banner929
03 Şubat 2019 Pazar 13:50
Hasta yakını doktorun kapısını parçaladı
banner919
Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesinde boğaz ağrısı şikayetiyle hastaneye getirdiği kardeşinin yatırılmasını isteyen ağabey, buna gerek olmadığını söyleyen doktora saldırdı. Hasta yakını odaya giren doktorun kapısını yumruklayarak kırdı. Olay, gece saatlerinde, Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde meydana geldi. Boğaz ağrısı şikayetiyle acil servise başvuran 25 yaşlarındaki erkek hastaya uzman doktor, ilaç yazıp evine gönderdi. Kardeşinin acil serviste yatırılarak tedavi edilmesini isteyen ağabey, doktorla tartışmaya başladı. Hasta yakını, hastayı yatıramayacağını söyleyen erkek doktora saldırdı. Hastanedeki görevliler araya girerken, doktor, uzman hekim odasına girdi. Hasta yakını bu kez uzman hekim odasının kapısını yumruklamaya başladı. Kapı kırılırken, güvenlik görevlileri ve hastane polisinin araya girmesiyle etkisiz hale getirilen hasta yakını, gelen polis ekibi tarafından gözaltına alındı.

 


 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Devletini seven 2019-02-03 22:30:17

Doktora geçmiş olsun diyorum.bu memlekette doktorunu namuslu vatandaşını koruyamayan yasalar varken bu ülkede yaşamak bile istemiyorum.bir gün hakimime bile söyledim beraber çalıştığım.onun bile zoruna gitti.Bizi yönetenlerin çoğu müslüman yasaları uygulamaya gelince yeminle bizdeki kanunlar Romanyada yok.buradan gitme jandarma subay emekli arkadaşım kim kavga ederse sen hangi partilisin demeden anında polis beş on bin tele ceza kesiyormuş.

Avatar
Deniz gokce 2019-02-03 18:31:26

Saglık çalışanlarına yapılmakta olan şiddeti kınıyorum. Bu davranışa yeltenen kişiler, kamu sağlık hizmetlerinden men edilmeliler. Görevi sebebiyle şiddete maruz kalan hekimin, bireysel olarak şikayetçi olması da ayrı bir ayıp. O hekim devlet memuru sıfatıyla kamu hizmeti veriyor.. şikayetçi olacaksa; başhekimlik, il sağlık müdürlüğü şikayetçi olmalı.

Avatar
Ersoy Kandemir @Vatandaş 2019-02-03 16:38:09

Sen Akp sayacımısın,siyaset yapan ben değilim siyaset yapan yıllardır SAĞLIK ÇALIŞANLARINI HALKLA karşı karşıya getirenlerdir,,sor bakayım o doktor günde kaç hasta bakıyor,misal 100 kişi ceremesini kim çekiyor saatlerce bekleyen vatandaş yani sen,şimdi soru şu;sen NAPIYORSUN bana sus demekten başka!He bu arada senden iyi bir vatandaş zor olur unutma!

Avatar
Vatandaş @Ersoy Kandemir 2019-02-03 16:27:16

Ya birader sen bir sus! Gözünü seveyim sus! Bu olayda siyasi hiçbir şey yokken sen kalkıp siyaset anlatıyorsun. Sen konuştukça oyları kayan, artık akpye oy vermek istemeyen kararsız kesimi tekrar akpli yapıyorsun bi' sus gözünü seveyim.

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2019-02-03 16:38:09 @Vatandaş

Sen Akp sayacımısın,siyaset yapan ben değilim siyaset yapan yıllardır SAĞLIK ÇALIŞANLARINI HALKLA karşı karşıya getirenlerdir,,sor bakayım o doktor günde kaç hasta bakıyor,misal 100 kişi ceremesini kim çekiyor saatlerce bekleyen vatandaş yani sen,şimdi soru şu;sen NAPIYORSUN bana sus demekten başka!He bu arada senden iyi bir vatandaş zor olur unutma!

Beğenmedim! (3)
Avatar
Ersoy Kandemir 2019-02-03 15:43:21

Ayı mı inmiş dağdan,la madem çok biliyorsun kendi doktorluğunu kendin yap ne hastaneye getiriyorsun,tüküreyim senin sinirine artiz SAVCININ ODASINDA YAPABİLİR Mİ,sakallı CEMAATÇİLER ORDUSU SAĞLIK BAKANI OY İÇİN SAĞLIK ÇALIŞANLARINI SATTINIZ acillerde polis yetmedi jandarmaları çağırdınız ama unutmayın sizin OY HESABINIZ kendini bilmez vatandaşın öfke kontrolü olmaması yüzünden olan BU DEVLETE OLDU,il sağlık müdürü de iftiracı işbilmez cemaatçi olursa olacağı bu,anlatsana la halka iki de bir de polis çağırdığını saldırıyor diye yalancı şeref yoksunu HERİF

Misafir Avatar
Vatandaş 2019-02-03 16:27:16 @Ersoy Kandemir

Ya birader sen bir sus! Gözünü seveyim sus! Bu olayda siyasi hiçbir şey yokken sen kalkıp siyaset anlatıyorsun. Sen konuştukça oyları kayan, artık akpye oy vermek istemeyen kararsız kesimi tekrar akpli yapıyorsun bi' sus gözünü seveyim.

Beğenmedim! (4)
Avatar
m.karali 2019-02-03 14:00:19

bence hasta yakını olarak bildirilen kişi gerçek hasta. hazır hastaneye gelmişken psikiyatri bölümünde tedavi altına alınmalı.

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328