banner1046
banner1117
02 Ağustos 2020 Pazar 15:06
Zabıtadan şok cevap! Kedi İzmit’in kedisi!

İzmit’te yaşayan bir vatandaş Kurban Bayramı sebebiyle Gölcük’te bir eve misafirliğe gitti. Misafirliğe gittiği evin önünde yaralı bir kediyle karşılaşan vatandaş kedinin hayatını kurtarmak için belediyelerle verdiği mücadeleyi sosyal medyada birçok ünlüyü etiketleyerek şu sözlerle anlattı: “Dün gece bu kediyi misafir olduğum kapının önünde buldum 153 arayıp yardım istedim.

“HAYVANA BAKMAK GÖREVİMİZ DEĞİL”

Beni gölcük belediyesine ait zabıta ekiplerine yönlendirdiler açan kişi “ bu saatte zor ama bakalım arkadaşlarımız müsait ise “ diyerek savsakladı ( 00.32 ) zabıtanın o saatte ne işi olabilir ? 153 e arayp şikayet oluşturdum, sözde zabıta komiseri KERİM SEZER; ‘bu bizim işimiz Değil bizi şikayet etmişsin biz zabıtayız hayvana bakmak görevimiz değil, istediğin yere şikayet et 30 yıldır bu işi yapıyorum bizim de elimiz kolumuz uzun arkadaşlarımız kaçak et kesimine bakıyor’ şeklinde buna benzer aşağılık cümleler sarfederek ağır abicilik oynadı.

“GÖLCÜK ZABITASI HAKKINDA HUKUKİ İŞLEM BAŞLATACAĞIM”

Gece saat 24.00 de bulduğum kediyi izmit merkezde bir klinik açtırarak serumla hayata tutundurmaya çalıştık ağır yaralı olduğu için. Hayvan sabaha kadar acı içinde kıvrandı sesini bile zor çıkardı. Ağzını kullanamıyor aç susuz yaşam mücadelesi veriyor. Veteriner sıcak tutulmasını söylediği için gece evimde muhafaza ettiğim kediyi küfür kıyamet gelip aldılar ama bakacaklarını sanmıyorum. Hiç üşenmeyip kocaeli belediyesi gölcük zabıtası hakkında hukuki işlem başlatıcam !!

“KEDİ İZMİT’İN KEDİSİ”

Yetkililerin de gereğini yapmasını rica ederim. Bu gibi zihniyetler nöbette olup nöbetinde soteye çekip uyuyarak devletten maaşını cebine indirmeye devam etmesin. Vatandaş - memur ilişkisini bilsin racon kesip kurumu kendi tekeli gibi kullanmasın engel olun bu da bir katilliktir! Kimi aradıysam hangi kurumdan yardım istediysem yüzüme kapandı kapılar. Rezilsin kocaeli. Hekim olmadığını söyleyen kandıra barınağı bayramdan sonra getirin dedi. @KartepeBelediye sini aradığımda da kedi izmitin kedisi biz bakamıyoruz yanıtı aldım. Vicdanınız uyutmasın sizi!!!”

Son Güncelleme: 03.08.2020 09:56
Anahtar Kelimeler:
GölcükKediMİSAFİR
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mecd 2020-08-11 09:32:17

Avatar
Ferhat 2020-08-05 05:10:25

Ah ulan ah şu kedi köpek olayı hiç bitmedi sokaklarda yürüyemez olduk saldıran köpeklerden hala hayvanseverlik yapıyorsunuz. Madem hayvanları seviyorsunuz bırakın hayvan bakımevleri ne orada bilinçli insanlar baksın. Bayab Show yapmış ne diyebilirim bayan sanırım reklamın iyisi kötüsü olmaz diyip elinden geleni yapıp kendini göstermiş. İnanın hayvan bakımevleri sokaklarda n cok daha iyi ...

Avatar
Banu Özçelik 2020-08-04 18:34:21

Her canlı ah edebilir...Ağaç,kuş,böcek farketmez. Vay ki can yakana, canı yananı görmezden geleni...
Nerede sokak hayvanlarına, doğaya, çevreye sahip çıkılıyor. Evinizi komşunuzu böyle bir yerden edinin ve emanet edin.

Avatar
Nihay 2020-08-04 12:44:02

Zabıta kediyi alsa neyapacak kişi yanlış yeri aramış neden veteriner müdürlüğünü aramıyor ota sapa zabıtaya arıyorlar adam doğru söylemiş zabıtanın işi değil hayvana bakmak

Avatar
Vatandaş 2020-08-04 12:04:34

Değirmendere zabıtası olur olmaz işlere gidiyor. Bir bayan Benim park alanıma park yapılmaz dediğimde bana hakaret ederek seni şikayet edecem dedi. Aradan 10 dk geçti zabıta geldi. Burada bu araba durabilir benim akrabamdır dedi. Bende trafik polisimisiniz dedim. Sonra ben biraz zor yapınca çıkıp gittiler. Zabıta sen git denetimini yap pazarları denetle göreviniz arabadan gezmek değil. Boş beleş işlere bakıyorlar.

Avatar
Muhammed Seccad 2020-08-04 09:53:57

Bana verin ben bakarım

Avatar
Alpturk 2020-08-04 01:51:18

Bu insanları anlamak mümkün değil zabıta ne alaka bunu gündem yapana kadar al götür veterinere zabıta ile ne oyalanıyorsun olmadı belediyenin veteriner bölümüne götür olmadı hayvan sever dernekler var onları cağır zabıta ne ya

Avatar
Yasemin 2020-08-04 00:55:43

Ne biçim insansınız oda bir candır ne merhametsizsiniz.kedinin durumu ne oldu acaba??

Avatar
Leyla 2020-08-04 00:38:42

Zabıtaların vicdansızlığı..dilerim böyleleri acı çeken canları anlamaları için aynı acıları çekerek can verirler.

Avatar
Bilge 2020-08-03 23:54:59

İlla birilerinin ilgilenmesi için danam kaçtı koşun yetişin mi demek lazım.

Avatar
Bilge 2020-08-03 23:50:32

Ne gereksiz yorumlar ya. Ortada bir can söz konusu hala particilikten bahsediyorsunuz. İster AKP li olun ister CHP li. Önce insan olun azıcık.

Avatar
Sızı sozde hayvanseverler 2020-08-03 23:02:12

Çok hayvanseversen alıp misafir olduğun eve götüŕseydin.Öyle oraya buraya yazmakla veya kontrolsuz bir sekilde saga sola kontrolsuz bir sekilde yem birakmakla, marketlerden tavuk alıp kapı önlerine bırakarak hayvanların uyuz olmaları a sebep olmak, sokak hayvanlarını toplu halde bulundurmaya sebebiyet vermek hayvanseverlik değil baskalarına rahatsızlık verdiğiniz için sorumsuzluk diyorum baska kelime kullanmak lazım ama kullanmıyorum.VETERİNERLERDE UYANMIŞ.KİŞİLERE SİZ UĞRAŞMAYIN BRLEDİYEYE HABER VERİN ONLAR KARŞILAR DIYEREK BÜYÜK FATURA ÇIKARIYORLAR.HERKES ÇAKAL OLMUŞ.zabıta sakin konuşmuş ne yapsın.Ne olsa zabıtaya yönlendiriyorlar.acaba zabıta olmazsa belediye nasıl herseyden haberdar olacak..herkes işine baksın lütfen

Avatar
Aysel erdem 2020-08-03 22:56:09

Ne rezilce yorumlar.hasanlar huseyinler tecavuz var deseler koşarlar tuh yuzunuze

Avatar
Bartlak 2020-08-03 22:35:38

Akp li ninde chp li ninde nerde partici varsa hepsinin Allah cezasını versin. Hepisi menfaatçi isleri bitene kadar iyi kic yalarlar. Allah icin yapmiyor hic kimse yaptigi işi görevi. Unutmuşlar ne için yaratıldık. O masum hayvanların ne suçu var bizlere emanet onlar. Tabiî kediyi satsan para etmez onun için mi kıymetsiz yoksa Yaradan dan ötürü mu kıymetli konuşup derdini anlatamazlar. Ne diyim vicdanlarınız rahat bırakmasın sizi.

Avatar
Barış 2020-08-03 19:27:03

O kadar vicdanin varsa adamsan al kediyi git vetrrinere ,ne o yarali kedi yavrusu bulmissun belediye ara ,zabita ara baska isiniz kalmadi demi. Adamsan evine getirirdin adamsan kendin çabalarınla bakımını yapsaydin

Avatar
Quelle 2020-08-03 17:56:22

Yazıklar olsun yapılan yorumlara bak günah beee can candır insan hayvan diye ayrılmaz Allah kalplerinize merhamet versin,arkadaş insan olmanın gerektirdiğini yapmış

Avatar
Barış Ersoy 2020-08-03 17:20:39

Hasan Hüseyin denen şerefsiz kadar banada yer ayırın !!! Bu aşağılık tiplerin bir canlının hayatını yok sayması üzerine bir sürü paylaşım vermişsiniz yazıklar olsun size Kocaeli Barış gazetesi !!! Biz bu dünyanın sahibi değiliz anlayın artık biz geçici bir süre için bu dünyaya geldik ve yaptıklarımız ile degerlendirilicez , tüm canlı cansız ne varsa iyilik yapmalıyız oysa bu amaç için kurulan kurum ve elemanları bunun tersine çalışıyor ( Pardon çalışmıyor).

Avatar
Mehmet Aksit 2020-08-03 16:58:36

Vatandastan Allah razi olsun elinden geleni yapmis yetkililerde geregini yapsi lutfen

Avatar
Vatandaş 2020-08-03 16:52:21

Hasan hüseyin sen ne cahil adamsın yazdığın yorumlara bak

Avatar
Teyyare 2020-08-03 15:05:13

Gölcük zabıtası şov peşinde salla başı al maaşı ha hayvan hakkı ha kul hakkı merhamet 0 yazık çok yazık..

Avatar
Hulki 2020-08-03 14:35:55

Orhan mahallesi yuvam turgut konutları ismail Gaspıralı caddesi Bahçesaray önünde 15-20 köpek var çocuğumu dışarı çıkaramıyorum lütfen haber yapın resimde var elimde illa paraçalamasımı lazım bizi

Avatar
Bart 2020-08-03 14:30:48

Chp liler nasıl bogurmus organları her değişen amirler CHP zamanında hangi belediye iş görmüş ki akp ye laf atıyorsunuz hayvana bakmak belediyenin görevi bir araştırma yapın bakalım kaç ilde ilçede belediyenin veteriner klinikleri var sokak hayvanları için koç yumurtaları

Avatar
Hasan Hüseyin 2020-08-03 13:51:20

Madem kediye o kadar düşkünsün zabıtadan niye yardım istiyorsun bir kediye bakmak her insanın rahatlıkla yapabileceği bir şey ver sütünü tımar et yarasını sonra veterinere götür

Avatar
Hasan Hüseyin 2020-08-03 13:51:00

Zabıta maksimum kibarlığın kullanmış ve böyle absürt isteklerle devlet imkânlarını boşa harcamamış tebrik ederim
Madem kediye o kadar düşkünsün zabıtadan niye yardım istiyorsun bir kediye bakmak her insanın rahatlıkla yapabileceği bir şey ver sütünü tımar et yarasını sonra veterinere götür

Avatar
Hakan 2020-08-03 12:58:17

Yolda yaralı bir insan görseniz kaçarsınız demi iş hayvana ağaca ota bitkiye gelince ahkam kesersiniz vicdanlı olursunuz siz kesin gezicilerdensiniz

Avatar
Hasan akarsu 2020-08-03 12:36:47

Sultanbeyli belediyesinde de var ayni zorla geliyolar tartişiyor gelince kedinin neyi var diye hakkiyla bu işi yapacak olanlar bu vicdan meselesi oda bi can yarin mahşeri alemde yakalarina yapişirlar bu dunyada onlarinda insanlardan alacaklari var

Avatar
Nalan Koç 2020-08-03 10:10:50

Kediyi almamaları isabet olmuş.Alıp bir köşeye atacaklardı.Bayramda barınakta kimse yoktur.Olsa bile gelen hasta hayvanları uyutma tabir edilen işlemle öldürüyorlar.Yaralı hayvan buldunuzmu o katliam;ölüm kampına göndereceğinize hemen veteriner kliniğine götürün.Para ne saçma yerlere harcanmıyorki?Bir kerede bu masum garipler için harcayın.Barınağa gönderdiğiniz her hayvan ölüme gidiyor.Bakılmıyor.Bilin.

Avatar
Özlem 2020-08-03 08:06:07

Yaşayan her canlıya insan hayvan dostlarımız bitki kuş iyilik yapalım

Avatar
Özlem 2020-08-03 08:01:56

Hayvan insan din dil mezhep vs ayrımı yapmadan her cana iyilik yapmalıyız

Avatar
Mehmet 2020-08-02 22:07:53

Allah herkese merhameti nasip etmiyor

Avatar
Bünyamin @Hamza 2020-08-02 18:12:33

insanları aç işsiz bırakıp sokaklarda yaşatanlara bir sözün yokmu Allahsız aktrol.

Avatar
Bünyamin 2020-08-02 18:11:18

insanlıktan çıkmış aşağılık şerefsiz gölcük belediyesi kartepe belediyesi Allahsızlar

Avatar
153 2020-08-02 17:51:17

153kocaeli için tamamaen gayrıfaaal bır hat oldu cozum uretemıyor ve cok ağır aksak işliyorlar denetım olmayınca katsılıgı hızmette olmuyor

Avatar
Hamza 2020-08-02 17:05:18

Sokaklarda yaşayan insanlar için de duyarlı olsak keşke

Misafir Avatar
Bünyamin 2020-08-02 18:12:33 @Hamza

insanları aç işsiz bırakıp sokaklarda yaşatanlara bir sözün yokmu Allahsız aktrol.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Arkadaş 2020-08-02 16:18:31

Klasik akp li kafası bunlara sorsan hiçbir iş vazifeleri değil ama ahkam kesmekte üstlerine yok

banner1212

banner1048

banner354

banner599

banner820