banner981
banner980
banner983
04 Temmuz 2019 Perşembe 23:00
Faruk Bostan’a saldırı..!

Kocaeli’nin tanınmış simalarından, Cefa Vinç’in de sahibi olan Faruk Bostan saldırıya uğradı. Bostan’ın İzmit Endüstri Meslek Lisesi’nin arkasında bulunan Bostanlar Sokağı’nda aracını park ettikten sonra 8 kişinin saldırısına uğradığı öğrenildi.

Saldırganların 41 FP 313 Plakalı Volswagen Jetta ve 35 AH 207 Plakalı Doblo araçla kaçtıkları iiddia edildi. Darp edilen  Faruk Bostan hastanede tedavi olduktan sonra darp raporu alarak karakola giderek olayla ilgili şikayetçi oldu. Bostan şikayetinde olayı MHP Kocaeli İl Başkanı Aydın Ünlü ile Kartepe İlçe Başkanı Murat Kalender’in yaptırdığını belirterek şikayette bulundu.

Son Güncelleme: 05.07.2019 09:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Haldun 2019-10-04 13:42:30

Tabi ki onlar yaptırdı. Böyle olaylarına çok şahit oldum bir dönem içlerinde olduğum zaman. Ama çok çirkin ve adice yapıyorlar, sonra da kaçıyorlar (dağılarak) çil yavrusu gibi. Az ötede bekleyen otomobillerine biniyorlar.

Avatar
Bozkurt . Asena 2019-07-21 12:01:54

Faruk bey geçmiş olsun. Çok üzüldük. Onu sana yapanlar ÜLKÜCÜ OLAMAZLAR. Olsa olsa ÜLKÜCÜ müsfettesi olurlar. İstişare toplantısı düzenliyorlar. Hiç kimse onun için gelmiyorlar. 2023 e İNŞAALLAH kalmadan ALLAH CC tarafından Defolup gidecektir. SENİN HER ZAMAN YANINIZDAYIZ.

Avatar
Ali @Pusat 2019-07-11 14:09:45

Kim ilce baskan il baskanı 3-5 tane issiz gezenmi kocaeliyi ayağa kaldıracak ? Komiksiniz siz yaa

Avatar
sina kukul 2019-07-06 12:38:46

8 kişi bir adami döverse komalik olur.Bu işte bir gariplik var.

Avatar
AK yalakalar 2019-07-06 10:29:31

Utanıyorum yıllardır bu camiia da siyaset yaptık gönül verdik. İt sürüleri bir adama vurmak adamlıkmı , Aydın sen İli tadilat yaptırırken en çok katkıyı Faruk bey verdi. Akp yalakaları , Bülent Arınçın önünde diz bükün, boyun eğin, üç beş iş alın size yeter. Allah size bu ülkücülerin vebalini kat kat versin,

Avatar
Serdar kartepe 2019-07-05 19:39:56

Bostan karakterini herkes biliyor senin hak ettiğini buldun. Gevezelik yapma fazla

Avatar
Pusat 2019-07-05 16:19:03

İl yada ilce baskani talimat verse 8 kisi degil kocaili ayaga kalkar Yer yerinden oynardi bostan reklami yapma

Misafir Avatar
Ali 2019-07-11 14:09:45 @Pusat

Kim ilce baskan il baskanı 3-5 tane issiz gezenmi kocaeliyi ayağa kaldıracak ? Komiksiniz siz yaa

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hodrimeydan 2019-07-05 15:37:25

Faruk Bostan işimdeyim Gücümdeyim Diyorsun sosyal medyadan Herkeze falan filan yapıyorsun giydiriyorsun ekmeğine bak ekmeğine çok medyada kalmak istiyorsan daha iyi ajanslar var gazeteye düşme işlerini bırak benden sana bir kardeş tavsiyesi bugün böyle gelen yarın daha farklı gelir kimsenin günahını alıp günahına girme harcarlar

Avatar
Gultepeli 2019-07-05 14:31:57

Sosyal medya herkeze asip cizip rahat kufur edecek yer degil herseyin her yazilanin bir karsiligi var Bostan kimbilir ne ibnelik yaptin da karsiligini almissin burda herkez izmit cocugu

Avatar
İzmitliiii 2019-07-05 13:46:47

Bağa gel bostana gel :) şimdi onlar düşünsün...!

Avatar
İzmitliiii 2019-07-05 13:40:38

Şimdi onlar düşünsün.....

Avatar
Ahmetinejat 2019-07-05 12:28:22

Kardeşim Faruk geçmiş olsun,Rabbim sifalar versin... Yakındır metak etme yakındır.

Avatar
ersoy @Serdar kartepe 2019-07-05 11:48:14

Ne kullanıyorsun yoruma bak ful uçuştasın yeminle Allahtan plaka eşgal kamera var,Faruk beye geçmiş olsun,namertliğin zirvesine oturan sekiz korkağa da İzmit çocuklarına bir halt yapamayacaklarını birkez daha bildiririm!

Avatar
İzmi̇tli̇ @Serdar kartepe 2019-07-05 11:19:32

Adamsan CEFA VİNÇ önüne gel bunu orda söyle

Avatar
carsi 2019-07-05 11:10:44

Karkalar sürüyle kartal tek uçar kafana takma kimin ne oldugunu herkes biliyor...

Avatar
Serdar kartepe 2019-07-05 10:01:23

Bostan sezonun da geri plan da kalan Faruk bostan gündeme oturmak için kendini para ile dövdürüp trend topic de ilk sıraya yükselmiştir. Bu olay akıllara şu şarkıyı getiriyor bağa gel bostana gel ...
Şimdi onlar düşünsün.....!

Misafir Avatar
ersoy 2019-07-05 11:48:14 @Serdar kartepe

Ne kullanıyorsun yoruma bak ful uçuştasın yeminle Allahtan plaka eşgal kamera var,Faruk beye geçmiş olsun,namertliğin zirvesine oturan sekiz korkağa da İzmit çocuklarına bir halt yapamayacaklarını birkez daha bildiririm!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
İzmi̇tli̇ 2019-07-05 11:19:32 @Serdar kartepe

Adamsan CEFA VİNÇ önüne gel bunu orda söyle

Beğenmedim! (1)
Avatar
Faruk Bostan 2019-07-05 09:16:41

Ulan Çakal Ufakçı KEL Çakallarını üzerime salacağına BOZKURT gibi Teke Tek niye gelemiyorusun Mekanımıda Bastırdın Sonrasında Gel diye Çağırdım gelemedim 1 ADAMA 2 Araba dolusu Çakalalrını üstüme salmak adamlıkmı Korkaklıkmı seninki. Gelenlerde Ülkücü olamazlar Paralı Tasmalı Çakal köpeklerdir ancak

Avatar
izmit 2019-07-05 08:54:47

Geçmiş olsun Faruk bey. Çomak soktuğunuz konularda canı yananlar sizi korkutmaya çalışmışlar galiba ama siz buna kanmazsınız.

Avatar
Cemal 2019-07-05 00:47:06

Geçmiş olsun. Öncelikke adalete gidip şikayetçi olarak en doğrusunu yapmışsın. Zaten 8 kişi 1 kişiye saldırıyorsa , saldıranlar ve saldırtanlar aşağılık, korkak, basit , adi , ucuz, karektersiz insanlardır. Asıl mert olan sensin . Hak , hukuk, adalete güvendiğin için tebrik ederim.

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482