiniz gibi herkesi ahmak mı sandınız?

Avatar
Vedat 2019-10-28 18:28:37

Bi kaç kendini bilmez namussuz vatan hailiğiyle birleşince böyle oluyor erdoğanin pis siyaset anlayisi sayesinde bu durumlara geldik sorumlusu akp suçlu chp ne gunlere kaldik

Avatar
İzmitli 41 2019-10-28 17:40:06

İnsanların canı yanmış. Fidan gibi gencecik yakınlarını toprağa veriyorlar. CHP'nin hdp ile ilişkisi Bu boyutta olunca insanlar doğal tepki gösteriyorlar. Anlayışlı olmak lazım

Misafir Avatar
Arkadaş 2019-10-28 18:38:56 @İzmitli 41

Aynen o zaman osman öcalan katilinide devletin ekranına çıkaran akp yede insanların diyeceği bir kaç söz olmalı yada tepki koymalılar ama sonucu hızlı bir yargılama ve hapis olur değil mi İzmitli 41 aktrolü.Bu tip olaylardan mı medet ummaya başladınız artık,bu kadar mı aciz hale geldiniz.Unutma aktol akp ile barzanin ve akp ile pkk nın geçmişteki ilişkileri konusunda akp chp den daha sabıkalıdır,işinize açılım sürecine siyaset diyordunuz,Türk Bayrakları ile bu süreci protesto edenleri işinden edip mahkemelerde süründürüyor,Ne Mutlu Türk üm sözünü hazzedemeyenleri mükafatlandıryordunuz ha şu anda Suriyede ki kürdistana olur verdiniz siz kendiniz gibi herkesi ahmak mı sandınız?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Özgür 2019-10-28 17:17:48

Valla ne hal iş..akp başta olsun günah keçisi chp

Avatar