banner984
banner980
banner1003
13 Ekim 2019 Pazar 15:26
Kocaeli’de kimlik kontrolü yapan polise, yumruklu saldırı

Kocaeli’nin Körfez ilçesinde, polis memuru, kimlik kontrolü yapmak istediği kişinin saldırısına uğradı. Polis, yüzüne aldığı yumruk darbesiyle yaralanırken, kaçan saldırgan ve yanındaki kişi de kısa sürede yakalandı. Olay, öğle saatlerinde, Körfez Tuğrul Caddesi'nde meydana geldi. Yunus ekipleri, yolda yaptığı uygulama kapsamında, ilçe sakinlerinin kimliklerini kontrol etti. Bu sırada kimliği sorulan 2 kişi, polise karşı geldi. İkiliden biri, polis memuruna yumruk attı. Polisin yüzüne aldığı yumruk darbesiyle burnu kanadı. Yumruk atan kişi ile yanındaki de olay yerinden kaçtı. Polisin takibi sonucu 2 kişi, kısa sürede yakalanıp, gözaltına alındı. Polis memuru, burnuna tampon yapılarak, tedavisi için hastaneye götürüldü. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Son Güncelleme: 13.10.2019 21:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ersoy Kandemir 2019-10-14 13:05:26

Devlete kalkan el kırılır!

Avatar
Aa 2019-10-14 09:38:15

Olayı kınıyoruz ama dün gece 60 evler sahilde arabamın içinde 8aylık hamile eşimle oturuyorken ışık tutarak yanımıza yaklaşan bekçi kardeşim kimlik isterken üslup kötü yanındaki vatandaş demesi dengemi bozdu terleyip eşimin kimliğini vermedim bence kendilerini biraz eğitim vermek lazım okadar mülteci varken bizi bulması acayip ti kınıyorum bu uygulamayı

Avatar
Cumhuriyet @Nazım 2019-10-13 23:18:29

Çok boşsunuz çok tıngır mıngırsınız o kadar yazdığımdan kafatasçılık mı çkardın evet iktidara düşman değil karşıyım neden karşı olduğumu da senin gibi sınırlı zekaya sahip ve kandırılmaya müsait tiplerle tartışmam.Türkçeyi de doğru düzgün kullan ben konuşmuyorum yazıyorum.Siyasal islam retorikleri ile atıp tutma kafatasçılık mış komik olma

Avatar
Arkadaş @Nazım 2019-10-13 23:13:30

Şimdide kafatasçılık çıkardınız ne akapeli troller eldeki malzemeler mi azaldı

Avatar
Nazım 2019-10-13 20:41:56

Kafa tasçının biri konuşmak olsun diye konuşmuş belliki iktidar düşmanı anlamıyan aptaldır

Misafir Avatar
Cumhuriyet 2019-10-13 23:18:29 @Nazım

Çok boşsunuz çok tıngır mıngırsınız o kadar yazdığımdan kafatasçılık mı çkardın evet iktidara düşman değil karşıyım neden karşı olduğumu da senin gibi sınırlı zekaya sahip ve kandırılmaya müsait tiplerle tartışmam.Türkçeyi de doğru düzgün kullan ben konuşmuyorum yazıyorum.Siyasal islam retorikleri ile atıp tutma kafatasçılık mış komik olma

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Arkadaş 2019-10-13 23:13:30 @Nazım

Şimdide kafatasçılık çıkardınız ne akapeli troller eldeki malzemeler mi azaldı

Beğenmedim! (2)
Avatar
Cumhuriyet 2019-10-13 17:06:00

Önce bu saldırıyı kınıyorum devletin polisine karşı bu başıbozukluk iyi bir durum değil ama aması şu.Dün gece Değirmendere de banklarda kendi halimizde otururken iki Bekçi arkadaş agresif ve aşağılıyıcı bir uslüpla kimlik kontrolü yaptı.Şimdi herkesi eğitimini almadan polis yaparsanız yada güvenlik görevlisi yaparsanız sonuçları pek iyi olmaz ilk önce para için değil bu mesleği seven halkına faydalı olmak isteyenleri göz önünde bulundurup mesleğe alacaksınız yoksa parti ideoloji kafası ile işe yaklaşılır ve gerekli eğitim verilmezse sıkıntılar doğar ve o polis polis olduğunu unutur.3-4 aylık eğitim ile kusura bakmayın polis olunamaz..Tabi birileri kendine ordu kuruyorsa o ayrı

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482