banner984
banner980
banner1003

Uzun yıllar İzmit Belediye Başkan vekili olarak görev yapan, 2014 yerel seçimlerinde ise AKP’den Kartepe Belediye Başkanı seçilen Hüseyin Üzülmez,

2019 yerel seçimlerine kadar geçen süreçte; soyadının hakkını vererek Kartepelinin haline “üzülmez” bir yönetim anlayışı benimsedi…
Doğasıyla harika bir ilçe olan Kartepe’yi turizm cennetine dönüştürmeyi başaramadı…
Halktan kopuk olan zirveyi, halkla buluşturamadı…
Kendisinden önceki başkanın başlattığı Kent Meydanı projesini tamamlayamadı…
Kartepe, hizmetsiz kaldı, yeterince yatırım alamadı, zaten kendisi de bunun farkında olduğu için yatırımlarını hep Başiskele ve İzmit’e yaptı.

Mesai saatlerinde dahi bir ayağı hep İzmit’te, daha doğrusu kafelerde oldu.



***

Ve 2019 yerel seçimlerinde tekrar aday gösterilmedi Üzülmez…

Bu kez üzülen taraf oydu. Ama gelin görün ki bu üzüntüsü de çok sürmedi, kendisine hemen bir koltuk bulundu…

Kocaelispor’a geçmişte yardımları vardı lakin Kocaelispor Başkanı olacak kadar bu takıma sıkı sıkıya bağlı olduğu pek bilinmiyordu(!)
Maddi durumu da uygun olan Üzülmez, bir şekilde Kocaelispor Başkanlığı koltuğuna getirildi.
Hem Üzülmez için de ileriye dönük sıçrama yapabileceği iyi bir duraktı Kocaelispor…

***

Peki, Üzülmez bunun aksini iddia edebilir mi?
Yani Kocaelispor Başkanlığı koltuğuna siyasi hedefleri gereği oturmadığını söyleyebilir mi?

Bu koltuğa, Kocaelispor aşkından dolayı talip olduğuna bizleri inandırabilir mi?

***

Bugüne kadar çok sorgulamadım Üzülmez’in Kocaelispor Başkanlığına neden talip olduğunu…

Çok üzerine gitmedim, kendimce şans tanıdım.

Kocaelispor’un hayrına işler yapsın, yeşil siyahlı ekibimize gönül verenleri üzmesin de;

Hedefini, amacını zamanı gelince irdelerim diye düşündüm ama yok..!
Üzülmez öyle bir şey yaptı ki,

Bunun üzerine yukarıda sıraladığım soruları sormazsam,

Üzülmez’in Kocaelispor aşkını sorgulamazsam içim içimi yerdi!
 

***

Kocaelispor, dün Ziraat Kupası eleme maçında Gölcükspor ile karşılaştı. Maç oldukça heyecanlıydı…

Kocaelispor, önce 1-0 yenik duruma düştü ancak sonrasında kendini toparlayarak Gölcükspor’u 3-1 yenmeyi başardı.

***

Kent derbisiydi, her dakikası heyecanlıydı…

Hüseyin Üzülmez de kulübün başkanı olarak böyle bir maçı kaçıramazdı tabii! Kaçırmadı da… Şeref tribününde yerini aldı…

***

Maç başlamadan heyecan başladı.  Kulüp Başkanı Üzülmez için de heyecan başladı(!)

Kendini çok fena kaptırmıştı, oyunun içine düşmüştü resmen…

Gözü hiçbir şeyi görmüyordu! Bu halinin birileri tarafından fotoğraflandığının bile farkına varmamıştı!

***

Ama işin garibi neydi biliyor musunuz?

Üzülmez’in kendini kaptırdığı oyun, Kocaelispor-Gölcükspor futbolcularının sergileyeceği oyun değildi;

Üzülmez’in kendini kaptırdığı oyun, elindeki akıllı telefondaki “Candy Crush” oyunuydu(!)
Üzülmez, maç öncesi etrafına aldırmadan elindeki akıllı telefonla balon patlatmaca oynuyordu.

***

Evet, Kocaelispor aşığı olan, bu takımı Süper Lig’e taşıma hedefinden söz eden Üzülmez, maçı bırakmış, telefonunda oyuna dalmıştı!
Başkan Üzülmez futbola, Kocaelispor’a olan ilgisini de böylece göstermiş oldu(!)

Belki çok basit bir şey gibi görülebilir ama ben hafife alamadım.

Üzülmez belli ki futboldan sıkılıyor, o sadece işin “Başkanlık” sıfatına ilgi duyuyor.

***

Şimdi soralım bakalım, bu başkanla Kocaelispor üzülür mü, Üzülmez mi?
Karar sizin!

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murat 2019-09-14 12:49:41

Herşeyi birkenara bırakın Kartepe de belediye başkanlığı yaptı başarılı olsaydı devam ederdi Kartepe ye ne faydası oldu ki,fazla söze gerek yok.kimsenin Kocaelispor a lafı yok yorumları başka tarafa cekmeyin

Avatar
Yazıkk 2019-09-13 14:16:55

Şunu haber diye paylaşmak.. Yazık!!

Avatar
İzmitli 2019-09-13 12:10:12

Hikmet erenkaya, dönemini araştırın diye yazdım ne oşdu yayınlamaya maşanızmı yemedi o kandıra sapağındaki petrolü nasıl ele geçirdiğinide araştır yerse tabi

Avatar
Saffet8 2019-09-13 12:05:58

O kadar art niyetlisiniz ki yazı yazarken güzel giden takıma çelme takmak istiyorsunuz adam CHP li değil diye.
Siz Kocaelisporlu falan değilsiniz.

Avatar
İzmitli 2019-09-13 11:51:20

Sen önce akranban hikmet erenkayanın kocaeli spora nrlet yaptığını araştır kocaeli sporun bu hale düşmesindeki en büyük nedenlerden biridir erenkaya azamın araştırda sana gazateci diyelim YİYOSA TİBİ

Avatar
cacabey 2019-09-13 10:58:25

sayın erenkaya umarım sizide birgün biryerlerde oyun oynarken görürüz içinizdeki çocuğu kaybetmeyinki masumiyetiniz elinizden gitmesin

Avatar
tiko 2019-09-13 10:09:00

bahri Yavuz'u yazın gündem değiştirmeyin? 4 milyon borcun sebebi neymiş? borçsuz bir kulüp bırakamamasının arkasında neler var? bunların hesabını sorun? Kocaelispor'un asıl gündem maddelerini sorgulayalım bence. Vergi borçlarını ödedim dedi 1 milyon 700 bin vergi borcu neden var? Mikrofonları Bahri Başkan'a uzatın, bir de onun ağzından dinleyelim, bu iddalar doğru mu değil mi görelim. derdiniz gerçekten Kocaelispor mu bilelim?

Avatar
Derin Dip Dalgası 2019-09-13 09:06:10

Sayın Erenkaya, size göre kocaelispor başkanlık koltuğu diyet ödeme yeri ise, İzmit Belediyespor başkanlık koltuğu hakkında ne düşünüyorsunuz? Başkalarını eleştiriken ''acaba biz bu hatayı yapıyor muyuz,, diye sorgulayın. Bir dahaki dönem CHP izmit belediye başkanlığını kazanamazsa kaybettirenler kervanında başı çekeceksiniz.

Avatar
Komik 2019-09-13 09:03:05

Futboldan bi habersiniz belli ki, devre arasında olan birşey kaldı ki ne yapacak adam can sıkıntısı o da insan, böyle yazılarla insanları kutuplaştırıyorsunuz, şu an yönetimde her partiden adam var dün başkanda açıkladı şehrin prti il başkanlarıyla buluşup yönetimi onlarında fikri alarak oluşturuldu Kocaelispor siyaset üstüdür.

Avatar
Tuncak K 2019-09-13 07:35:03

Takım gayet iyi bi şekilde yoluna devam ederken böylebi eleştiriye nediye gerek duyarsınız anlamış değilim doğrusu ...

Avatar
Acı gerçekler 2019-09-13 06:29:10

Adam başkan olmadı, başkan yapıldı!(siyasi irade tarafından) bulunduğu yerde olmak istemeyen herkesin telefonunu kurcalaması kadar normal bir durum yok

Avatar
Karahan 2019-09-12 20:53:47

Aysun hanım bende maçtaydım başkanın hemen iki koltuk arkasında protokolde başkanın oyun oynadığı doğrudur başkan 3 golden sonra sıkılmış olacakki candycrash oyunuyla vakit geçirmeyi tercih etmiş yani sizin söylediğiniz gibi abartılacak birşey yok bizim başkan biraz çocuk ruhludur ,aslında hepimizin icinde yasattigimiz bir cocuk yokmudur?idare edin lütfen bırakin galibiyetin tadini cikartsin :)

Avatar
ünal 2019-09-12 20:53:35

Kartepe'yi ne yapmış da bundan meded umuyorsunuz adamın başardığı bir proje varmı yazıklar olsun.

Avatar
Sezer 2019-09-12 19:45:07

Buna guvenip kimse 10 binlira bile vermedi. Oyuna decam etsin. Hatta devrearasi diye kalkip ciftetelli yapsin

Avatar
Hakan 2019-09-12 19:40:56

Acaba mağlup olsa üzulürmü uzulmez bu iste abartmayin arkadaslar adam degisik

Avatar
Sami Bulut 2019-09-12 19:40:07

AYSUN HANİMBİR DE KOCAELİSPİRLULUGA GELİNCE BEN 35 SENE ÖNCE DE ÜZÜLMEZ KOCAELİSPOR MAÇLARINDA GÖRÜYORUM. .HA Bİ DE BEN AKP Lİ DEGILIM

Avatar
Ks Yusuf 2019-09-12 19:39:20

Kocaelisporu yıllar sonra bataklıktan çıkaran adamın adıdır Hüseyin ÜZÜLMEZ..

Avatar
Memoli 2019-09-12 19:37:40

Isinize gelmedimi başkanınız balon patlatıyor umurundami kocaelispor. Tahir başkan olmasa görürdük boyunu hey gidi heeeyyy

Avatar
Hakan demir 2019-09-12 19:25:22

Devre arası olduğunu da yazarsanız iyi olur

Avatar
körfezli 2019-09-12 19:05:18

yahu neden böylesiniz takım mukemmel gidiyor şampiyon bi kadro kurulmuş neden ya yazıktır gunahtır ya hadi başkanı gectim topculara ayıptır ya futbolcular etkileniyor böyle hareketlerden yapmayın etmeyin ... yazıktır gunahtır

Avatar
Sevtap 2019-09-12 19:04:09

Aysun hanim mac oncesi diyor zaten.baskan dediğin mac öncesi devrearası maç sondası her neyse orada ciddi olmalıdır
Neresinden baksan ciddiyetsizlik

Avatar
Erol 2019-09-12 19:00:37

Sn erenkaya başkan maçı bekliyor ister telefonla oynar ister iskambil oynar sizene. Bedavaya takımı yormayın bu şehir yürüyor ayak bağı olmayın

Avatar
Serdar 2019-09-12 18:55:30

Devre arası bile olsa başkan oyun oynayamaz. Çocuk gibi olgunlaşmamış ergen modeli:)))

Avatar
Şerif Ali 2019-09-12 18:55:01

Çok saçma bir yazı olmuş. Erkenden gelmiş maç başlamasını bekliyor ne yapsın çimlerin hangisi daha yeşil diye sahaya mı baksın

Avatar
Son Osmanlı 2019-09-12 18:41:34

Yahu herkesi kötülemeyin,bırakın sezon bitsin.İcraatına bakın adamın.Kocaelispor premier ligdeydi de üzülmez mi düşürdü?El insaf!

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-09-12 18:17:01

Son derece başarısız bulduğum belediyecilik anlayışından sonra,sporda da kendini göstereceğinden zerre şüphem yok,arkadaşım olsaydı gel bir counter atak derdim !

Avatar
Esnaf 2019-09-12 18:10:31

:))))))))))))))) şaka gibi çok güldüm gerçekmi bu ya??

Avatar
Hikmet uzun 2019-09-12 18:05:30

Bir oyundan dolayı insanı yargılamak çok basit olmuş.kocaelispor,Büyükakın ve üzülmez desteği ile güzel yerlere giricek.art niyete kapılmanın ufak olayları büyütmenin bi anlamı yok

Avatar