banner922
banner887
banner883
30 Kasım 2018 Cuma 10:33
Kocaeli Üniversitesinde taciz şoku!
banner919
Kocaeli Üniversitesi Umuttepe Yerleşkesi’nde, kampüs içerisinde yer alan bir markette taciz olayı yaşandı. Üniversitede memur olarak çalıştığı öğrenilen 52 yaşındaki H.A.O., yaklaşık 2 ay önce üniversite yerleşkesi içerisinde yer alan markete gitti. Burada etek giyen bir kadın öğrenciyi gözüne kestiren H.A.O., öğrencinin arkadaşından gizlice yaklaşarak telefonuyla etek altı fotoğrafını çekmek istedi. Bu sırada telefonunun sesini kapamayı unutan H.A.O., öğrenci tarafından fark edildi. Üniversiteye polis çağrıldı. Genç kadın, H.A.O.’dan şikayetçi oldu. Karakolu götürülen H.A.O. ifadesi alındıktan sonra serbest bırakıldı.

ÜNİVERSİTEYE İLETİLMEDİ

Üniversitedeki olay sonrasında genç kadın adli makamlara giderek şikayetçi oldu. Ancak aradan 2 ay geçmesine rağmen H.A.O.’yla ilgili somut bir işlem yapılmadı. Üniversitedeki işine devam eden, olay duyulduğu için servis kullanmayı bırakan H.A.O.’nun durumunda değişiklik nedeniyle genç kadın Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi’ne (CİMER) konuyu anlatan bir dilekçe ile başvurdu. Kocaeli Üniversite Rektörlüğü’nden alınan bilgilere göre konu henüz ne genç kadın ne de adli makamlarca üniversiteye iletilmedi. Kocaeli Üniversitesi Rektörü Sadettin Hülagü’nün, konu üniversiteye iletildiğinde H.A.O. ile gerekli işlemleri yapması bekleniyor.
Son Güncelleme: 01.12.2018 08:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
izmit çocugu 2018-11-30 22:07:51

etek altını çekicek kadar kısa giyinen kızlar insanları tahrik etmesin.
belkide adam yanlışlıkla eli kamera butonuna carpmııs olamazmı yada gerçekten çekti. ben birde şunu anlamıyorum ortalıkta bu kadar ahlaksız kız varken bu kadar abaza adam nasıl bitiyor bilmıyorum. bağçeşme den yukarı gündoğduya doğru bütün evlere polis baskın yapsın fuhuş uyuşturucu almış basını gidiyor üni ögrencileri ne hallerde hey gidi heyyy

Avatar
İzmitli kemalin saz arkadaşı 2018-11-30 13:46:19

Utanmaz arlanmaz pis sapık.daha önceside vardır bunun.tuvaletlere vs.kamera varmı diye bakmalı.böyle sapıklardan tüm iğrençlikler beklenir.

Avatar
Nergiz Kocayol 2018-11-30 12:41:10

Tacize, tecavüze, kadına yönelik her türlü şiddete karşı durulması gerekiyor. Üniversite böyle bir eyleme müsamaha göstermek yerine görevini ifa etmeli ve gerekeni yapmalıdır.

Avatar
Defne kaval 2018-11-30 11:41:54

Memleketin iyice çivisi çıktı.. Umarım gereken yapılır

Avatar
Sadettin köpek 2018-11-30 11:39:47

Vay sapıkkkkk.Allahın cezası pis herif

Avatar
Turan dönek 2018-11-30 11:33:06

Vayyy yavşak vayyyyyy.verin bana parçalayayım bu piçi...

Avatar
Salim Mercan 2018-11-30 11:29:26

Okulda yaşandığı iddia edilen bir taciz vakasından okulun nasıl 2 aydır haberi olmaz? Okul niye bu adamı öğrencilerden uzaklaştırmaz akıl alır gibi değil

Avatar
İzmitli 2018-11-30 11:11:11

Allah belasını versin utanmaz rezil.buna sahip çıkarsa o rektörede yuh olsun.tam adını verin şu rezilinde bilelim çoluk çocuğumuzu esirgeyelim

Avatar
Davut doğrucu 2018-11-30 11:11:01

Haberin gerçek olduğu ne malum? Belki iftira, üniversitenin her yerinde kamera var. Var mı elinizde kayıt, görüntü insanların ekmeğible oynamayı ayıptır ayıp

Avatar
Kemal ince 2018-11-30 11:01:06

Yaşına başına bak bee.Bunları teneşir paklar artık, terbiyesiz sapık.Hülagü hocam göreve!Çoluğumuz çocuğumuz sana emanet..

Avatar
Öğrenci 2018-11-30 10:49:49

Terbiyesiz, ahlaksız! Kızı yaşındaki birine bu nasıl bir davranış nasıl bir sapıklık!!!

Avatar
İzmitli ismail 2018-11-30 10:46:22

Bu kişiyi biliyorum damat sahibi bi insan.. insan hiç mi utanmaz.. çoluğunundan çocuğundan da mı utanmıyorsun...Çocuğundan küçük kıza karşı sapıklık..Allah ıslah etsin...Hülagü Hocam inşAllah gereğini yapar da, başkalarına bulaşamaz...

banner846

banner820

banner354

banner482

banner926

banner599

banner921

banner328