banner960
banner981
17 Ağustos 2019 Cumartesi 11:27
Yürüyüş Yolu'nun  ilk kafeleri kapandı!
banner944

İzmit esnafının ekonomik krizle mücadalesi sürüyor. İnönü Caddesi, Ferhiye Caddesi ve Yürüyüş Yolu'nda onlarca esnaf kepenk indirmek zorunda kaldı. Ekonomik durgunluk ve yüksek kiralar nedeniyle kepenk indirmek zorunda kalan iş yerleri arasına İzmit'in ilk kafeleri de eklendi

Uzun yıllar Yürüyüş Yolu'nda hizmet veren ve sabit müşterisi olan Asso ve Joven adlı kafeler, kepenk indirdi. Kentin en merkezi noktalarından birinde hizmet veren kafeler, şimdi yeni sahibini bekliyor.

Son Güncelleme: 18.08.2019 08:46
Anahtar Kelimeler:
İzmit Yürüyüş Yolu
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
doğan @Bora Zan 2019-08-24 13:12:39

Bravo...

Avatar
Bora Zan 2019-08-18 11:24:28

Yaya kaldırımlarını işgal ettiren ,buna göz yuman,RUHSAT VEREN ilgili her kimse yedikleri ona haram zıkkım olsun, kursağında kalsın.....Halkı ucube bir tünelin içinden geçirten zihniyetin kafasına o mekan kadar kütle düşsün,ayağa kalkamasın!...Şehir içinde bu tip mekanların hepsine vur dozeri darmadağın et FATMA Hanım yanındayız.....

Misafir Avatar
doğan 2019-08-24 13:12:39 @Bora Zan

Bravo...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Çaykovski @hulki 2019-08-18 11:17:33

Mahalle kahvehanesinde 1.5 tl. , ne ayaksın sen yaa?

Avatar
Ersoy 2019-08-17 23:47:56

Çayın 5 liraya satılarak ticaretin yapılamayacağını herkes öğrenecek!

Avatar
hulki 2019-08-17 16:27:41

sanki bodrum antalya denizmanzaralı kafeler 1 liralık çayı 10 liraya çakıyorlar akp döneminde arsası tarlası değerlene mütahit olan görgüsüz zibidi olan bazı tipler milyonluk arabalarla karı kız ayarlamaya geliyor o mekanlara sanki bilmiyoz yap çayı 1 lira herkes gelsin

Misafir Avatar
Çaykovski 2019-08-18 11:17:33 @hulki

Mahalle kahvehanesinde 1.5 tl. , ne ayaksın sen yaa?

Beğenmedim! (3)
Avatar
izmit 34 2019-08-17 13:30:01

Ak partililer duysun okusun ekonomi 4×4 herşey güzel nah güzel gel made in usa gel kurtar bizi bunlardan kansız olsun gel

Avatar
İZMİT @Tarık 2019-08-17 13:13:05

Kesinlikle katılıyorum. Aynı şekilde karşı tarafında ki kafelerin de ruhsatları iptal edilmeli. Kaldırım vatandaşındır.

Avatar
omr 2019-08-17 13:02:58

tarik bey o bahce olarak gozuken alanlar binalarin mulkiyeti icinde.tamamen kanuna uygun ve dunyanin her yerinde olan sehire ve ekonomiye katkisi olan yapilar.Rahatsiz oluyorsaniz ortada ki yuruyus yolunu kullanin...

Avatar
CENGİZ ŞAHİN 2019-08-17 12:31:22

O kiralara mülk sahipleri daha çok bekleyecek. Kral gibiydiniz. 35.000.-TL den aşağı kira almıyordunuz. Yemezler artık. Daha iyi günleriniz durun bakalım.

Avatar
Tarık 2019-08-17 12:00:25

Bu kafelere ruhsat veren belediye başkanına dava açmak lazım.Yaya yoluna ve yola adam kafe kurmuş bunun sıkıntısını vatandaş çekiyordu yıllarca.Ben oradan geçerken orturanların suratını mı görmek zorundayım...Fatma hanım bu yola taşan kısmı kaldırın ruhsatını iptal edin.Bu yanlış bir uygulamaydı tam zamanı iptal etmek için...

Misafir Avatar