banner1046
banner1117
20 Ekim 2020 Salı 13:25
Kocaeli’de ihaleye fesat operasyonu! Çok sayıda iş insanı gözaltında!

Kocaeli Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesine bağlı mali büro ekipleri, yemek ihalesine fesat karıştıran şebekeye yönelik çalışma başlattı. Yeterli bilgi ve delilin toplanmasının ardından ise operasyon için düğmeye basıldı. Kocaeli ve İstanbul’da yapılan şafak operasyonunda çok sayıda kişi gözaltına alındı. Operasyonda Kocaeli’den de çok sayıda tanınmış iş insanının gözaltına alındığı bilgisine ulaşıldı. 



 

Son Güncelleme: 20.10.2020 15:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandas 2020-10-21 10:25:45

Verin onları bana

Avatar
Devletini seven 2020-10-20 21:06:55

Evde hizmette araştırılsın eskiden hizmet vermedikleri kişilere hizmet vermiş gibi gösterip.bir kolanyaya veya peçeteye kafaya alıyorlardı.niçin mütayit kurumlar.değişik partiler tarafından araştırılmaz.

Avatar
Cemal 2020-10-20 20:19:31

Bu kin ve öfke nedir? Gözaltına alınan herkes suçlumudur. Hakimler yargılar suçlu cezasını çeker.. ülkeyi hortumlayanlar elini kolunu sallayıp geziyor mu gezmiyor mu? Asıl milyar dolar, milyon dolar çalan çırpanları da yakalasınlar

Avatar
Ersoy Kandemir 2020-10-20 15:10:33

Darısı ambulans ihalelerinin incelenmesi ve haksızlıkların ortaya çıkarılması adına diyorum.

Avatar
esnaf 2020-10-20 14:26:39

BUNLARDA BELLİ OLANLARDIR.DAHA KİMBİLİR NELERİ VARDIR BELEDİYELERDEN İHALE KAPTIRAN

Avatar
vatandaş 2020-10-20 14:25:26

ÇOK SAYIDA TANINMIŞ ŞEREFSİZ DESEN

Avatar
Selamsız 2020-10-20 13:51:50

Ülke şerefsizlerden geçilmiyor, heryer adilerle dolmuş...Deprem olsunda ölün yok olun.

banner1048

banner354

banner599

banner820