banner830
08 Aralık 2018 Cumartesi 20:43
3 günde 3'üncü kez intihar girişimi!
banner728

Kocaeli’de 3 günde 3 kez trafik yön tabelalarına çıkan Hasan İ., yine intihar girişiminde bulundu. Başiskele'de yol üzerindeki yön tabelasına çıkan Hasan İ., ikna edilerek aşağı indirildi.

Olay, öğleden sonra Başiskele ilçesinde Yeniköy mevkiinde meydana geldi. Perşembe ve Cuma günü yön tabelalarına çıkarak intihar girişiminde bulunan Hasan İ., bugün de Yeniköy'de bulunan yol üzerindeki yön tabelasına çıktı. İhbar üzerine olay yerine gelen ekipler, Perşembe gününden bu yana yön tabelalarına çıkan Hasan İ.'yi görünce, yine ikna çabasına girdi. Yol ulaşıma kapatılırken, itfaiye ekipleri atlama ihtimaline karşı aşağıda önlem aldı. İtfaiye merdiveni ile Hasan İ.'nin yanına yaklaşılarak ikna çabasına girildi. İkna edilerek aşağı indirilen Hasan İ., gözaltına alınarak polis merkezine götürüldü.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
anatolia cast ajans hasan inan ta kendisi 2019-01-29 23:22:21

hey kocaeli dostlarım ik defa kendimi barış gazetesine gördüğüm için çok mutlu oldum ardında deniz çakır hakımda yorum attı 2 hafta önce ünlü oyuncu deniz çakır boluya gitmişti boluda büyük otele gitimişti eğer inanmıyorsanız bolu oteli arayaın deniz çakır buraya geldim mi sorunuz hayranı olanlara müjdemi burda vermek isterim umarım bu sene kocaeli taraftarlar şampiyon yüzü görür bu sene şampiyon kim kocaelispor demi haydi atağa kalkın alkış yok mu ses yok alkış göreyim beyler hepinizi çok özledim can arkadaşlar...

Avatar
ünlü dizi oyuncu deniz çakır 2019-01-29 22:51:53

hey kocaeliler ben eşikiya dünyaya hükümdar olmazda mafya karekteri oynadım
bir sürü dizi oynadım fotoğrafımı vermek istemedim takipçim çoğalır hasan kocaelide tabelaya hakkımda tehdit ve hakaret ifadesi gerçektir hasana sesleniyorum gel şikayetinde vazgeç 6 kişi başörtlüler 11 ocakta 2019 ayında çağlayan adliyesinde basın açıklama yaptım hakıımda karar verildi takipsizlik verildi hala soruşturma sürüryor hasanın davası sürüyor burda kocaeli barış gazetesine ekibine slm yoluyorum?

Avatar
anatolia cast ajans hasan inan 2019-01-29 22:44:17

0536 257 41 72 hey kocaeli dostlarım ünlü oyuncu deniz çakır cep telefon numarası budur hayranı olanlar arasınlar size süprizim olsun burda kocaeli barış gazetesine çok slm yoluyorum kaç aydır kocaelide gazeteye çıkmadım özledim bu şehri oyuncu arkadaşlarım sizlere gurur doyuyuor haşçakalın beyler? şampiyon kim cimbom

Avatar
amatör oyuncu hasan inan 2019-01-29 22:39:24

ülkelerde türkiyeden bana gelen yorumlara baktım okudum kocaelilere bayıldım beni seveceğimi bilmiyordum beni şaşırtınız ben kendimi ilk defa barış gazetesinde görüyorum şaştım kaldım beni basına vereceğini tahmin etmiyordum bakın oyuncu ve sanatçı arkadaşlarım benim için yorum atmışlar burda barış gazetesini ekibine yürekten kutluyorum herkese istanbuldan slm yoluyorum özledim sizi hey kocaeliler şova hazırmısınız?

Avatar
isimsiz 2019-01-08 21:27:22

amatörde oyunculuk yapılan hasan i kişi bir kaç gündür istanbulda gündeminde düşmüyor adeta ünlü oyunculara taş çıkarttan adeta kafese sıkışan oyuncular nasıl açıklama yapılacağı gündeme bomba gibi düşmüş merak ediliyor ünlü oyuncular deniz çakır ünlü plates ebru şallı basın açıklamasında suçlamaları kabul edecekmi bu soruyu akıllara getirdi teşekürler?

Avatar
isimsiz 2019-01-08 21:10:55

değerli arkadaşlar hasanla ile ilgili ayrıntılar ardına kesilmiyor duyduğumuza göre hasan 1.2 gün sonra tekrar ünlü oyuncu eşkiyaya dünyayaya hükümdar olmaz tanınmış ünlü isimlere hasan tekrar çağlayan adliyesine gidip haliç köprüsünde intihara azmetirme suçunda ünlü ismler oyuncu deniz çakır ve ebru şallı çağlayan adliyesinde haklarında tehdit ve hakaret ve küfür suçlaması ile soruşturma bir yeni daha eklenecektir 2 kurşun 2 darbe yemiş olacaklar? saygılarımla?

Avatar
isimsiz 2019-01-07 12:02:55

bize gelen bilgilere doğrultusunda çağlayan adliyesi cumhuriyyet başsavcısı ömer avar hasanın ifadesi alındı hasan bugün çağlayan adliyesine gelip ifadesi alınmıştır ünlü oyuncu deniz çakır ünlü plates manken ebru şallı haklarında tehdit ve hakaret soruşturma başlatıllmıştır saygılarımla?

Avatar
dünyaca ünlü sanatçı drake 2019-01-07 03:59:26

slm hasancım beni tanıdın mı sanatçıyım senin için kısa açıklama yapıcam herkes beni iyi tanır fotoğrafımı vermediğim sende özür diliyorum eğer inanmıyorsan haberler bak ozaman inanacaksın bugün 06.01.2018 tarihinde başıma öyle birşey geldi gazetelerde manşette bomba gibi düştüm evde çıkamıyorum tedirginim bugün konserimde 17 yaşında kızla dans ederken sosyal medya hesabımda paylaştım kıza dedim ki aklı başımda aldın başım belaya girecek 17 yaşındasın hapse giremem dedim sonra olaydan sonra açıklama yapmadım daha sonra hayranlarım beni çok sert şekilde eleştiri yağmuruna tutular ne diyeceğimi bilmiyorum sadece sana paylaşmak istedim seni kocaeli barış gazetesinde sanatçı arkadaşlar bana dediler seni buldum burda oyunculuk hayatına ekip arkadaşlarına slm yoluyorum kendine iyi bak kardeşim özledim seni kendine iyi bak?

Avatar
istanbul ünlü sanatçı mustafa sandal 2019-01-07 03:22:15

slm hasan kardeşim ben türkiyeden tanınmış ve ünlü biriyim kısa açıklama yapıcam fotoğrafımı vermediğim takipçilerim çoğalmaktan endişe ediyorum eğer inanmıyorsan mustafa sandal hayatıma bakabilrsin duydum ki eşkiyaya dünyaya hükümdar olmaz ünlü isimleri deniz çakır sinem öztürk ve plates ünlü mankeni şikayet etmişsin savcılık haklarında soruşturma başlatılmıştır hani sen oyuncu arkadaşlarını seviyordun seni barış gazetesinde oyuncu arkadaşların sayesinde gördüm onlarda 2 gün önce yorum attılar sana bana söylediler yeni duydum burda sana slm yoluyorum oyuncu arkadaşlarında şikayetinde vazgeçmeyi davet ediyorum ayrıca burda barış gazetesi ekine slm yoluyorum? herkese slm diliyorum beyler sizleri konserimi olduğunda beklerim hey kocaeliler ?

Avatar
istanbul ünlü dizi oyuncu deniz çakır 2019-01-07 03:15:11

bak hasancım nasılsın oyuncu arkadaşım bende senin gibi oyuncuyum ama dizilerde oynamış tanınmış kişiyim kısa bir açıklama yapıcam dışarda yapmıyacam fotoğrafımı resmimi vermediğim binlerce özür diliyorum 3 gün önce hakkımda tehdit ve hakaret cumhuriyet savcılığa şikayet edip dilekçe yazıyorsun hani senle yemek yemiştik sinemeya gitmiştik eğer şikayetinde vazgeçmesen istanbulda manşette haberlerde çalkanıp duracaktır settte gidemiyecek duruma düşecem serap menejerim sana slm yoluyor hani o gün kocaeli halkını katilini sosyal medya hesabımda tepki vermiştim isyan etmiştim bana yapılan hakaret tehdit suçlamaları kabul etmiyorum ifademi verdikten o zman basına açıklama yapıcam burda kocali halkına slm yoluyorum barış gazetesine yürekten kutlarım başarılar dilerim?

Avatar
sivas avukat 2019-01-05 02:09:58

adam zaten batmanda diyarbakırda malatyada intihara kalkmış ordakiler gazeteye sorsanız onu bilirler ama amtör oyunculuk yaptığını bilmezler bilseydi ordakiler sana çok yorum atardı bak kocaaeliler duymuşlar demi millet?

Avatar
istanbul fenerbahçe spor kulübü 2019-01-05 00:42:22

merhabalar hasancım 6 ve 7 aralıkta kocaelide tabelada intihara kalkıştığın haberlerlere ulaştık dışarda bunun için açıklama yapmak istemedik burda oyuncular ve sanatçılar arkadaşların yorum atığını haberlere bilgisine ulaştık tabale üstünde fenerbahçe aleyhine tezahüratın ve galatasaray ve camiası adına tezahürat şampiyon bağırman şov için yapmadın kocaelide zor durumda kaldın ajansta ödemesi gerekçesiyle öyle birşey kalkıştın 34 hafta sonunda fenerbahçe olmadan böyle kocaelide açıklaman yapman haberler asılsızdır bilginize kamu ve camia adına sunarız oyunculuk hayatına başarılar dileklerimizle ?

Avatar
istanbul sanatçı serdar ortaç 2019-01-05 00:23:07

slm kardeşim kötüyüm biliyormusun geçtiğim günlerde kardeşimi yoğun bakıma aldım eşim ve ben mekandan sonra gazetecilerle karşılaştım nasıl kaçıcam delik arıyordum gazetecilere dün açıklama yaptım 2018 iyiyidi ikinci yarıda bir sürü proplemim oldu önce akrım kaza yaptı kardeşim domuz gribimiymiş bebeklerde bile oluyormuş bunun bünyesine daha ağır gelmiş tedavisi 7.8 gün sürecek açıklamamı yaptım gittim kardeşim için dua et seni barış gazetesinde gördüm çok hoşuma gitti ne zaman projede oynamayı düşünüyormsun bekliyorum ? fotoğraafımı vermediğim için sende özür diliyorum kardeşim ? slm yoluyorum sana

Avatar
istanbul dizi oyuncusu şeyma şubaşı 2019-01-04 23:42:50

nasılsın bak kısa açıklama yapmadan çıldıracam yeminle acun ılıcalı diyor sana boşandık herşey bitti diyorsa ozaman dün kim sosyal medya hesabında acun bey video paylaştı küpra altın eniştesi hakımda yorum atmış diyor haberlerde çıkan haberler tamamen asılsızdır sen ona destek veriyorsun bana mı veriyorsun deliye dönecem haberlerde manşette dışarıya çıkamıyorum dünden beri sette gidemiyorum ajansta amatörde çalışmana gurur duyar umarım projede oynarsın kendine iyi bak barış gazetesinde seni gördüm yorum atım sana?

Avatar
istanbul tv 8yayınlayan survıvor acun ılıcalı 2019-01-04 23:35:17

slm bak ne diyecem kısa açıklama yapıcam senin için yoksa hayatımda burda yorum atmadım dün şeyma şubaşı yeğeni sosyal medya hesabında hakımda yorum atmış gördünmü yetenek sizdeki son görevimdi benim için çok güzel benim için çok güzel sezondu 2011senesi notu fotoğrafıyla şeyma şubasıyla fotoğraf paylaşmışlar dünden bugün hakımda haberler çalkalanıyor biz ayrıldık herşey bitti ben seni kocaeli haberlerde gördüm oyuncular ve sanatçılar bana söylediler bende seni gördüğüme inanmadım şoktayım burda kocaeli halkına ve oyuncu arkadaşlarına slm yoluyorum Alllaha emant ol kardeşim yolun açık olsun ?

Avatar
istanbul hanife gürdal izdivaç gelin adayı 2019-01-04 22:51:03

nasılsın kısa açıklama yapıcam benim için bugün haberlerde poşet beleşe gelir diye gördüm bende bunun için isyan ettim tepki verdim izmirde torbacıda benzin istasyonunda orda çalışıyorum ben daha önce istanbulda yaklaşık bir yıl fazla esra erol ve zuhal topal evlillik programına katıldım beni türkiye herkes tanır bugün deniz çakır kocaeli de yaşanan ceren damar öldüren zanlı için sosyal hesabında isyan etti gördün mü twitterde bakabilrsin fotoğrafımı buraya yüklemem hayran kitlesi olacak kusura bakma seni kocaeli barış gazetesinde gördüm bu haberi çok memnun oldum beğendim beşiktaşta ajansta çalışmana ekiplere herkese izmirde burda slm yoluyorum barış gazetesinin ekiplerini yürekten kutlarım kendine iyi bak?

Avatar
istanbul dizi oyuncusu deniz çakır 2019-01-04 21:54:36

ah bee kuzum sen misin dünde oyuncu sanatçı arkadaşlarımız sana yorum atttılar kısa ve açıklama yapıcam senin için yapıcam fotoğrafımı yapıştırmam kocaeli halkı beni rahat bırakmazlar beni görmek istersen twitterim herkese açıktır seni kcoaelide tabelada ilk defa görüyorum onca önce haliç köprüsünde gördüm biliyormusun ben bir çok dizi dizide oynadığımı biliyorsun eşkiya dünya hükümdarda rol olarak mafya karekteri yapıyorum bugün kocaeli ile ilgili twitter hesabımı açıklama yaptım gördün mü cani katil zanlısı yakalaması tüm oyuncu arkadaşlarımız sana sanatçılar huzur ve mutlu olduğunu analatamam oyunculuk hayatına başarılar dilerim barış gazetesine ekibine başarıalr dilekleirmle?

Avatar
istanbul dizi oyuncusu murat yıldırım 2019-01-04 21:46:07

20 haziranda 2008 yılında fırtına dizisinde tanıştığım burcin terzioğlu ile dünya evine girdim ancak evlilik uzun sürmedi sadece 4 yıl sürdü ayrıldık sonra 13 kasım 2016 yılında londrada orda tanışıtğım sette faslı oyuncu imane elbani yine törenle dünya evine girdim ölümsüz aşklar fırtına dizisinde bir kaç dizide oynadım şimdiide kim milyoner olmak ister yönetmen tarafında yönetiyoruz seni kocaeli barış gazetesinde gördüm şaşırdım seni kim milyoner olmak istere davet ediyorum tüm oyuncu ve sanatçı arkadaşlarım sana slm yoluyorlar kendine iyi bak?

Avatar
sokak yaşayan adam 2019-01-04 01:18:29

ben istanbulda dışarda kalıyorum ekmek zor buluyorum yatacak yerim olamıyor keşke hasanı görseydim sanatçı ve dizi oyuncu arkadaşlarına tanıştırsaydı konaklama yer verseydi iş bana bulup yardım etseydi kaymakamlık valliiik yardım ediyorlar geçinemiyorum

Avatar
necdet 2019-01-04 01:15:38

hasan oyuncu arkadaşalrına sanatçı arkadaşlarına slm yoluyorum yolun açık olsun

Avatar
istanbul sanatçı ibraihm tatlıses 2019-01-03 23:35:02

ah kardeşim yaşlandım 5.6 sene önce silahla beynime silah vurulup yere düşüp almanyada tedavi görmüştüm artık eskisi gibi şarkı söylemekten zorluk çekiyorum bana duacı ol kardeşim seni barış gazeteci gördüm bu haberi ilk defa okuyorum oyuncular ve sanatçı arkadaşlarım sana yorum atııılar inanmıyorsan oku ne olurda projede oyna dizide bergüzar korel halit bey oynayın seni çok seviyorlar resmimi koymadığım için huzurunda özür dilerim ama beni tanısalar rahat bırakmazlar twitterde bana yorum atığını baktım ama seni kocaaelide gördüğüme tabelada şaştım kaldım oyunculuk hayatına ve kocaeli halkına burda slm yoluyorum konserimi olursa seni beklerim aleyna tilkide kocaellide tilki orda konseri muhteşemdi kim milyoner olmak isterde katıl seni göreyim oyuncu ve sanatçı arkadaşlarım hepsi seninledir yolun açık olsun kardeşim

Avatar
istanbul dizi oyuncusu halit ergeç 2019-01-03 23:26:13

hasan bey oyuncu arkadaşım seni barış gazetesinde gördüğüme inanamadım ekip arkadaşlarına hepsini burda yürekten kutluyorum benim eşim bergüzar korel senin için yorum attı aleyna tilki aslı enfer murat boz sana barış gazetesine yorum atttılar istanbulda eşimin kafesini biliyorsun orda gelde artık ne zaman projede teklif gelipte dizide oynayacan tüm oyuncu arkadaşlarımız meraktan çıldırmaktadırlar bu sene kim milyoner olmak isterde başvurunu yap ki katılda aslı enfer aleyna tilki murat boz seni çok seviyorlar eşim seni gördüğünde yorum attıyorlar fotoğrafımı görmek istersen twitterde beni bul yada cihangirde kafeye gel beni sor orda beni arasın gelip beraber yemek yiyelim takılaım dikkat et ki gazeteciler bizi görmesin yoksa manşette beraber girecez tmmmıı bekliyorum

Avatar
istanbul dizi oyuncusu bergüzar korel 2019-01-03 23:17:55

ah hasancım seni barış gazetesine vermişler yıkıldım adeta kendimden seni kocaeli tabelada görmek içim yandı haliç köprsünde yine aynı yaptın ben dizi oyuncuyum istanbulda cihangirde bulunan not just caffe orda kafe açmışım biliyorsun istanbulda neden kafeye uğramıyorsun gelde sana kek çay asmalyayım eşim halit sana slm yoluyorlar bilyiormusun aleyna tilki aslı enfer murat boz barış gazetesine sana yorum atmışlar yorumları oku oyunculuk hayatına projede oynamayı çok istiyorum beraber dizide oynamak için gün sayıyorum öptüm seni hasancım kafeme cihangirde bekllerim kocaelilere burda slm yoluyorum?

Avatar
istanbul sanatçı aleyna tilki 2019-01-03 23:02:03

hasan biliyormusun bugün barış gazetesinde aslı enfer ve murat boz sana yorum attılar onlar barışmışlar murat boz istanbulda o ses türkiyede jüride orda çalışıyor neden sen o ses türkiyeye katılmadın bak kocaelide 7 temmuz 2018 tarihinde kocaelide konser verdim ama bi görseydin izdiham oldu ben resmimi versem kocaeli halkı beni twitterde eklemek için sıraya girer fotoğrafınımı vermedim ben senin için yorum attım seni oyuncu arkadaş ve sanatçı olarak özledik seni seni konserlerime bekliyorum burda barış gazetesi ekibine teşekür edip hey kocaeli başka sefere kocaelide konserim olursa yine gelicem oyunculuk hayatına başarılar? artık projede oyna tmm mı canım....

Avatar
istanbul sanatçı murat boz 2019-01-03 22:30:12

slm hasancım ah kardeşim seni barış gazetesinde gördüğüme inanmaktan zorluk çektim bak aslı enferle barıştık dün gazetede haberlerde görmedin mi kaç ay aradan sonra bir araya geldik ben o ses türkiye yarışmasında ordayım ben sanatçıyım aslı enfer sana sana burda barış gazetesine oyunculuk hayatına başarılar diledi aslı enferle tatile çıkmayı gitmeyi düşünüyorum sende istersen gel istersen gel türkiyede murat boz dersen herkese beni tanır hani senle 10 gün önce istanbulda sana yemek asmarladım aracımla seni çarşıya bıraktım ta kendisiyim seni projede artık oyuncu arkadaşlarım görmek istiyorlar yine kafede bekerim seni?

Avatar
istanbul dizi oyuncusu aslı enfer 2019-01-03 22:19:15

oyuncu arkadaşım hasancım 31 yerel seçimlerde kocaelide gölcükte ak part belediye meclis adayını biliyorsun kim deniz alan inanç ortaya çıktı dizilerde sinema oynayan kavak yelleri beden 7 güzel adam dizilerde oynamış arkadaşımı barış gazetesinde gördüm ben de onun gibi dizilerde rol aldım sana süprizim var murat boz barıştım haberlerde barış pozu verdim seni barış gazetesinde gördüm inanamamadım artık sende projede oyna dizide teklif al beraber dizide oynayalım ?oyunculuk ve projede seni görmek isterim oyunculuk hayatına başarılar diliyorum?

Avatar
milli tekvandocu dünya şampiyonu küpra dağlı 2019-01-03 05:14:35

slm genç sporcularda bireysel poomsae 18. 30 yaş yüksek kırış kategorisinde 29 nisan 2018 yılında dünya şampiyon oldum yunanistanda düzenleyen rodos adasında şampiyon olmuştum 2 altın ve 1 bronz altın kazandım üçü birde birden kazandım genç sporcuyum türkiye beni tanır serbest stil poomsaede bir madalaya kazandım seni barış gazetesinde gördüm slm yoluyorum sana ?

Avatar
türkiye büyük meclisi başkanı binali yıldırım 2019-01-02 03:19:48

slm hasan bey nasılsınız seni istanbulda tanırım kaç kez gelip çayımı içtin hoş karşıladım gördüm kü kocaelide barış gazetesinde gördüm biliyormusun 15 temmuz köprüsünde biri intihara kalkışacaktı onu ben indirdim ben şimdi istanbul büyükşehir belediye başkan adayım ben bu haberi çok keyf aldım izledim ben türkiye millet meclsi başkanı ayrıca bakanlık yaptım oyunculuk hayatına başarılar dileklerimle saygılraımla ALLAH emanet olunuz? istanbulda beklerim seni

Avatar
agit gs 2018-12-29 03:16:33

adam kocaelide 3 gün içinde 3 gün tabelaya çıkmış şov mu değil mi maddi sıkntımı polisler daha iyiy biliyorlar polisler karakolda ifadesi almışlar. hasan locaeli halkına güzel şov yaşatttı biz onun parası için yorum atmıyoruz sevdiğimiz içindir

Avatar
azize öğretmen 2018-12-28 13:37:28

arkadaşlar siz hasanın anatolia cast ajansta çalıiştığını araştırdığını basına vermesinin istediniz neden ozaman hasanı bakırköy tedavi görsün dil döküyorsun eğer deli olsaydı zaten istanbulda haliç köprsünde yatıracaktı bunu düşündünü mü ben onun hayranıyım

Avatar
murat 2018-12-25 22:31:05

kocaeliler hasanın istanbulda anatolia cast ajansta oyunculuk kaydını siteye gazeteye versin haberini istiyoruz basına verin

Avatar
mertcan 2018-12-25 22:28:21

haydi barış gazetesi hasan intiharkolik hasanın anatolia cast ajansta sitesinde onun fotoğraflarına bakın göz atın manşettte verin de kocaeli halkı kim olduğunu görsün. haydi barış gazetesi

Avatar
zeynep 2018-12-25 22:25:40

hey barış gazetesi çalışanlara soruyorum hasan kocaelide tabelalara çıkan kişiyi anatolia cast ajans siteye bakın araştırın basına verin de kocaeli halkı istiyor.

Avatar
Gölcüklü 2018-12-09 09:19:35

Geber şerefsiz

Avatar
Ersoy Kandemir @Cemal 2018-12-09 03:27:15

Bu ildeki yetkililer sizler de be vicdan ne görev bilinci kalmamış,şahıs düşüp ölse sorumluluğunuz vardır,ilkinde belki sıyırırsınız şu anda NAH yırtarsanız,adama İVEDİ DESTEK OLUNUZ,sağlık Müdürü sen nasıl iş yapıyorsun,il valisi ve yardımcılarına birkez daha yuhaladığımı bildiririm!

Avatar
Cemal 2018-12-08 21:14:48

Maddi ve manevi sıkıntılardan dolayı maalesef psikolojisi iyi değil. Acilen Bakırköy ruh ve sinir hastalıkları hastanesinde tedavi edilmeli. Yoksa kendine gerçekten bir zarar verecek bu üçüncüymüş

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2018-12-09 03:27:15 @Cemal

Bu ildeki yetkililer sizler de be vicdan ne görev bilinci kalmamış,şahıs düşüp ölse sorumluluğunuz vardır,ilkinde belki sıyırırsınız şu anda NAH yırtarsanız,adama İVEDİ DESTEK OLUNUZ,sağlık Müdürü sen nasıl iş yapıyorsun,il valisi ve yardımcılarına birkez daha yuhaladığımı bildiririm!

Beğenmedim! (0)

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328