banner887
banner896
banner898

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin yeni başkanı Doç.Dr. Tahir Büyükakın tebrik ziyaretlerini kabul ediyor şu günlerde.

Bir hayli yoğun.

Gece gündüz, gelen giden eksik olmuyor makamından.

Sosyal medya hesabı üzerinden ziyaretlerle ilgili fotoğraflar yayınlanıyor.

Tek tek takip ediyorum.

Önceki günkü ziyaretçileri dikkatimi çekti.

“Huzurlu Gönüller Eğitim Vakfı yöneticileri” diye not düşülmüş.

2 tane sarıklı şalvarlı ve bir tane gömlekli traşlı kimse Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın’ın karşısında oturuyor.

Sarıklı şalvarlı olanlar Büyükakın’ın paylaşımında ifade ettiği vakfın yöneticileri.

Diğer kişiyi bilmiyorum.

Yönetici de olabilir, belediye yetkilisi de…

Fotoğrafa uzun uzun baktım.

Benim hayat görüşüm, benim din bilgim, benim anlayışım bu sarıklı şalvarlı kimseleri bir türlü içine sindiremiyor, bir kez daha anladım.

Tahir Büyükakın geçtiğimiz günlerde Semerkandçı başkan danışmanı Abdullah Erol’un gidişine ‘dur’ dememiş ve takdir toplamıştı.

Ancak bu fotoğraf dikkat çekiciydi.

Elbette herkes Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı’nı ziyaret edebilir.

Elbette Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı herkesi kabul edebilir.

Elbette herkes dilediği gibi giyinebilir.

Ancak…

İşin ‘incelik’ isteyen çok ayrı bir yanı var.

Söz konusu bu Huzurlu Gönüller Eğitim Vakfı, İsmailağa Cemaati’nin bir uzantısı.

Vakfın internet sitesinde cemaatin lideri Mahmut Ustaosmanoğlu’nun fotoğrafları yer alıyor.

İsmailağa Cemaati’nin FETÖ sonrasında devlet içerisinde yapılaşmak istediğini artık bilmeyen yok.

Peki ama bu cemaatin Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve Tahir Büyükakın ile ne işi olur?

*

Yine vakfın sitesinden öğrendiğimize göre;

-Darıca’da Arapça kursu var.

Kursun tanıtım fotoğraflarını gördüğünüzde korkuyorsunuz.

Kuran kursu dediysem yanlış anlamayın.

Öyle 2 oda bir salondan bahsetmiyorum.

4-5 katlı, yanında özel camisi bulunan lüks bir dergah binası burası…

-Gebze’de Beylikbağı Kız Kuran Kursu var.

7-8 katlı devasa bir binada bulunuyor.

Gebze ve Büyükşehir Belediyesi kat artışına ‘dur’ dememiş.

Ne istedilerse vermiş maşallah.

Bu binanın içini bilemiyoruz.

Malum ‘Kız Kuran Kursu’ dedikleri için namahrem, fotoğraf yok.

Ama dışarıda kale kapısı gibi bir kapısı mevcut.

Dışarıdan kısa bir bakış bile yetiyor ne ile karşı karşıya olduğunuzu anlamaya.

-Gebze’de bir binaları daha mevcut.

3.5 katlı, Arapça kursu.

Diğer kurslarla benzer özellikleri taşıyor.

-Çayırova’da bir medrese inşa ettikleri bilgisi de yine vakfın sitesinde yer alıyor.

İnşaat firmaları son yıllarda peşi sıra batarken, İsmailağa Cemaati’nin inşaatı bütün hızıyla büyüyor.

*

Siteden edindiğim son bilgi ise epey vahim.

İnternette dolaşan bir video vardı.

Pek sık denk gelirdim.

Lüks bir cipin içinde İsmailağa Cemaati lideri seyahat ediyor.

Binlerce insan adeta izdihama sebep oluyor.

“Sultanımız geliyor. Sükunet üzere” diye bağıran bir mikrofoncu mevcut videoda.

Vakfın sitesini incelerken gördüm ki o skandal görüntüler Kocaeli’nin Darıca ilçesinde “Ak Villalar” da kaydedilmiş.

“Mahmut Hocaefendi” dedikleri Ustaosmanoğlu’nun, sözde icazet töreni ziyaretinde.

Görüntüleri kısaca hatırlayalım;

*

Şimdi dönelim yazının başına.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin taze başkanı Tahir Büyükakın, işte bu vakfın yöneticilerini makamında ağırladı.

Ağırlayabilir.

Ancak bu ziyaretin görüntülerini sosyal medyadan yayınlamak doğru değil.

Tahir Büyükakın’ın bu konuda bilgisi var mı emin değilim.

Ancak yapılan hareket büyük bir yanlış ve benim gibi pek çok Kocaeliliyi de rahatsız etmiştir.

Bizler, bundan yaklaşık yüzyıl önce “Birtakım şeyhlerin, dedelerin, seyitlerin, çelebilerin, babaların, emirlerin arkasından sürüklenen ve alınyazılarını ve canlarını, falcıların, büyücülerin, üfürükçülerin, muskacıların ellerine bırakan insanlardan oluşmuş bir topluluğa, uygar bir ulus gözüyle bakılabilir mi?” diyen Mustafa Kemal Atatürk’ün görüşlerini benimsemiş bireyler olarak nerede bir sarıklı görsek, nereden bir cemaat duysak ürpeririz.

FETÖ ile kandırıldığını iddia eden siyasi partilerin temsilcilerinin halen daha cemaatlerden ürkmemesini anlamak ise mümkün değil.

*

Umarım yukarıda görmüş olduğunuz fotoğraf sadece bir “tebrik ziyareti anısı” olarak kalır.

Umarım İsmailağa cemaatine ve bu cemaatin uzantılarına Kocaeli’de yeni faaliyet alanları yaratılmaz.

Cemaatlerin sözde kurslarına, sözde medreselerine gençlerimizi mecbur bırakmak, gençlerimizi oralarda kör etmektense çağdaş ve bilimsel eğitimin yayılması için çabalamalı, bu yönde hizmet veren, laik Türkiye Cumhuriyeti’nden rahatsızlık duymayan TEV gibi, ÇYDD gibi, TEGV gibi, ÇEV ve daha ismini sayamadığım yüzlerce dernek gibi ülkeyi geleceğe taşıyacak gençlerin yetişmesi için mücadele eden derneklere destek vermeliyiz.

Türkiye’nin yegane kurtuluşu, eğitimli gençlerin ellerinden olacaktır.

İsmailağa cemaati ve benzeri cemaatlerle o cemaatlere hizmet eden vakıf ve dernekler, çağdaş Türkiye yolunda bizlere köstek olmaktan başka bir işe yaramazlar.

Benden söylemesi…

NOT: Yazının içerisinde yer alan "Sarıklı şalvarlı tipler" ifadesi bana yakışır bir ifade olmadığı için, insanlar arasında ayrım yapıyor izlenimi yarattığı için kaldırdım.
Elinizde kalem tutmanız size herhangi bir kimesyi 'tip' olarak betimle gücü vermez, vermemeli.
İncittiğim kimseler olduysa, özür dilerim. 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İdealist 2019-04-21 09:19:18

Tayipizm ve Kemalizme muhalifim bununla beraber rte ve Atatürk e saygı duymasınıda bilirim. Fakat şu hakikat ki bu yazar gibi üç noktalar yüzünden bu gün ülkemiz takiyecilerin elinde kalmıştır. Bu yazar gibiler insanları dış görünüşü ile yıllarca aşşağılayıp hakir görmüştür. Eyy yazar bu memleketin asıl düşmanı senin beynin !

Avatar
NEZİROĞLU @7 2019-04-21 00:06:27

Ellerine sağlık.Ülkenin bu durumunu bu görsel başlığa yıkanlar geçmişi unutmuşlar.Allah dostları olmasaydı halimiz nasıl olurdu?Kılığa bakıpta Müslümanlığa,Türklüğe yakışmayan cümleleri seçmeyin diğer yorum yazanlar haberi yapan kişiler size diyorum.

Avatar
Memoli 2019-04-20 10:43:55

Sizin cumhuriyete bağlı dernekler dediginiz kurumlarda bence savcı sabri kiraz in katillerinin yetişmesini burs imkanı sağlıyor benim çocuğuma burs vermiyor herhalde yani o taraf bu taraf ortada kaldık

Avatar
İbo 2019-04-19 20:31:34

İçime sindiremiyorum ne demek yaa. Bu ülkeyi bu insanlar kurdu. Onlar savaştı çanakkalede. Sarıklısida vardı cübbeliside.

Avatar
İzmitli 41 2019-04-19 18:49:43

Bu yazının kamera şakası olduğunu söyleyin lütfen. Bu yazıyı Allah ömür verir de 20 yıl sonra okursanız siz de çok gülersiniz

Avatar
Tufan 2019-04-19 17:04:38

yav akpliler kocaeli b.şehirin 6 milyar borcu var. ne oldu bu paralar kim yedi bi anlatın. bırakın Milletin inancını sömürmeyi bu ülkede herkes müslüman.müslümanlık kimsenin tekelinde hele siz akplilerin, sözde tarikatların tekelinde hiç değil. Bu millet elhamdülillah müslümandır kimsede milletin imanını sorgulayamaz ölçemez

Avatar
Çoşkun @İzmit 41 2019-04-19 16:53:50

17 senedir kutuplaştırma,bölme, fitne-fesat çıkarmak sizin işiniz akp trolleri,kapişşş

Avatar
hüseyin balkaya 2019-04-19 16:30:51

uğur bey bu cemaati siyasette veya herhangi bir ticaret işinde gördünüzmü bazı cemaatlerle karıştırmayın giyim kuşamları herkesin kendini ilgilendirir onlarda T,C vatandaşı yaptıkları binalara gelince emin olunuzki vatandaşların verdikleriyle geçende ben ismail ağada denk geldim yeni büyük bir külliye yapıyorlar 5000 tl verdim

Avatar
Çoşkun @ayhan 2019-04-19 16:23:58

istikrar dediniz sonra beka dediniz, Millet yutmadı. Şimdi de herzamanki gibi siz akp provakatörleri başladınız yine insanları Alah'la dinle kandırmaya çalışıyonuz. Millet "Allah" deyip insanları kandırıp soyan sizleri çok iyi tanıyor. hortumunuz kesildi mamanız kesildi çıkarınız gitti yine başladınız Allah'ı peygamberi İslamı kullanmaya. Türkiyenin yüzde 99 u müslümandır aktroller Milleti kandıramıyorsunuz Millet sizin çıkarınız içinb Allah kitap peygamber dediğinizi çoook iyi biliyor

Avatar
ayhan 2019-04-19 16:02:42

senin başına bu sarıklılardan bir sıkıntı mı geldi küçüklüğünde vs.. ne bu hazımsızlık yavrum..?aydınım diye geçinirsiniz, tahammülünüz olsun insan olun..

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-04-19 16:23:58 @ayhan

istikrar dediniz sonra beka dediniz, Millet yutmadı. Şimdi de herzamanki gibi siz akp provakatörleri başladınız yine insanları Alah'la dinle kandırmaya çalışıyonuz. Millet "Allah" deyip insanları kandırıp soyan sizleri çok iyi tanıyor. hortumunuz kesildi mamanız kesildi çıkarınız gitti yine başladınız Allah'ı peygamberi İslamı kullanmaya. Türkiyenin yüzde 99 u müslümandır aktroller Milleti kandıramıyorsunuz Millet sizin çıkarınız içinb Allah kitap peygamber dediğinizi çoook iyi biliyor

Beğenmedim! (2)
Avatar
erhan 2019-04-19 15:54:43

Siz Hangi Dine mensupsunuz...
Bizim Dinimiz İslam kitabımız Kuran Peygamberimiz Hz Muhammed mustafa(s.a.v) ve Allah rasulü Cübbe giyer Sarık sarar idi... Seven sevdiğine Benzer...
Sen Fazla şey etme öyle yavaş yavaş sindireceksiniz...

Avatar
İzmit 41 2019-04-19 15:45:35

Ön yargı dogru bisey degil admin. Kendi düşüncendeki STK lari överken digerine korku, ürperti ve tiksinti gibi yaftalama da bulunursan birilerinin yaptığı gibi sende ayrıştırma ve kutuplasmaya sebebiyet vermiş olursun. Tıpkı yazinizda yazdigini gibi..

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-04-19 16:53:50 @İzmit 41

17 senedir kutuplaştırma,bölme, fitne-fesat çıkarmak sizin işiniz akp trolleri,kapişşş

Beğenmedim! (2)
Avatar
enes 2019-04-19 14:59:57

ne yanı ıstemedıgın sevmedıgın tarzda gıyınene tıp ama kendı tarzına bırey
sayın ugur sana bu yazıyı yakıstıramadım
her tarza saygın olsun bu nassıl bı egoıstlık

Avatar
Çoşkun @Turan Kara 2019-04-19 14:24:15

İslam düşmanı, zinayı yasak eden ayeti kaldırandır. aynaya bak kendinizi göreceksiniz

Avatar
Turan Kara 2019-04-19 13:10:10

Tahır baskanı rahibe veya papaz ziyarete gitse oooo hemen gurur duyarsınız zihinniyetiniz islam düşmanlığı avrupa özentiliği..

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-04-19 14:24:15 @Turan Kara

İslam düşmanı, zinayı yasak eden ayeti kaldırandır. aynaya bak kendinizi göreceksiniz

Beğenmedim! (1)
Avatar
7 2019-04-19 12:22:26

Ismi Barış olan ama �slam'a ve İslami değerlere Savaş açmış olan gazete neyin peşindesin Ne yapmaya çalışıyorsun bu insanlar hiçbir dünyalık menfaat gözetmeden Allah için Kur'an için çalışan insanlar ama siz önyargılarınızdan kurtulup sadece dışarıdan görmekle yorum yapan insanlarsınız Sizi Allah'a havale ediyorum

Misafir Avatar
NEZİROĞLU 2019-04-21 00:06:27 @7

Ellerine sağlık.Ülkenin bu durumunu bu görsel başlığa yıkanlar geçmişi unutmuşlar.Allah dostları olmasaydı halimiz nasıl olurdu?Kılığa bakıpta Müslümanlığa,Türklüğe yakışmayan cümleleri seçmeyin diğer yorum yazanlar haberi yapan kişiler size diyorum.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Yasar 2019-04-19 12:08:12

FETO mensupları içinde Allah dostu bunlar diyorlardı, neyin dostu olduklarını gördük. Başarsalardı demokrasi son bulur " şeriat " getirirlerdi. Şu gördüklerimizin de amacı aynı degil mi? Yiyorsunuz devletin paralarını, o binaları kim yapıyor? O lux nasıl oluyor?

Avatar
Abdulsamed 2019-04-19 11:51:17

akpliler bugün Cuma üstelik Berat Kandili. Gidin bi abdest alın tövbe istiğfar edin. "Allah'ım Müslüman Milletin parasını yedim, çaldım, hortumladım, karıma çoluk-çocuğuma da yedirdim. Allah'ım sana karşı günah işleme hakkımı kullandım zinanın fuhuşun alasını yaptım. İnsanlığın yaradılışına aykırı olan erkek çocuklarının ırzına geçilmesine sessiz kaldım çıkarım için. Irak'ta, Suriye'de, Mısır'da, Tunus'ta, Mısır'da, Libya'da, Cezayirde Müslümanların katledilmesine yardım ettim çıkarım için. Çocuklarımınızın geleceği fabrikaları kapattırdım satırdım. Çiftçiyi,esnafı öldürdüm. Ben bu Millete "TERÖRİST" dedim. Allah'ım beni affet" diye dua edin

Avatar
izmitli 2019-04-19 11:43:00

BİR GAZETECİ OLARAK ÖZGÜRLÜĞE KATLANAMIYORSUNUZ..SEN KÜPE TAKIP MİNİ ETEKLE GEZDİĞİNDE BUNLAR SANA SAYGI GÖSTERİYOR İSE EEE NEDEN HAZMEDEMİYORSUN..SENİN BUNLARI ANLAMA ŞANSIN YOK

Avatar
Arzu 2019-04-19 11:10:54

Güzel bir gazetecilik örneği sergiliyorsunuz, sizi tebrik ediyorum...

Avatar
Fedai 2019-04-19 10:23:11

Bu sarıklılar geçimini nereden sağlarlar. Çünkü bu sakal ve cübbeleriyle çalışmazlar altlarında jeep le gezerler. Allah için söyleyin bunlar insanlık için ne üretirler hiçbirşey sadece din satar krallar gibi yaşarlar. Elhmdülillah müslümanım. Fakat bunların yaptığı müslümanĺık ise ben müslüman değilim çünkü ben bunlardan değilim.

Avatar
ersin 2019-04-19 10:04:41

şimdi bu adamın yazdıklarından bunu mu anladınız ?Çok muhterem din tekelcileri,adam diyor ki;ikinci fetö olmasın.Bunu bile anlayamayacak kadar kör at gözlüklüsünüz,hemen feryat figan;din elden gidiyor din düşmanı vs.
Boşverin aynen devam edin sonra bağırıp durun fetö de olduğu gibi.

Avatar
Zuhal 2019-04-19 09:54:57

kuran birleşin derken yüzlerce tarikata hatta kendi içlerindede 100 lerce kola ayrılmış olan mı din o cemaat ona sövüyor diğeri ötekine içlerine baktığında ise ego haset fesat birbirleri için onun imamının arkasında ben namaz kılmam ötekininkinde ben kılmam neyi paylaşamadığınız kaç tane doğruda mutabık kalamadınız da bölündünüz içlerine baktığındada şatafat ihale para lüks sizin işiniz başka sonrada din demeyin adına ...

Avatar
Ehli Sünnet Vel Cemaat 2019-04-19 09:38:33

İslam dinini LADİNİ bir şahıstan dinlemiş olmalısın herhalde o yüzden Hakiki İslama düşmansın! Sarık Sakal Cübbe Şalvar İslamın şiarıdır neden rahatsız oluyorsun ? Papaz gelseydi rahatsız olmazdın ama!

Avatar
Cem 2019-04-19 09:27:17

Ha şöyle,,,din düşmanlığınızı öne çıkarında,temiz, dini duygularıñı kullanarak oylarını aldığınız insanlar görsün gerçek yüzünüzü,,haber yapsana Sn.Cumhurbaşkanimızı kovma ayini yapan zangoçları yazsana,hem neyin doğru

Avatar
cemist 2019-04-19 09:08:39

SENİN DİNİ ANLAYIŞINA UYMUYO PEKI ,DIN HAKKINDA ARASTIRMA YAPTINMI,3 5 KISIDEN ALKIS ALMAK ICIN ,KOSEM DOLU GORUNMESI ICIN YAZILMIŞ BIR YAZI

Avatar
samet 2019-04-19 01:46:36

hah şöyle olun.Din düşmanı olduğunuzu gizlemeyin.açık olun.sahte demokratlar

Avatar
Gönül 2019-04-19 00:08:34

Yazının en başındaki TİP kendini köşe yazarı sanman da inan bizim içimize sinmedi..Allah sizin gibi cahillerin eline düşürmesin kimseyi.sizin lugatınızda dinin hangi kısmı var ki bu içine sinmedi?!

Avatar
Adsiz 2019-04-18 23:30:39

Bu haberi gazetecilik mi olarak goruyorsun sen Ben ce yanlis meslek secmissin veya sana gazeteci diye buralarda imkan sunanlar seni iyi okuyamamislar

Avatar
Çoşkun @Masum 2019-04-18 22:53:48

insanları artık dinle kandıramıyorsunuz. millet işsiz aç bunları kanuşmazsınız çünkü insanları Allah deyip kandıurdınız Milletin paeasın ı çaldınız gırtlağınıza kadar haram yediniz ama artık mama yok bağırın kudurun

Avatar
Çoşkun @Ahmet 2019-04-18 22:51:20

aktroller artık Milleti dinle aldatamayacaksınız. mama bitti hortumunuz kesildi. bağırın kudurun

Avatar
Yavuz 2019-04-18 22:49:49

İstanbulda imamoğlu hdp lilerinde başkanı olacam deyince suç değil Tahir başkanın sarıklı cübbeli hocaları kabul etmesi suç değil mi.

Avatar
Ahmet 2019-04-18 22:23:04

Benim anlamadığım ben hiç bir cemaate mensup değilim hiç bir cemaatin içinde girmedim fakat bu namaz kılan dini öğreten insanlara niçin karşı ciktiginizi anlamış değilim bu İslam dinisizin niçin sorunuza gidiyor diye sormak istiyorum o bazı kesimlere biri bir hata yaptimi hemen bütün müslümanlar şöyle bütün musluy böyle diye yakıştırmalar yanlız bir asist bir Yahudi bir hiristiyan bir hata yaptimi onu görmezden gelenleri anlamıyorum sizler neyin peşindesiniz diyesim geliyor o tiplere o tiplere diyorum çünkü başka laf bulamıyorum ben
Neden bu din düşmanlığı
Neden bu müslüman düşmanlığı

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-04-18 22:51:20 @Ahmet

aktroller artık Milleti dinle aldatamayacaksınız. mama bitti hortumunuz kesildi. bağırın kudurun

Beğenmedim! (6)
Avatar
Masum 2019-04-18 22:18:41

İşte tam bir CHP zihniyeti.Allah size fırsat vermesin

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-04-18 22:53:48 @Masum

insanları artık dinle kandıramıyorsunuz. millet işsiz aç bunları kanuşmazsınız çünkü insanları Allah deyip kandıurdınız Milletin paeasın ı çaldınız gırtlağınıza kadar haram yediniz ama artık mama yok bağırın kudurun

Beğenmedim! (6)
Avatar
Mh 2019-04-18 22:06:36

Yazık cok yazık

Avatar
Çoşkun @Süleyman bayazıt 2019-04-18 21:44:15

Allahla peygamberler insanları kandır, cehennemde yanmayan terlik sat. Sanki haşa Allah'ın ateşi yakmaktan aciz zayıf kalacak yakamayacak dolayısıyla haşa Allah'ın gücü yetmeyecekm zayıf kalacak ha. bunlardan zarar gelmez dediklerin insanlarıın inançlarını sönürüp dünya malıyla zenginleşenler, Milletin parasını yiyen haramyiyiciler, milletin parasına, halkın arazisine 17 yıldır çöreklenen mi,lletin kanmını emen din sömürücüleridir. Millet bunları ve senin gibi bunları detekleyen-savunan İslam, Millet düşmmanlarını çok iyi tanıyor. mama gitti. rant gitti, ihaleler gittti, soyamayacaksınız artık Milleti. bağırın-kudurun

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-04-18 21:14:59

Atatürk’ün kurduğu Türkiye Cumhuriyet’i DEVLETİNDE yaşadığınızı asla unutmayınız,yoksa Derinceden Bilecik’e gitmekle yollar aşınmaz,Hakkari’ye gitmekle de Kandıra’ya gitmeklede aşınmaz,dertleriniz artar Ve halkın size bakış açısı daha netlik kazanır Ve günün birinde hakettiğinizi yüzünüze ifade eden biri herkesin içinde çıkar,sarıklarınızı fazla sıkmamanız,kılık kıyafet devrimini okumanız dileğiyle!

Avatar
Zoruna gidenin 2019-04-18 21:09:44

İzmit belediyesini ziyaret edenler hiç rahatsız etmiyor. neden. Senin din bilgin . Müslümana düşman olmaktan ibaret galiba

Avatar
Süleyman bayazıt 2019-04-18 20:40:40

Korkma sakallıdan şalvarlıdan zarar gelmez bunlar fetöcü değil Allah dostu

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-04-18 21:44:15 @Süleyman bayazıt

Allahla peygamberler insanları kandır, cehennemde yanmayan terlik sat. Sanki haşa Allah'ın ateşi yakmaktan aciz zayıf kalacak yakamayacak dolayısıyla haşa Allah'ın gücü yetmeyecekm zayıf kalacak ha. bunlardan zarar gelmez dediklerin insanlarıın inançlarını sönürüp dünya malıyla zenginleşenler, Milletin parasını yiyen haramyiyiciler, milletin parasına, halkın arazisine 17 yıldır çöreklenen mi,lletin kanmını emen din sömürücüleridir. Millet bunları ve senin gibi bunları detekleyen-savunan İslam, Millet düşmmanlarını çok iyi tanıyor. mama gitti. rant gitti, ihaleler gittti, soyamayacaksınız artık Milleti. bağırın-kudurun

Beğenmedim! (6)
Avatar
İzmit'li 2019-04-18 20:33:41

Ölüm var

Avatar
Hakan 2019-04-18 19:00:12

"2 tane sarıklı şalvarlı tip ve bir tane gömlekli traşlı birey" insanı giyimine kuşamına göre tip ve birey diye ayırmak nasıl bir yaklaşımdır. Bende şimdi bu haberi yapan insancığa, şekline şemaline bakarak "saçı sakalı birbirine girmiş HANZO" desem haklı mı oluyorum.

Avatar
Ozgur 2019-04-18 18:36:11

Anlasildi.bunlarda kandiracak

Avatar
Tarık 2019-04-18 18:28:21

Pkk lıların büyükşehir belediyelerine yerleşmelerinden hiç çekinmiyorsunuz ama müslümanlığın gereği giyinmelerden rahatsız oluyorsunuz öyle mi.yazık hıristiyanlar bile müslümanlara sizlerden çok daha iyi davranıyorlar.

Avatar
Mücahit 2019-04-18 18:22:12

Niye sosyal medya da yayınlanması doğrumu diye soruyorsun , onlar bu ülkenin vatandaşları değilmi , bi transseksüel ziyaret etse fotoğraf sosyal medya da yayınlansa vay ne demokrati derseniz

Avatar